Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням) та передачі сигналу пожежної сигналізації на ПЦС
Очікувана вартість
95 590,00 UAH
UA-2020-02-24-000607-a e206c7d456ac47cdbaa6b094a2a4b391
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 13:00
Очікувана вартість: 95 590,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Місце надання послуг:
• Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
• Централізована бухгалтерія відділу культури та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112);
• Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
• Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
• Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).
Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2020 року.
Детальний опис закупівлі:
ЛОТ 1 Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (з оповіщенням) – 51350 грн.:
Школи - 50100 грн.
1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
2. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А);
3. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
4. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6) - технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням.
5. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112) – 1250 грн.

Учасник повинен забезпечити:
- утримання установок ПС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ПС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів пожежної сигналізації. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів.

Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років.
Кількість – 5 послуг.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт, після надання бюджетних асигнувань.
ЛОТ 2 Передача сигналу пожежної сигналізації на ПЦС – 44240 грн.
Послуги з передачі сигналу пожежної сигналізації на ПЦС по закладах культури району:
• Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112) – сума 2000 гн.;
Школи – сума 42240 грн.
• Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
• Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6),
• Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
• Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
Кількість – 5 послуг.
Наявність в учасника власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, який відповідає державним стандартам (підтверджено документально: сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації).
Детальний перелік робіт: Додаток 3, 4 до цієї документації.
Виконавці: місто Київ.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

24 лютого 2020 11:56
Договір.doc
24 лютого 2020 11:56
Договір проект.doc
24 лютого 2020 11:56
Договір проект.doc
24 лютого 2020 11:56
Договір.doc
24 лютого 2020 11:56
документація пожежна сигналізація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000607-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 04 березня 2020 10:53
Вимога-Скарга
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (з оповіщенням) за адресами: 1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є): 2. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А); 3. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25). 4. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6) - технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням. 5. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112)

Під час розгляду пропозиції ТОВ «ВЕСТА ПЛЮС» було виявлено, що пропозиція не відповідає вимогам, встановленим Замовником. Зокрема:

1) У складі пропозиції відсутня копія Статуту підприємства, а саме сторінки з повноваженнями його директора (керівника), що вимагалось пп. 4.1 п. 4 Оголошення;
2) У складі пропозиції відсутня довідка про наявність співробітників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (в галузі спостереження за пожежною автоматикою об’єкта), з зазначенням їх ПІБ, освіти, посади, групи з електробезпеки, стажу роботи в зазначеній вище галузі, складена за формою, що вимагалось пп. 2.1 п. 4 Оголошення. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником

3) В поданій довідці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про наявність власного сервісного центру із зазначенням кількості інженерів в ньому; відсутні дані про наявність необхідного резерву (складу) запасних частин; відсутні відомості про наявність технічних приладів та обладнання (зазначити, яких саме) і інструменту, що використовується підприємством для повсякденної роботи і можуть бути використані для робіт з монтажу та налагодженню системи протипожежної сигналізації у Замовника (якщо - орендовані, зазначити цей факт); відсутнє зазначення про можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту пожежної сигналізації в позаурочний час (в т.ч. у вихідні дні та вночі), що не відповідає пп. 1.1. п. 4 Оголошення. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
4) У складі пропозиції відсутня копія аналогічного Договору завірена Учасником, зазначеного в довідці відповідно до п.3.1. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
5) У складі пропозиції відсутні копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В (не менше одного) та копію(-ії) відповідного Протоколу засідання комісії з перевірки знань, що вимагалось пп. 2.2. п. 4 Оголошення. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
6) У складі пропозиції відсутній детальний кошторис вартості послуг, що вимагалось пп. 1.4 п. 4 Оголошення.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «ВЕСТА ПЛЮС» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до законодавства. В протилежному випадку будемо вимушені звертатись до перевіряючих та контролюючих правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 11:49
Доброго дня, тендерний комітет уважно ознайомився з Вашою вимогою щодо відхилення пропозиції ТОВ «Веста Плюс» та повідомляє наступне.
Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією.
Повідомляємо, що зазначена закупівля здійснюється відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи те, що між Замовником та ТОВ «Веста Плюс» були укладені договірні зобов’язання у минулому році, то всі документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника Замовнику знайомі та є у наявності. Якість послуг, що надаються ТОВ «Веста Плюс» та ціна за результатами аукціону в повній мірі влаштовують Замовника. А враховуючи типові закупівлі попередніх років, договірні зобов’язання були заключені з Учасниками, які виявились неблагонадійними та надали неякісні послуги. Тому Замовником і були прийняті відповідні рішення.
Вважаємо, що пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Замовник має право приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня, тендерний комітет уважно ознайомився з Вашою вимогою щодо відхилення пропозиції ТОВ «Веста Плюс» та повідомляє наступне.
Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією.
Повідомляємо, що зазначена закупівля здійснюється відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи те, що між Замовником та ТОВ «Веста Плюс» були укладені договірні зобов’язання у минулому році, то всі документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника Замовнику знайомі та є у наявності. Якість послуг, що надаються ТОВ «Веста Плюс» та ціна за результатами аукціону в повній мірі влаштовують Замовника. А враховуючи типові закупівлі попередніх років, договірні зобов’язання були заключені з Учасниками, які виявились неблагонадійними та надали неякісні послуги. Тому Замовником і були прийняті відповідні рішення.
Вважаємо, що пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Замовник має право приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 березня 2020 10:53
Скарга390.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (з оповіщенням)
Опис предмету закупівлі:
Школи - 50100 грн.
1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
2. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А);
3. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
4. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6) - технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням.
5. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112) – 1250 грн.

Учасник повинен забезпечити:
- утримання установок ПС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ПС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів пожежної сигналізації. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів.

Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років.
Кількість – 5 послуг.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт, після надання бюджетних асигнувань.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 51 350,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 256,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 березня 2020 11:30
Закінчення: 03 березня 2020 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 посл
Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (з оповіщенням)
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, • Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є): • Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112); • Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А) • Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25). • Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).
Дата доставки: 03 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Веста плюс" 34 900,00
UAH з ПДВ
18 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 42 343,80
UAH з ПДВ
18 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 11:23
Електронний підпис
02 березня 2020 11:14
Електронний підпис
02 березня 2020 11:13
16. Фінзвіт.pdf
02 березня 2020 11:13
10. Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 11:13
08. Статут.pdf
02 березня 2020 11:13
07. Довідка з банку.pdf
02 березня 2020 11:13
06. Витяг ЄДР.pdf
02 березня 2020 11:13
04. Довідки.pdf
02 березня 2020 11:13
03. Сертифікат ISO 9001.pdf
02 березня 2020 11:13
02. ISO-1.pdf
02 березня 2020 11:13
01. Пропозиція лот1.pdf
02 березня 2020 11:13
01. Кошторис лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Веста плюс"

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Веста плюс"
#24746810
Переможець 18 200,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:27

Документи

03 березня 2020 16:25
протокол 19.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста плюс"
#24746810
18 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 16:25
протокол 19.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 21:20
Веста договір №1 64-20.PDF укладений
23 березня 2020 21:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 200,00
UAH