Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000550-b 529ef7bf27584f1d9889bbc23b9f0025
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перепадя Світлана

+380680878443 P51ORGMD@UKRPOST.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02002753
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., смт. Шевченкове, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БУБЛІЧЕНКО, будинок 15
Контактна особа: Перепадя Світлана
+380680878443
P51ORGMD@UKRPOST.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:09
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт. Шевченкове, Бубліченко, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 13:34
Зміни до тендерної документації.doc
27 лютого 2020 13:34
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання) нова редакція.doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 11 до ТД (Пояснювальна записка).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 9 до ТД (Проект Договору).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 8 до ТД (Персональні дані).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 6 до ТД (Довідка про сервісні центри).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 5 до ТД (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 4 до ТД (Довідка про наявність працівників).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 3 до ТД (Довідка про наявність обладнання та МТБ).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).doc
24 лютого 2020 15:11
ТД КНП _Шевченківська ЦРЛ_ (24.02.2020).doc
27 лютого 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 13:34
Зміни до тендерної документації.doc
27 лютого 2020 13:34
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання) нова редакція.doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 11 до ТД (Пояснювальна записка).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 9 до ТД (Проект Договору).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 8 до ТД (Персональні дані).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 6 до ТД (Довідка про сервісні центри).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 5 до ТД (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 4 до ТД (Довідка про наявність працівників).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 3 до ТД (Довідка про наявність обладнання та МТБ).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
24 лютого 2020 15:11
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).doc
24 лютого 2020 15:11
ТД КНП _Шевченківська ЦРЛ_ (24.02.2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:54
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:17
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Шановний учаснику! Всі вимоги викладені у тендерній документації Замовника. В тендерній документації зазначено що до технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент», але характеристики обладнання мають бути не нижче визначених у технічних вимогах до товару і мають бути сумісними з усіма складовими частинами комплекту предмета закупівлі.
- До участі в закупівлі допускаються всі на загальних підставах як Фізичні особи-підприємці так і юридичні особи, як платники ПДВ так і неплатники ПДВ. При порівнянні цін під час визначення переможця буде враховано остаточна ціна предмета закупівлі, яку пропонує Учасник.
Корпус системного блоку
Дата подання: 26 лютого 2020 09:53
Дата відповіді: 26 лютого 2020 12:08
Повідомте, будьласка. Якого стандарту повинен бути корпус системного блоку? Дякую.
Відповідь: Корпус системного блоку має бути Mini-Tower
Колонки
Дата подання: 26 лютого 2020 10:10
Дата відповіді: 26 лютого 2020 12:09
Дайте пояснення, яке живлення повинні мати колонки USB або мережи?
Відповідь: Живлення колонок USB
Прохання внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 12:10
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:07
Просимо прибрати пункт 17 - Додаток 2 до ТД V. Інші документи для Учасника (з врахуванням вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»): 17.Нормативно-технічна документація в якій зазначено: рік виготовлення, основні технічні характеристики, умови та гарантійні терміни експлуатації, вимоги до приймання, зберігання та експлуатації предмету закупівлі. Оскільки данні документи можуть бути надані Замовнику при його ПОСТАВЦІ (коли сплачені кошти виробнику) разом з товаром! Тож просимо внести цей пункт до необхідних при поставці або зовсім прибрати зі списку для ПОДАЧІ УЧАСНИКОМ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право запросити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Також Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Під час подання тендерної пропозиції Учасники надає нормативно-технічну документацію лише скановану за допомогою якої ми можемо переглянути параметри товару, а оригінали на кожну одиницю товару надаються під час постачання продукції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 186 102,00
UAH з ПДВ
186 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білоус Сергій Миколайович 191 996,00
UAH з ПДВ
191 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна 194 127,00
UAH з ПДВ
191 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:44
Електронний підпис
10 березня 2020 15:43
Microsoft Partner Network Софтіко.pdf
10 березня 2020 15:43
UA-2020-02-24-000550-b.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 17:38
Довідка заборгованість
17 березня 2020 17:26
Гарантійний_лист ст. 17
16 березня 2020 16:43
Довідка несудимість
10 березня 2020 15:42
Установчі.pdf
10 березня 2020 15:42
Довідка банк.pdf
10 березня 2020 15:42
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2020 15:42
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 15:42
Гарантійниий лист.pdf
10 березня 2020 15:42
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 15:42
Проект договору.pdf
10 березня 2020 15:42
Витяг.pdf
10 березня 2020 15:42
Аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 15:42
Повідомлення.pdf
10 березня 2020 15:42
Письмова згода.pdf
10 березня 2020 15:42
Автор.-лист.pdf
10 березня 2020 15:42
Лист-погодження.pdf
10 березня 2020 15:42
Довідки.pdf
10 березня 2020 15:42
Довідка сервісний центр.pdf
10 березня 2020 15:42
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 20:45
Тендерна_пропозиц.rar
09 березня 2020 20:45
Сертиф та дов.rar
09 березня 2020 20:45
паспорт2.JPEG
09 березня 2020 20:45
Паспорт1.JPEG
09 березня 2020 20:45
Виписка2.jpg
09 березня 2020 20:45
Виписка1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Білоус Сергій Миколайович

ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 186 102,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:10
ФОП Білоус Сергій Миколайович
#3300505092
Переможець 191 016,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білоус Сергій Миколайович
#3300505092
191 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:15
Договір від 27.03.2020 КВ_03_Т_4.PDF укладений
27 березня 2020 10:15