Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
386 980,00 UAH
UA-2020-02-24-000513-b 858f02cfd0d64fb0bd75a415d24f9cc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНТЕУ
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 14:51
Очікувана вартість: 386 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 934,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4622 шт
канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 14:54
ТД.doc
24 лютого 2020 14:54
Додаток 3.docx
24 лютого 2020 14:54
Додаток 6.docx
24 лютого 2020 14:54
Додаток 5.docx
24 лютого 2020 14:54
Оголошення.doc
24 лютого 2020 14:54
Додаток 7.docx
24 лютого 2020 14:54
Додаток 4.docx
24 лютого 2020 14:54
Додаток 2.docx
24 лютого 2020 14:54
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:49
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:52
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.7 Технічних вимог (Додаток 3) тендерної документації «у разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею».
Згідно з п. 9 Технічних вимог (Додаток 3) Учасник у формі «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» (Додаток 1 до тендерної документації), у специфікації до проекту Договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) повинен зазначити конкретну назву товару, конкретну назву підприємства – виробника товару. У якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) Учасник повинен зазначити конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати.
У випадку, якщо Учасник у своїй тендерній пропозиції не визначився з конкретною назвою, виробником товару та якісними характеристиками товару, така пропозиція буде відхилена.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Учасника-переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»
«В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається
очікувана вартість закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до бюджетного призначення за кошторисом та річного плану закупівель».
Відповідно до п. 8 Технічних вимог «У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується».
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 201 994,80
UAH з ПДВ
199 954,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 205 080,78
UAH з ПДВ
199 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 229 652,00
UAH з ПДВ
229 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 15:50
Електронний підпис
12 березня 2020 15:50
пропозиція.pdf
12 березня 2020 15:50
Кваліфікаціні док.rar
12 березня 2020 15:50
кваліфікаційні копії.pdf
12 березня 2020 15:50
кваліфікац. док 2.PDF
12 березня 2020 15:50
Висновки.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 11:51
Електронний підпис
27 березня 2020 11:50
Довідка МВС.pdf
27 березня 2020 11:50
Довідка ДПС.pdf
23 березня 2020 14:34
Електронний підпис
23 березня 2020 14:34
ОЦП.pdf
12 березня 2020 15:49
Електронний підпис
12 березня 2020 15:49
ч. 2 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:49
ТУ 1 стр.pdf
12 березня 2020 15:49
технічні вимоги.pdf
12 березня 2020 15:49
тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 15:49
сертифікат якості А5.pdf
12 березня 2020 15:49
сертифікат якості А4.pdf
12 березня 2020 15:49
Сертифікат Смарт.pdf
12 березня 2020 15:48
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 березня 2020 15:48
Протокол.pdf
12 березня 2020 15:48
проект договору.pdf
12 березня 2020 15:48
порівняльна таблиця.pdf
12 березня 2020 15:48
п.9 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п.7 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п.6 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п.4 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п.3 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п.2 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п.1 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 15:48
Николаенко СЭС.pdf
12 березня 2020 15:48
Наказ.pdf
12 березня 2020 15:48
загальні відомості.pdf
12 березня 2020 15:48
ДСЕЕ 47754-штемп.подушки.pdf
12 березня 2020 15:48
Договір Апеляційний суд.pdf
12 березня 2020 15:48
довідка санкції.pdf
12 березня 2020 15:48
довідка про досвід.pdf
12 березня 2020 15:48
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2020 15:47
Витяг ПДВ Ромус.pdf
12 березня 2020 15:47
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
12 березня 2020 15:47
Виписка.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 11:36
Електронний підпис
12 березня 2020 11:34
Електронний підпис
12 березня 2020 11:25
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 11:25
Довідка.аналог.догов..pdf
12 березня 2020 11:25
Висновки СЕС ч.2.rar
12 березня 2020 11:25
Витяг.pdf
12 березня 2020 11:25
Довідка щодо статуту.pdf
12 березня 2020 11:25
Выписка 2.pdf
12 березня 2020 11:25
Обробка перс.даних.pdf
12 березня 2020 11:25
Відповідність ст.17.pdf
12 березня 2020 11:25
Висновки СЕС ч.1.rar
12 березня 2020 11:25
Довідка відповідність.pdf
12 березня 2020 11:25
Выписка 1.pdf
12 березня 2020 11:25
Проект договору.pdf
12 березня 2020 11:25
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 199 954,80
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 199 998,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 14:08

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
199 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 14:50
Додаткова угода (1).docx зміни до договору
29 травня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 14:27
Договір.docx укладений
10 квітня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до: п.1.2. Договору. "Кількість товару: 2003 шт."; п.3.1." Ціна цього Договору становить: Вартість товару без ПДВ - 128874,00 грн, Сума ПДВ - 25774,80 грн, Загальна вартість товару з ПДВ - 154648,80 грн."
Номер договору про закупівлю: 347
Договір:
Номер додаткової угоди: 391
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 154 648,80
UAH (в тому числі ПДВ 25 774,80 UAH)