Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Афіши, сертифікати, абонементи, квести, буклет-розкладачка та банери (виготовлення)
Очікувана вартість
18 500,00 UAH
UA-2020-02-24-000513-a c890a831316d4d178e8a35a48a3da54f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Листрова Тетяна Володимирівна

380442343576 khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Вебсайт: http://www.khanenkomuseum.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Листрова Тетяна Володимирівна
380442343576
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:04
Очікувана вартість: 18 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Афіші, сертифікати, абонементи, квести, буклет-розкладачки та банери (виготовлення):
1. Банер (однобічний друк, повний колір; тип банеру – литий, вага – 510 гр/м2; 3840 х 900 мм; люверси з боків на відстані - 20-25 см; люверси по периметру на відстані 30-35 см) – 5шт.
2. Афіші (однобічний друк, повний колір, 160 г/ кв. м, папір матовий, А0) – 17шт.
3. Афіші (однобічний друк, повний колір, 160 г/ кв. м, папір матовий, А2) - 38шт.
4. Афіші (однобічний друк, повний колір, 160 г/ кв. м, папір глянцевий, А2) - 10шт.
5. Квест «Шукачі в музеї» (двосторонній друк, повний колір, 200 г/м.кв., фальцовка (біговка), А3) – 500шт.
6. Сертифікати (однобічний друк, повний колір, 300г/м.кв, папір матовий, А4) – 144шт.
7. Сертифікати (двосторонній друк, повний колір, 300г/м.кв, папір матовий, А4) – 48шт.
8. Абонементи (двосторонній друк, повний колір, 300г/м.кв, папір матовий, А6) – 192шт.
9. Буклет-розкладачка: 12 стр.(по 6 стор. з кожного боку); повний колір, двосторонній друк; формат: у складеному вигляді - 21 (ширина) х 10 (висота) см, у розкладеному – половина формату А2 во веритикалі; папір - меловка глянцева, 180 - 200 г/кв.м; фальцовка (біговка) – 1000шт.
Поставка товарів здійснюється Учасником партіями протягом 5 робочих днів з моменту отримання замовлення з макетом Замовника на електронну пошту Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1950 штуки
Афіши, сертифікати, абонементи, квести, буклет-розкладачка та банери (виготовлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплата протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнюючі питання
Дата подання: 26 лютого 2020 11:41
Дата відповіді: 26 лютого 2020 13:23
Уточніть, будь ласка. питання по 5-му пункту: 5. Квест «Шукачі в музеї» (двосторонній друк, повний колір, 200 г/м.кв., фальцовка (біговка), А3) – 500шт. - фальцовка/біговка робиться з формату А3, який переходить в формат А4?
Відповідь: Квест «Шукачі в музеї» у розгорнотому вигляді має формат А3, що містить 2-ві фальцовки (біговки). Таким чином, щоб квест мав 3 сторінки з лицевої сторони та 3 сторінки зі зворотньої сторони. У складеному вигляді розмір квесту (однієї строрінки): висота - 297мм, ширина - 140мм. Формат А4 тут НЕ присутній

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЙТ ПРИНТ ПРОДАКШН" 15 011,88
UAH з ПДВ
14 919,38
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 15 615,40
UAH з ПДВ
15 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 13:22
нова цінова пропозиція.jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.18).jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.1).jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.17).jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.15).jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.11).jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.3).jpg
28 лютого 2020 13:17
Статут (стор.2).jpg
28 лютого 2020 13:17
Протокол_2.jpg
28 лютого 2020 13:17
Протокол_1.jpg
28 лютого 2020 13:17
Витяг.jpg
28 лютого 2020 13:17
Виписка_2.jpg
28 лютого 2020 13:17
Виписка_1.jpg
28 лютого 2020 13:17
технічна пропозиція.jpg
28 лютого 2020 13:17
цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

28 лютого 2020 17:55
Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 17:55
Копія паспорту.pdf
28 лютого 2020 17:55
Довідка про рахунок.pdf
28 лютого 2020 17:55
Довідка ІПН.pdf
28 лютого 2020 17:55
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
28 лютого 2020 17:55
Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:55
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЙТ ПРИНТ ПРОДАКШН"

ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЙТ ПРИНТ ПРОДАКШН"
#42482897
Переможець 14 919,38
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЙТ ПРИНТ ПРОДАКШН"
#42482897
14 919,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:48
Кошторис Дод_угода_№_1_до_Дог_№ 10 від 17.03.2020року.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 14:45
Додаткова_угода_№_1_до_Дог_№ 10 від 17.03.2020року.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:59
Договір № 10_ТОВ ВАЙТ ПРИНТ ПРОДАКШН.PDF укладений
17 березня 2020 13:58
Договір № 10_ТОВ ВАЙТ ПРИНТ ПРОДАКШН.PDF укладений
17 березня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням потреб Замовника у афішах, сертифікатах, абонементах, квестах, буклет-розкладачках та банерах (виготовлення) Сторони домовились зменшити суму договору на 10075,68 грн. та пункт 2.2. розділу 2. «Загальна сума Договору 4033,50 грн. (чотири тисячі тридцять три гривні 50 копійок), крім того ПДВ 20% 806,70 грн. (вісімсот шість гривень 70 копійок), всього з ПДВ 4840,20 грн. (чотири тисячі вісімсот сорок гривень 20 копійок).» 2. Відповідно до вище викладеного Сторони домовились внести зміни в Додатки №1. 3. Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною додатковою угодою, залишаються без змін. 4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 10 від 17.03.2020р. оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до 31.12.2020р., згідно статті 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 840,20
UAH (в тому числі ПДВ 806,70 UAH)