Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Запорізька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Голуб Олександр Валентинович +380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 88 694 465,27 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 532 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 днів з дати підписання довідки Замовником | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 14:18 |
Додаток №1 Технічні вимоги.pdf | |
24 лютого 2020 14:18 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx | |
24 лютого 2020 14:18 |
Тендерна документація.docx | |
24 лютого 2020 14:18 |
Додаток №3 Проект договора.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 12 квітня 2020 15:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000083 ● baff43ff302c4ff7a40a92cfa020e235
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 19:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
80 UA-2020-02-24-000438-b 24.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» до «Висновку про результати моніторингу закупівлі», розміщеного Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 17.07.2020 Відповідно до наказу від 22.06.2020 №162 Державною аудиторською службою України (далі ДАСУ) проведено моніторинг закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Заміна комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП. СБ. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Заміна комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП. СНЕ РВ. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна комплектних трансформаторних підстанцій типу КТПВП. СНЕ ТВ. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)», UA-2020-02-24-000438-b. 17.07.2020 в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua було оприлюднено висновок ДАСУ про результати моніторингу вищезазначеної закупівлі. У висновку за результатами моніторингу зазначено, що встановлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині укладання договору про закупівлю На вищезазначений висновок ВП ЗАЕС надаються заперечення у зв’язку з наступним. 1. Стосовно твердження «ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції зазначило, що залучить до виконання робіт субпідрядника – товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» (довідка від 10.03.2020 № К/20-364/21) та надало у складі тендерної пропозиції його довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.03.2020 № 06/03-1.5, котра не містить інформації про досвід виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на обладнанні АЕС, що не відповідає вимогам пунктів 5.2.2, 5.2.6 та 5.2.6.1 тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція вимогам тендерної документації». Відповідно до умов пункту 5.2.2 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону, Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на обладнанні АЕС, довільної форми, за підписом уповноваженої особи учасника, з наданням переліку персоналу, який планується залучити до виконання робіт, із зазначенням наступної інформації: прізвище, ім’я, по-батькові; посада; освіта; кваліфікація (згідно диплому); досвід виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на обладнанні АЕС. У пунктах 5.2.6 та 5.2.6.1 тендерної документації вказано, що у разі, якщо до виконання робіт учасником передбачається залучення субпідрядника(ків), учасник також надає: документи, зазначені в п.п. 5.2.1-5.2.5, щодо такого субпідрядника(ків), у відповідності з інформацією щодо найменування та обсягу робіт, яка відображена у листі(тах)-погодження, зазначених в п.п.5.1.7.1 (завірені підписами уповноважених посадових осіб учасника і субпідрядника(ків). На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції зазначило, що залучить до виконання робіт субпідрядника – товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» (довідка від 10.03.2020 № К/20-364/21) та надало у складі тендерної пропозиції його довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.03.2020 № 06/03-1.5. Згідно з п. 5.2.2, 5.2.6 та 5.2.6.1 тендерної документації учасником торгів була надана довідка довільної форми субпідрядної організації (як це і передбачено ТД) із зазначенням наступної інформації: прізвище, ім’я, по-батькові; посада; освіта; кваліфікація (згідно диплому); досвід виконання робіт. У викладеному листі–згоді від 06.03.2020 №06/03-3.1/12 товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно-проектно-виробнича компанія «Спецзахист» підтверджує та надає свою згоду, як субпідрядна організація на виконання робіт: нанесення вогнезахисного покриття. Даний вид робіт не має ознак будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Таким чином, вимога щодо необхідності у робітників для виконання робіт з нанесення вогнезахисного покриття досвіду з виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт на обладнанні АЕС не потрібна. Отже, невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» не порушує вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2 Стосовно твердження «в укладеному за результатами цієї закупівлі Договорі немає пунктів 10.5, 10.12-10.14, 10.16 та 10.17 про штрафні санкції, що не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації. Крім того, пункт 4.5 розділу 4 «Розрахунки і платежі» укладеного Договору відрізняється від пункту 4.5 проєкту договору. Однак на порушення частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 02.04.2020) Замовник уклав Договір про закупівлю, умови якого відрізняюся від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ». Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації зазначено, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей визначених Законом. Основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю, викладені в проєкті договору про закупівлю. В проєкті договору, розміщеного в тендерній документації, є застереження, що умови, які будуть включені до проекту договору про закупівлю, не є вичерпними і остаточними. Договір від 07.04.2020 №704/2020 укладено відповідно до ОРД ВП ЗАЕС, в зв’язку з чим виникли розбіжності з проєктом договору, який викладено в тендерній документації, що не змінило основні умови закупівлі. В договір внесено розділ 12 «Антикорупційні застереження» та відповідно не включені пункти 10.13, 10.14 та 10.16, як аналогічні пунктам 12.1-12.5 укладеного договору. Змінено п.4.5 у відповідності до вимог ОРД ВП ЗАЕС, в зв’язку з чим виключено п.10.12 та 10.17 договору. Крім того, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації є вимога щодо наявності «листа - погодження з умовами проекту договору замовника про закупівлю, складеного в довільній формі за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника». Такий лист був наданий Учасником торгів зважаючи на те, що тендерною документацією передбачено, що «Умови, які будуть включені до проекту договору про закупівлю, не є вичерпними і остаточними» Таким чином, при укладанні договору змінені окремі пункти, які не впливають на вартість та строки виконання робіт, основні умови договору про закупівлю дотримані, отже порушення законодавства відсутнє.
2020-07-24 09:27:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 31.07.2020 було направлено адміністративний позов до суду. |
Дата публікації: | 03 серпня 2020 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ |
79 993 909,00
UAH
|
79 461 909,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
88 251 728,81
UAH
|
87 719 700,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" |
88 503 473,74
UAH
|
87 970 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" |
88 668 366,46
UAH
|
88 050 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ #42821525 |
Відхилено |
79 461 909,00
UAH
|
02 квітня 2020 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #32878418 |
Переможець |
87 719 700,00
UAH
|
02 квітня 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 14:52
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 10:02
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 09:37
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 14:34
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 14:42
|
Договір.pdf | укладений |
15 травня 2020 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни проведені відповідно до п.4 частини 4 статті 36 Закону України про публічні закупівлі №922-VII від 25.12.2015р |
Номер договору про закупівлю: | 0704/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни проведені відповідно до п.4 частини 4 статті 36 Закону України про публічні закупівлі №922-VII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 0704/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни проведені відповідно до п.4 частини 4 статті 36 Закону України про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015р |
Номер договору про закупівлю: | 0704/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни проведені відповідно до п.4 частини 4 статті 36 Закону України про публічні закупівлі №922-VII від 25.12.2015р ((Обсяг виконання робіт: 105 263 640,00 грн. з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 0704/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |