Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки (відновлення катриджів)
Очікувана вартість
142 070,00 UAH
UA-2020-02-24-000426-c f7b97ff5beeb42049251cf230f261a97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Гринишин

+380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі івано-франківської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22178632
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Контактна особа: Петро Гринишин
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:35
Очікувана вартість: 142 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 710,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки (відновлення катриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг з додатком щодо деталізації послуг та надання рахунку-фактури Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 10:29
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 105 463,20
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Двірник Андрій Іванович 108 700,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бiнаp-техно" 141 880,00
UAH з ПДВ
102 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 17:19
Відсутність судимості.jpg
13 березня 2020 17:19
Відсутність боргу.jpg
11 березня 2020 16:04
Scan.pdf
11 березня 2020 16:04
Scan.pdf
05 березня 2020 17:35
Scan0002.pdf
05 березня 2020 17:35
Лист відгук 1.pdf
05 березня 2020 17:35
Лист відгук 2.pdf
05 березня 2020 17:35
Scan0001.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 12:00
укстан.док.pdf
10 березня 2020 12:00
технічна специфікація.pdf
10 березня 2020 12:00
лист гарантія.pdf
10 березня 2020 12:00
Лист відгук 001.jpg
10 березня 2020 12:00
Копія пасп.pdf
10 березня 2020 12:00
аналог.договір.pdf
10 березня 2020 12:00
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 14:04
Електронний підпис
05 березня 2020 10:16
cena1.pdf
05 березня 2020 10:16
Koshtor.pdf
05 березня 2020 10:16
Dodatok9.pdf
05 березня 2020 10:16
Dodatok5.pdf
05 березня 2020 10:16
Dodatok2.pdf
05 березня 2020 10:16
Servis.pdf
05 березня 2020 10:16
Dodatok3.pdf
05 березня 2020 10:16
Dovid.pdf
05 березня 2020 10:16
list.pdf
05 березня 2020 10:16
binar_kom.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

ФОП Двірник Андрій Іванович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бiнаp-техно"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
Переможець 99 999,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 17:52
дог_3.pdf укладений
19 квітня 2022 17:52
Службова записка (Івано-Франківська дирекція)_DLRKS136730__0ANKKLRKU.pdf укладений
19 квітня 2022 17:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:39
dod uhoda 2.zip зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
dod uhoda 2.zip зміни до договору
28 грудня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2020 18:23
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 березня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
28 березня 2020 17:59
Договір 28-379.pdf укладений
28 березня 2020 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт договору 3,2. викласти в наступній " Вартість Послуг зазначається в Додатку № 2 до цього договору та включає: вартість запчастин, матеріалів, використані при наданні послуг всі втрати на транспортування , навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо"
Номер договору про закупівлю: 28/379
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 9.2 та п.9.3. Договору та керуючись частиною 6 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Збільшити ціну цього Договору на 19999,80 грн (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 80 копійок) в тому числі ПДВ - 20 % - 3333,30 гривень 30 коп. та пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість Договору складає 119998,80 грн (сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ – 20% -19999,80 (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 80 копійок).» 1.2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступій редакції: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.03.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за довором в частині розрахунків». 1.3. Додаток №1 Технічна специфікація (таблиця 1 та 2) до Договору викласти в новій редакції. 1.4. Додаток №2 Вартість та кількість послуг (таблиця 1 та 2) до Договору викласти в новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з 01.01.2021 року і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 28/379
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 110 628,52
UAH (в тому числі ПДВ 18 438,09 UAH)