Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні та оздоблювальні матеріали
Очікувана вартість
27 410,00 UAH
UA-2020-02-24-000392-b 22526c237da443bf982e91beb7242634
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП УЗН Дніпровського району
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 08:00
Очікувана вартість: 27 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Будівельні та оздоблювальні матеріали (СІП панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій