Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин марок А-92, А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000305-b ● c1c43aadcbd44d2da6a682e7ab371937
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Одеський центр стандартизації, метрології та сертифікації |
Код ЄДРПОУ: | 04725970 |
Вебсайт: | https://sm.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Чорноморська, 10 |
Контактна особа: |
Пасманік Андрій Сергійович +380487250908 td@sm.od.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
9000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Чорноморська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 11:04 |
Тендерна документація змінена.docx | |
24 лютого 2020 16:01 |
Тендерна документація оновлена.docx | |
24 лютого 2020 12:38 |
Тендерна документація.docx |
06 березня 2020 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2020 11:04 |
Тендерна документація змінена.docx
|
||||||
24 лютого 2020 16:01 |
Тендерна документація оновлена.docx
|
||||||
24 лютого 2020 12:38 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000305-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 25 лютого 2020 11:52
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 11:26
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги,щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент»
Тендерна документація на закупівлю UA-2020-02-24-000305-b по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марок А-92, А-95, дизельне паливо) була затверджена Протоколом засідання тендерного комітету ДП "Одесастандартметрологія" від 24.02.2020р. №9
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям., відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. ДП "Одесастандартметрологія" є державним комерційним підприємством, яке створено з метою забезпечення реалізації економічних інтересів держави та задоволення потреб населення та суб'єктів господарювання будь-якої форми власності в продукції, роботах, послугах у сфері стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, оцінки відповідності та захисту прав споживачів згідно з вимогами законодавства та отримання прибутку. За свою багаторічну історію ДП "Одесастандартметрологія" набуло широкого кола контрагентів не тільки в Одеській області, але й на території усього півдня України, серед яких зокрема об'єкти соціальної сфери (лікарні, школи, санаторії, дитячі садочки та ін.), органи державної та комунальної влади, правоохоронні органи, підприємства, які надають населенню комунальні послуги. Метрологічні та інші послуги, які надає ДП "Одесастандартметрологія" своїм клієнтам, потребують частих оперативних виїздів спеціалістів на об'єкти, розташовані на території Одеської області та за її межами, та ці послуги повинні надаватися у стислі, визначені законодавством терміни. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону, та законодавством України в цілому. З урахуванням зазначеного, вважаємо, що Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Тендерна документація на закупівлю UA-2020-02-24-000305-b по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марок А-92, А-95, дизельне паливо) була затверджена Протоколом засідання тендерного комітету ДП "Одесастандартметрологія" від 24.02.2020р. №9
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям., відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. ДП "Одесастандартметрологія" є державним комерційним підприємством, яке створено з метою забезпечення реалізації економічних інтересів держави та задоволення потреб населення та суб'єктів господарювання будь-якої форми власності в продукції, роботах, послугах у сфері стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, оцінки відповідності та захисту прав споживачів згідно з вимогами законодавства та отримання прибутку. За свою багаторічну історію ДП "Одесастандартметрологія" набуло широкого кола контрагентів не тільки в Одеській області, але й на території усього півдня України, серед яких зокрема об'єкти соціальної сфери (лікарні, школи, санаторії, дитячі садочки та ін.), органи державної та комунальної влади, правоохоронні органи, підприємства, які надають населенню комунальні послуги. Метрологічні та інші послуги, які надає ДП "Одесастандартметрологія" своїм клієнтам, потребують частих оперативних виїздів спеціалістів на об'єкти, розташовані на території Одеської області та за її межами, та ці послуги повинні надаватися у стислі, визначені законодавством терміни. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону, та законодавством України в цілому. З урахуванням зазначеного, вважаємо, що Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АМІК УКРАЇНА" |
1 166 400,00
UAH з ПДВ
|
1 166 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 227 600,00
UAH з ПДВ
|
1 210 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 228 860,00
UAH з ПДВ
|
1 211 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 308 000,00
UAH з ПДВ
|
1 308 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АМІК УКРАЇНА" #30603572 |
Відхилено |
1 166 400,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 09:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
1 210 560,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 09:51
|
Договір № 99/20 | укладений |
03 квітня 2020 09:46
|