Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22990000-6 - Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Очікувана вартість
4 080,00 UAH
UA-2020-02-24-000227-a e63c3d403ede4e51a471992928e41081
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 11:00
Очікувана вартість: 4 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Папір для УЗД MITSUBISHI K61B 110*20 -10 уп., бумага термографічна - 20 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 Одиниця
Папір для УЗД MITSUBISHI K61B 110*20 -10 уп., бумага термографічна - 20 шт. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну партію товару проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:53
Медико-технічні вимоги.docx
24 лютого 2020 16:49
Кваліфікаційні вимоги.docx
24 лютого 2020 16:49
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:11
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! відповідно до технічного завдання, всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Участь у закупівлі можуть взяти всі бажаючі Учасники, у тому числі фізичні сосби-підприємці неплатники ПДВ. Їх ціна буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 3 410,00
UAH з ПДВ
3 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 10:30
Цінова пропоз.pdf
26 лютого 2020 10:30
Тех-мед вимоги ВІД.pdf
26 лютого 2020 10:30
Право підпису.pdf
26 лютого 2020 10:30
Посвідчення якості.pdf
26 лютого 2020 10:30
Інструкція.pdf
26 лютого 2020 10:30
инструкция відео.pdf
26 лютого 2020 10:30
довідка МОЗ.pdf
26 лютого 2020 10:30
Довідка ІПН згідно.pdf
26 лютого 2020 10:30
Гарант_лист_паспорт.pdf
26 лютого 2020 10:30
витяг репало.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2528913197
Переможець 3 410,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:41

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2528913197
3 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 26-03-01 від 26.03.2020 року.PDF укладений
26 березня 2020 10:35