Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір А-4
Очікувана вартість
16 898,00 UAH
UA-2020-02-24-000170-c ● 64b2aef16bb549da8908676454e39479
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 26136688 |
Місцезнаходження: | 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25 |
Контактна особа: |
Ващенко Марина Іванівна +380567222136, +380567222041 san.school3.dp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 09:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 09:40 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 16 898,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісний папір А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пач
Офісний папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 березня 2020
—
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником накладною та за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 09:32 |
оголошення.doc |
24 лютого 2020 09:32 |
додаток 4 умови договору.docx |
24 лютого 2020 09:32 |
додаток 2 технічні (якісні ) вимоги.docx |
24 лютого 2020 09:32 |
додаток 3 цінова пропозиція.doc |
24 лютого 2020 09:32 |
додаток 1 специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:09
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У Додатку 2 «Технічні (якісні) вимоги» вказано, що «у разі наявності в тендерній документації посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні.
Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».
В Оголошенні до проведення закупівлі вказано, що «у складі цінової пропозиції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
- технічний опис пропонованого Товару із зазначенням країни виробника;». Також згідно з вимогами Замовника всі учасники закупівлі надають заповнений Додаток 3 «Цінова пропозиція», в якому вказують найменування та характеристики пропонованого товару.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці як платники ПДВ, так і неплатники ПДВ. КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ДОР» є неприбутковою установою, яка фінансується із обласного бюджету та не являється платником податків, у тому чисті і ПДВ, тому заклад не має ні податкового кредиту, ні податкових зобов’язань. Приведення пропозицій учасників до єдиного значення, наприклад, ціни з ПДВ, не має сенсу. На витрати, пов’язані з придбанням товару Замовником, буде віднесено повну остаточну суму згідно з накладною поставки (з ПДВ чи без ПДВ).
Також Замовник самостійно не визначає Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно з п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону
У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні.
Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».
В Оголошенні до проведення закупівлі вказано, що «у складі цінової пропозиції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
- технічний опис пропонованого Товару із зазначенням країни виробника;». Також згідно з вимогами Замовника всі учасники закупівлі надають заповнений Додаток 3 «Цінова пропозиція», в якому вказують найменування та характеристики пропонованого товару.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці як платники ПДВ, так і неплатники ПДВ. КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ДОР» є неприбутковою установою, яка фінансується із обласного бюджету та не являється платником податків, у тому чисті і ПДВ, тому заклад не має ні податкового кредиту, ні податкових зобов’язань. Приведення пропозицій учасників до єдиного значення, наприклад, ціни з ПДВ, не має сенсу. На витрати, пов’язані з придбанням товару Замовником, буде віднесено повну остаточну суму згідно з накладною поставки (з ПДВ чи без ПДВ).
Також Замовник самостійно не визначає Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно з п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
13 464,00
UAH з ПДВ
|
13 188,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
14 860,80
UAH з ПДВ
|
13 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
16 600,00
UAH з ПДВ
|
16 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
13 188,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір офісний папір.pdf | укладений |
17 березня 2020 11:05
|