Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А-4
Очікувана вартість
16 898,00 UAH
UA-2020-02-24-000170-c 64b2aef16bb549da8908676454e39479
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ващенко Марина Іванівна

+380567222136
+380567222041
san.school3.dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Ващенко Марина Іванівна
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 09:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 09:40
Початок аукціону: 04 березня 2020 14:06
Очікувана вартість: 16 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пач
Офісний папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2020  —  20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником накладною та за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:09
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У Додатку 2 «Технічні (якісні) вимоги» вказано, що «у разі наявності в тендерній документації посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні.
Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».
В Оголошенні до проведення закупівлі вказано, що «у складі цінової пропозиції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
- технічний опис пропонованого Товару із зазначенням країни виробника;». Також згідно з вимогами Замовника всі учасники закупівлі надають заповнений Додаток 3 «Цінова пропозиція», в якому вказують найменування та характеристики пропонованого товару.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці як платники ПДВ, так і неплатники ПДВ. КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ДОР» є неприбутковою установою, яка фінансується із обласного бюджету та не являється платником податків, у тому чисті і ПДВ, тому заклад не має ні податкового кредиту, ні податкових зобов’язань. Приведення пропозицій учасників до єдиного значення, наприклад, ціни з ПДВ, не має сенсу. На витрати, пов’язані з придбанням товару Замовником, буде віднесено повну остаточну суму згідно з накладною поставки (з ПДВ чи без ПДВ).
Також Замовник самостійно не визначає Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно з п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 13 464,00
UAH з ПДВ
13 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 14 860,80
UAH з ПДВ
13 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 16 600,00
UAH з ПДВ
16 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 14:12
Електронний підпис
02 березня 2020 14:12
Документи.rar

Публічні документи

02 березня 2020 17:01
Виписка с з ЄДР 2стр..PDF
02 березня 2020 17:01
Виписка с з ЄДР 1стр..PDF
02 березня 2020 17:01
Свид.Регистрации.JPG
02 березня 2020 16:06
6 Копія витягу з РПЄП.PDF
02 березня 2020 16:06
7 Довідка щодо статуту.pdf
02 березня 2020 16:06
5 Копія ІПН Шевченко О.С..pdf
02 березня 2020 16:06
1 Пропозиція.pdf
02 березня 2020 16:06
8 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 13 188,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 березня 2020 16:24
папір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
13 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 16:24
папір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір офісний папір.pdf укладений
17 березня 2020 11:05