Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мітли березові, віники Сорго код за ДК 021-2015– 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224100-9 Мітли)
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000134-b ● d03a936a2807457dbf96729873f00e97
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 35692211 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, пров.Маряненко,буд.7 |
Контактна особа: |
Піддубко Андрій Володимирович +380442886390 tender_kp_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 10:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 10:45 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 414 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Мітли березові, віники Сорго код за ДК 021-2015– 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224100-9 Мітли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 7.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 6 Лист згода.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 5 Проект Договору.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 4.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 3 ст.17.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 2 ст.16.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
Додаток 1.pdf | |
24 лютого 2020 10:41 |
ТД Мітли повторно.PDF | |
24 лютого 2020 10:41 |
Оголошення Мітли повторно.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 21:13
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:03
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання, що надійшли через електронну систему закупівель тендерний комітет комунального підприємства " Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва" повідомляє наступне.
В частині 1 розділу 5 тендерної документації зокрема зазначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників-платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку. З огляду на це, Замовник не вимагає подавати пропозиції виключно з ПДВ, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ, але розгляд пропозиції ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку.
На останок хочемо зауважити, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за запитання.
В частині 1 розділу 5 тендерної документації зокрема зазначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників-платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку. З огляду на це, Замовник не вимагає подавати пропозиції виключно з ПДВ, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ, але розгляд пропозиції ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку.
На останок хочемо зауважити, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Наквасіна Оксана Олексіївна #2829416263 |
Переможець |
338 077,20
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:27
|
Дод угода 20 відсотків Мітли.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 08:55
|
Допугода 1.PDF | зміни до договору |
31 липня 2020 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 09:22
|
Договір Мітли 2020.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 01/0420-01М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.9.6. Договору Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю на період достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/0420-01М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |