Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ікра баклажанна,огірки консервовані,салат з капусти,ікра з кабачків,сухофрукта ,томати консервовані,томатна паста ,капуста квашена,рагу овочеве,повидло,родзинки,начинка макова,лечо ,компот із слив, компот з абрикосів(джерело фінансування кошти місцевого бюджета)
Очікувана вартість
553 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000133-a 147acfe4e903477d872e19e9f18bb3d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міюц Олександр Станіславович

+380672640891 mihaylovskiyinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188576
Місцезнаходження: 72040, Україна , Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
Контактна особа: Міюц Олександр Станіславович
+380672640891
mihaylovskiyinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 09:49
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 09:49
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:38
Очікувана вартість: 553 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11048 кг
ікра баклажанна,огірки консервовані,салат з капусти,ікра з кабачків,сухофрукта ,томати консервовані,томатна паста ,капуста квашена,рагу овочеве,повидло,родзинки,начинка макова,лечо ,компот із слив, компот з абрикосів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне 90 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ікра баклажанна,огірки консервовані,салат з капусти,ікра з кабачків,сухофрукта ,томати консервовані,томатна паста ,капуста квашена,рагу овочеве,повидло,родзинки,начинка макова,лечо ,компот із слив, компот з абрикосів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:44
ТД оброблені фрукти та овочі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000021 ● b57788b7d2f14b3ebddceb773e47ccf7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.03.2020 № 25

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-24-000133-a, ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальною установою "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-24 16:26:58

Пояснення з власної ініціативи

Враховуючи, що Замовником вже оприлюднено в системі електронних
закупівель повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів та
відсутність механізму усунення порушення законодавства, викладеного у
висновку про моніторинг, зобов’язуємося в подальшому дотримуватися вимог
законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-25 13:21:17

Відповідь

Враховуючи відсутність механізму усунення вказаного у висновку порушення, наголошуємо на суворому дотриманні в подальшому вимог законодавства про публічні закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зіборова Тетяна Василівна 515 001,75
UAH з ПДВ
515 001,75
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коротких Володимир Сергійович 538 315,60
UAH з ПДВ
538 315,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 15:01
Електронний підпис
19 березня 2020 14:59
Довідка ОДПІ
17 березня 2020 14:56
Довідка МВСУ
17 березня 2020 08:14
довідка про корупцію
17 березня 2020 08:13
специфікація
06 березня 2020 12:25
Електронний підпис
06 березня 2020 12:24
проект договору.pdf
06 березня 2020 12:24
лист- згода з договор..pdf
06 березня 2020 12:24
про потужності.pdf
06 березня 2020 12:24
держспожив Зіборова.pdf
06 березня 2020 12:24
консервиров. компот.pdf
06 березня 2020 12:24
Лист компот.pdf
06 березня 2020 12:24
мак-1.pdf
06 березня 2020 12:24
Деклар.родзинки.pdf
06 березня 2020 12:24
повидло 550гр..pdf
06 березня 2020 12:24
рагу та лечо.pdf
06 березня 2020 12:24
паста.pdf
06 березня 2020 12:24
ікра з бакл..pdf
06 березня 2020 12:24
декларация сухофр.pdf
06 березня 2020 12:24
Лист завод Чумакиpdf.pdf
06 березня 2020 12:24
ікра з каб..pdf
06 березня 2020 12:24
методика оцінки .pdf
06 березня 2020 12:24
салат з капусти.pdf
06 березня 2020 12:24
інформаційна довідка.pdf
06 березня 2020 12:24
довідка перс. данні.pdf
06 березня 2020 12:24
копія іпн.pdf
06 березня 2020 12:24
Декларация огурец.pdf
06 березня 2020 12:24
копія паспорт.pdf
06 березня 2020 12:23
єдин.податок Зіборова.pdf
06 березня 2020 12:23
витяг.pdf
06 березня 2020 12:23
виписка.pdf
06 березня 2020 12:23
Довідка про бенефіціара.pdf
06 березня 2020 12:23
Договір та відгук 1-13.pdf
06 березня 2020 12:23
договор 32-30т.pdf
06 березня 2020 12:23
32-30тлист відгук.pdf
06 березня 2020 12:23
мед.книжка Коростильова.pdf
06 березня 2020 12:23
Медична книжка Зіборов.pdf
06 березня 2020 12:23
довідка про працівн..pdf
06 березня 2020 12:23
акт дезобробки.pdf
06 березня 2020 12:23
Договір дез. обробки-1.pdf
06 березня 2020 12:23
Свідоцтво на авто.pdf
06 березня 2020 12:23
Довідка мат.тех. база.pdf
06 березня 2020 12:23
Листи ст.17.pdf
06 березня 2020 12:23
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 11:28
Тома компот 1.JPG
06 березня 2020 11:28
тех умови.pdf
06 березня 2020 11:28
тех паспорт 54-84.pdf
06 березня 2020 11:28
родзинки.pdf
06 березня 2020 11:28
пропозиція.pdf
06 березня 2020 11:28
потужність.pdf
06 березня 2020 11:28
погодження договор.pdf
06 березня 2020 11:28
паспорт.pdf
06 березня 2020 11:28
огірки.pdf
06 березня 2020 11:28
лечо_ рагу.jpg
06 березня 2020 11:28
код іпн..pdf
06 березня 2020 11:28
един. податок.pdf
06 березня 2020 11:28
довідка повноваження.pdf
06 березня 2020 11:28
декларації.pdf
06 березня 2020 11:28
Витяг.pdf
06 березня 2020 11:28
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зіборова Тетяна Василівна

ФОП Коротких Володимир Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зіборова Тетяна Василівна
#2194012568
Переможець 515 001,75
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зіборова Тетяна Василівна
#2194012568
515 001,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:27
ДУ консервация сума.PDF зміни до договору
13 січня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:21
ДУ консервація.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:59
договір укладений
31 березня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п.3.п.п.3.1 Договору у наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».а саме до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 1/11/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п.3.п.п.3.1 Договору у наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».а саме до 31.03.2021 р. Загальна сума договора із змінами та додатками 1/11/1від30.03.2020- 515001,75 грн(п»ятсот п»ятнадцять тисяч одна грн.75 коп.) на закупівлю продуктів харчування по коду ДК 021-2015 (CPV): 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, 20% від суми договора складає 103000,00 грн(сто три тисячи грн..00 коп)
Номер договору про закупівлю: 1/11/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML