Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance O-211819 Valky - Parkhomivka km 43 + 400 - km 57 + 000 (separate sections) in the Kharkiv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 51 025 117,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 510 251,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 510250 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2020 10:17 |
Enquiries until: | 15 березня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 21 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 березня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 51 025 117 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 510 251 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до п. 4.26. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Відповідно до п. 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 10:09 |
Тендерна документація О-211819 Валки-Пархомівка зі змінами – 2.docx | |
11 березня 2020 10:09 |
Зміни №2.docx | |
24 лютого 2020 10:14 |
Додаток № 7 до ТД О-211819 Валки-Пархомівка.docx |
11 березня 2020 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2020 10:09 |
Тендерна документація О-211819 Валки-Пархомівка зі змінами – 2.docx
|
||||||
11 березня 2020 10:09 |
Зміни №2.docx
|
||||||
24 лютого 2020 10:14 |
Додаток № 7 до ТД О-211819 Валки-Пархомівка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Площа виконання робіт з влаштування вирівнюючого шару на основному проїзді автомобільної дороги становить 28 000 м2
Площа виконання робіт з влаштування вирівнюючого шару на основному проїзді автомобільної дороги становить 28 000 м2
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищенаведене, додаємо більш ніж 20 Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодаства з урахуванням Рішень Органу Оскарження
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв прийнято замовником на підставі положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього ремонту на дорогах загального користування.
Рішення органу оскарження мають довідковий характер та відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
П.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів, в якій зазначено марка, тип, кількість та обсяги матеріалу необхідного для виконання обсягів робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в даному випадку асфальтобетонної суміші: марка, тип, кількість та обсяги асфальтобетонної суміші, визначені з урахуванням категорійності автомобільних доріг загального користування,у відповідності до додатку В ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» та додатку Ж до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво».
Таким чином встановлення вимоги щодо надання учасником, копії договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС), необхідна для підтвердження спроможності учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в частині поставки асфальтобетонної суміші відповідної марки, типу, кількості і обсягів поставки з урахуванням виконання робіт/надання послуг в весняно-осінній період.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
П.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів, в якій зазначено марка, тип, кількість та обсяги матеріалу необхідного для виконання обсягів робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в даному випадку асфальтобетонної суміші: Марка, тип, кількість та обсяги асфальтобетонної суміші, визначені з урахуванням категорійності автомобільних доріг загального користування, у відповідності до додатку В ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» та додатку Ж до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво».
Таким чином встановлення вимоги щодо надання учасником, гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі), необхідна для підтвердження спроможності учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в частині поставки асфальтобетонної суміші відповідної марки, типу, кількості і обсягів поставки з урахуванням виконання робіт/надання послуг в весняно-осінній період.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Встановлення вимоги, щодо надання учасником копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и) виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі, надає замовнику інформацію на поточну дату, за для підтвердження учасником якості робіт/ надання послуг при виконанні аналогічних договорів, що гарантує якість надання послуг та можливість експлуатації об’єкта до умов затвердженої кошторисної документації з дотриманням вимог Додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво» протягом наступних періодів:
- основа дорожнього одягу – 8 років
- асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років;
- інші послуги, передбачені кошторисною документацією – 1 рік;
- функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців, тимчасової – від 1 до 2 місяців згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 28 000,0 м2
- Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 8 064,0 т
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 28 000,0 м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1 -6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000028 ● 9d11c45fbd4846c6a0ad8a359841d851
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-24-000097-b 24.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовник надає аргументовані заперечення до висновку та повідомляємо наступне. Замовником у пункті 2 ДОДАТКУ № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211819 Валки - Пархомівка км 43+400 - км 57+000 (окремими ділянками) у Харківській області (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") зі змінами – 2, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 11 березня 2020 року Протокол № 43 (надалі – Тендерна документація) встановлено вимогу до учасників торгів - Надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг, обов’язково повинна містити графи становленні в Таблиці №4 ДОДАТКУ № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Крім цього, зазначеними вимогами встановлено, що на підтвердження інформації стосовно наявності у учасника працівників, які вказані в Інформаційній довідці, учасник повинен надати, копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у цій довідці. Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» в складі своєї пропозиції надав довідку від 24.03.2020 № 0324/2.2.-ВП, в якій зазначив, «щодо наказів пояснюємо, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» при прийнятті на роботу нових працівників укладає з ними з ними строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року. Враховуючи те, що після закінчення трудових договорів ТОВ «Автомагістраль-Південь» не видавала відповідні накази про звільнення працівників, що прийнятті на роботу у 2014-2019 р.р., приймаючі до уваги те, що трудові відносини з працівниками тривають жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч.1 ст.391 КЗпП України)». Також зазначаємо, що відповідно до положень Кодексу законів про працю України відсутні вимоги, щодо обов’язкового складання документів, що свідчать про продовження терміну дії трудових договорів. ТОВ «Автомагістраль-Південь» на виконання вимоги пункту 2 ДОДАТКУ №2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, надало інформаційну довідку відповідно до Таблиці №4, та накази на всіх працівників, які зазначені в довідці, в тому числі на працівників, які вказані в пункті 24 та пунктах 61, 66, 67, та ПОЯСНЕННЯ щодо працівників, які прийняті за строковими трудовими договорами. На виконання вимог пункту 3 ДОДАТКУ №2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав довідку вих. №0324/4-ВП від 24 березня 2020 року Таблиця №5 – Інформація про виконання аналогічного договору, в якій вказав договір укладений зі Службою автомобільних доріг у Харківській області від 12.05.2017 № Т21-ХО/17 (далі – Договір) на суму 841 296 000,00 грн. На підтвердження наданої інформації учасника надав довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (Акт №1 від 30.10.17 на суму 2 109 720,72; Акт №2 від 30.10.17 – 164 371,20; Акт 5/1 від 16.11.17 – 2 237 570,00; Акт №5/2 від 16.11.17 – 21 312 430,00; Акт №3/1 від 17.11.17 – 2 938 938,00; Акт №5/3 від 27.11.17 – 12 527 825,00; Акт №б/н від 29.11.17 – 195 930,00; Акт №б/н від 13.12.17 – 15 052 964,00, Акт №б/н від 22.12.17 – 1 763 361,00; Акт №б/н від 22.12.17 – 195 929,00; Акт №8/1 від 20.12.17 – 1 889 345,00; Акт №8/2 від 20.12.17 – 1 343 691,00; Акт №б/н від 20.12.17 – 1 665 397,00; акт №7/1 від 26.12.17 – 1 179 705,08; Акт №7/2 від 26.12.17 – 7 257 108,00; Акт №7/3 від 26.12.17 – 16 547 330,00; Акт №1 від 25.05.18 – 732 206,00; Акт №2 від 25.05.18 – 19 970 221,00; Акт №3 від 25.05.18 – 21 637 673,00; Акт №6 31.07.18 – 68 840 934,00; Акт №4 від 04.07.18 – 37 407 561,00; Акт №5 від 04.07.18 – 79 123 279,00; Акт №7 від 07.08.18 – 59 789 438,00; Акт № 8 від 16.08.18 – 2 100 000,80; Акт №9 від 28.08.18 – 144 597 715,00; Акт № 11 від 26.09.18 – 21 094 376,20; Акт № 10 від 26.09.18 – 162 385 621,00; Акт № 12 від 24.10.18 -2 653 247,00; Акт № 13 від 27.12.18 – 5 563 834,00; Акт № 14 від 27.12.18 – 1 895 097,00; Акт № 15 від 27.12.18 – 4 696 596,00; Акт № 16 від 27.12.18 – 93 033 091,00; Акт № 17 від 27.12.18 – 1 097 805,00; Акт № 18 від 3 857 742,00; Акт №19 від 27.12.18 – 143 753,00; Акт № 20 від 27.12.18 – 19 522 512,10; Акт №21 від 27.12.18 – 812 750,65; Акт №22 від 27.12.18 – 250 486,04; Акт №23 від 27.12.18 – 1 708 446,21. Загальна вартість відповідно до форми КБ-2в складає 841 296 000,00 грн., що відповідає інформації, наданій в довідці вих. №0324/4-ВП від 24 березня 2020 року. Також надано ВІДГУК від Служби автомобільних доріг у Харківській області від 02.03.2020р. №471/10, в якому зазначено, що обсяги по даному завершеному договору виконано на 100%. Таким чином, учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав всі вимоги, які встановлені в Тендерній документації та був допущений до аукціону. Відповідно до вищевикладеного зазначаємо, відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі.
2020-11-25 10:40:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Енерготепло" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр |
43 881 600,00
UAH з ПДВ
|
43 881 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Енерготепло" |
45 400 000,00
UAH з ПДВ
|
45 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
50 669 000,00
UAH з ПДВ
|
50 669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Переможець |
43 881 600,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2020 11:37
|
ДУ №1 до Договору №07-04-20 (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 09:19
|
Договір №07-04-20 від 27.04.20.pdf | укладений |
27 квітня 2020 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №2 до Договору - "Календарний план надання послуг" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 07/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
19 570 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 261 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору відповідно до рішення Господарського суду Харківської області по справі від 12.04.2023 №922/14/23. Дата набрання законної сили судового рішення 09.05.2023р. |