Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211819 Валки - Пархомівка км 43+400 - км 57+000 (окремими ділянками) у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance O-211819 Valky - Parkhomivka km 43 + 400 - km 57 + 000 (separate sections) in the Kharkiv region
Очікувана вартість
51 025 117,15 UAH
UA-2020-02-24-000097-b 6ee527e96a3242898c3784efbd632799
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 14:00
Очікувана вартість: 51 025 117,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510 251,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 510250 UAH
Publication date: 24 лютого 2020 10:17
Enquiries until: 15 березня 2020 11:00
Complaints submission until: до 21 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 51 025 117 UAH including VAT
Minimal lowering step: 510 251 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211819 Валки - Пархомівка км 43+400 - км 57+000 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-211819 Valky - Parkhomivka km 43 + 400 - km 57 + 000 (separate sections) in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п. 4.26. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п. 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:09
Тендерна документація О-211819 Валки-Пархомівка зі змінами – 2.docx
11 березня 2020 10:09
Зміни №2.docx
24 лютого 2020 10:14
Додаток № 7 до ТД О-211819 Валки-Пархомівка.docx
11 березня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:09
Тендерна документація О-211819 Валки-Пархомівка зі змінами – 2.docx
05 березня 2020 15:14
Тендерна документація О-211819 Валки-Пархомівка зі змінами.docx
24 лютого 2020 10:14
Тендерна документація О-211819 Валки-Пархомівка.docx
11 березня 2020 10:09
Зміни №2.docx
05 березня 2020 15:14
Зміни №1.docx
24 лютого 2020 10:14
Додаток № 7 до ТД О-211819 Валки-Пархомівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспортні схеми перевезення асфальтобетонної суміші
Дата подання: 05 березня 2020 11:43
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:27
Замовником надано не повну інформацію щодо розрахунку транспортної схеми. Протяжність дороги складає 13,6 км. Надайте відповідь, при розрахунку транспортної схеми перевезення асфальтобетонної суміші з АБЗ до об’єкту, який кілометр дороги об’єкту вказувати як точку доставки асфальтобетонної суміші (від АБЗ до 1 км дороги Валки-Пархомівка) і скільки таких схем повинно бути? Чи потрібно подавати 14 схем транспортування асфальтобетонної суміші з АБЗ до об’єкту (на кожен кілометр дороги), враховуючи вимогу щодо точності довжини маршруту до 1 км?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником надається одна транспортна схема, в підтвердження виконання вимог п.20.8.2 ДБН В.2.3-4 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» зі змінами. Враховуючі лінійний характер надання послуг/виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, точку для розрахунку приймати як середину зазначеної ділянки ремонту автомобільної дороги.
п. 5 Дефектного акту
Дата подання: 05 березня 2020 11:44
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:33
До п. 5 Дефектного акту – надайте відповідь яка площа влаштування вирівнюючого шару та перелік котків для ущільнення? В зв’язку з відсутністю даної інформацією не має можливості розрахувати ціну тендерної пропозиції.
Відповідь: Група котків та кількість проходів розраховується згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»
Площа виконання робіт з влаштування вирівнюючого шару на основному проїзді автомобільної дороги становить 28 000 м2
п. 7 Дефектного акту
Дата подання: 05 березня 2020 11:44
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:34
До п. 7 Дефектного акту – надайте відповідь яка площа влаштування вирівнюючого шару та перелік котків для ущільнення? В зв’язку з відсутністю даної інформацією не має можливості розрахувати ціну тендерної пропозиції.
Відповідь: Група котків та кількість проходів розраховується згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»
Площа виконання робіт з влаштування вирівнюючого шару на основному проїзді автомобільної дороги становить 28 000 м2
п. 14 Дефектного акту
Дата подання: 05 березня 2020 11:45
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:35
Надайте відповідь чи можливо замінити п. 14 Дефектного акту «Розмічання проїзної частини маркувальною машиною Hofman RL700DH на роботу «Розмічання (точкування) покриття автодороги вручну перед нанесенням ліній горизонтальної розмітки», згідно технології виконання дорожньої розмітки?
Відповідь: Зазначені в технічному завданні машини, механізми та матеріали, учасник, при складанні тендерної пропозиції, має право замінити на еквівалентні згідно ДБН, ДСТУ, ГБН і СОУ., та у відповідності до п.2.2 ТТК 03440778-161:2013 типової технологічної карти на влаштування горизонтальної дорожньої розмітки проїзної частини дорожніми фарбами.
п. 3 Дефектного акту
Дата подання: 05 березня 2020 11:45
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:37
Згідно п. 3 Дефектного акту після холодного фрезерування утворюється 840 кв. м. асфальтогранулята (28 000 м х 0,03 кв. м.). А на укріплення узбіч (п. 2) необхідно 1239,47 кв. м. цього матеріалу, отже не вистачає 399,47 кв. м. Чи можливо замінити площу укріплення 6610,5 кв. м., а зменшити товщину шару до 10,2 см (6610,5 кв. м. х 1,2707 = 840 кв. м.).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідна кількість отриманого асфальтогрануляту розрахована у відповідності до МВ 03450778-736:2014 «Методичні вказівки з визначення вартості матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву». При виконанні послуг з поточного середнього ремонту необхідно читко дотримуватися обсягів та видів робіт зазначених у технічному завданні (Додаток №4 до Тендерної документації).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 02 березня 2020 19:17
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вивчивши умови оголошення про проведення відкритих торгів наше підприємство виявило намір взяти участь в даній закупівлі. Разом з тим, тендерна документація Замовника містить цілу низку дискримінаційних умов, що суперечать діючому законодавству України, у тому числі в частині встановлення документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вже неодноразово були розглянуті в Органі оскарження - Антимонопольному комітеті України.
Враховуючи вищенаведене, додаємо більш ніж 20 Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодаства з урахуванням Рішень Органу Оскарження
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 16:00
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв прийнято замовником на підставі положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього ремонту на дорогах загального користування.
Рішення органу оскарження мають довідковий характер та відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3185009175
Дата подання: 04 березня 2020 18:28
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі закупівлі робіт в тендерній документації Замовник вказує вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про субпідрядника з тендерної документації, так як це суперечить нормам ст. 22 вказаного Закону з огляду на те, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПВЛІ є ПОСЛУГИ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:53
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначається, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 19 Закону «Про публічні закупівлі» містить обов’язковий склад інформації, який повинен зазначатися замовниками у звіті про результати проведення процедури закупівлі, в тому числі абзац 11 частини 1 статті 19 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 05 березня 2020 11:49
Договір поставки асфальтобетонної суміші
На сторінці 19 ТД Замовником зазначено, що в договорі на поставку асфальтобетонної суміші або в додатках до договору має бути обов’язково зазначено: марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС. Вважаємо цю вимогу безпідставною, в зв’язку з тим, що згідно норм чинного законодавства Постачальник та Покупець мають право укласти договір з постачальником на поставку різної продукції та згрупувати їх за групою товару, тип, кількість, обсяги зазначати в специфікаціях або в накладних, на підставі Заявок Покупця, які набувають статусу невід’ємної частини договору. Просимо виключити дану вимогу з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 09:46
Тендерна документація замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04. 2016 р. №680.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
П.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів, в якій зазначено марка, тип, кількість та обсяги матеріалу необхідного для виконання обсягів робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в даному випадку асфальтобетонної суміші: марка, тип, кількість та обсяги асфальтобетонної суміші, визначені з урахуванням категорійності автомобільних доріг загального користування,у відповідності до додатку В ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» та додатку Ж до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво».
Таким чином встановлення вимоги щодо надання учасником, копії договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС), необхідна для підтвердження спроможності учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в частині поставки асфальтобетонної суміші відповідної марки, типу, кількості і обсягів поставки з урахуванням виконання робіт/надання послуг в весняно-осінній період.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 05 березня 2020 11:50
Гарантійний лист постачальника
На сторінці 20 ТД Замовник зазначив незрозумілу вимогу щодо зазначення в гарантійному листі постачальника асфальтобетону кількості щомісячних обсягів поставки. Якщо постачальник гарантує безперебійну поставку асфальтобетонної суміші протягом всього строку надання послуг за договором про закупівлю, а переможець при укладенні договору про закупівлю бере на себе зобов’язання щодо виконання всього обсягу робіт, і має таку можливість (потужність) дана вимога безпідставна та абсурдна. Просимо виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 09:50
Тендерна документація замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та до «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04. 2016 р. №680.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
П.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів, в якій зазначено марка, тип, кількість та обсяги матеріалу необхідного для виконання обсягів робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в даному випадку асфальтобетонної суміші: Марка, тип, кількість та обсяги асфальтобетонної суміші, визначені з урахуванням категорійності автомобільних доріг загального користування, у відповідності до додатку В ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» та додатку Ж до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво».
Таким чином встановлення вимоги щодо надання учасником, гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі), необхідна для підтвердження спроможності учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації), в частині поставки асфальтобетонної суміші відповідної марки, типу, кількості і обсягів поставки з урахуванням виконання робіт/надання послуг в весняно-осінній період.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 05 березня 2020 11:51
Атестація асфальтобетонного заводу
На сторінці 20 ТД Замовник просить надати копію договору на проведення атестації асфальтобетонного заводу з усіма додатками, проте ця вимога безпідставна в зв’язку з тим, що Замовник просить надати атестат виробництва асфальтобетонного заводу, який зрозуміло, що видається на підставі укладеного договору. Незрозуміло що хоче побачити в даному договорі Замовник? Просимо виключити дану вимогу з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 09:51
Вашу вимогу взято до уваги. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 05 березня 2020 11:51
Відгук Звмовника
На сторінці 23 ТД Замовником зазначено дискримінаційну вимогу щодо надання копії позитивного відгуку від Замовника з конкретними вимогами щодо змісту вимоги. Як Підрядник може диктувати умови Замовнику щодо змісту позитивного відгуку та стосовно дати відгуку. А якщо учасник надасть відгук від замовника датований 2017 р. щодо проведеного ремонту в 2017 р. це що вважатиметься, що його тендерна пропозиція не відповідатиме вимогам Тендерної документації та не підтвердженні кваліфікаційні критерії? Відгук складається в довільній формі. Просимо виключити вимогу стосовно змісту та дати відгуку з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 10:00
Тендерна документація замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та до «Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04. 2016 р. №680.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Встановлення вимоги, щодо надання учасником копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и) виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі, надає замовнику інформацію на поточну дату, за для підтвердження учасником якості робіт/ надання послуг при виконанні аналогічних договорів, що гарантує якість надання послуг та можливість експлуатації об’єкта до умов затвердженої кошторисної документації з дотриманням вимог Додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво» протягом наступних періодів:
- основа дорожнього одягу – 8 років
- асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років;
- інші послуги, передбачені кошторисною документацією – 1 рік;
- функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців, тимчасової – від 1 до 2 місяців згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня».
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000097-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 12 березня 2020 13:51
Вимога щодо усунення порушеннь Замовником
Шановний Замовнику!
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 28 000,0 м2
- Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 8 064,0 т
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 28 000,0 м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 09:49
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону. Ч.2. ст.16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1 -6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 19:17
Рішення від 13.10.2017 № 7233.pdf
02 березня 2020 19:17
рішення від 12.12.2019 №18510 .pdf
02 березня 2020 19:17
Рішення від 27.11.2018 № 12125.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000028 ● 9d11c45fbd4846c6a0ad8a359841d851
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-24-000097-b 24.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовник надає аргументовані заперечення до висновку та повідомляємо наступне. Замовником у пункті 2 ДОДАТКУ № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211819 Валки - Пархомівка км 43+400 - км 57+000 (окремими ділянками) у Харківській області (ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», код ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг") зі змінами – 2, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 11 березня 2020 року Протокол № 43 (надалі – Тендерна документація) встановлено вимогу до учасників торгів - Надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг, обов’язково повинна містити графи становленні в Таблиці №4 ДОДАТКУ № 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Крім цього, зазначеними вимогами встановлено, що на підтвердження інформації стосовно наявності у учасника працівників, які вказані в Інформаційній довідці, учасник повинен надати, копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у цій довідці. Учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» в складі своєї пропозиції надав довідку від 24.03.2020 № 0324/2.2.-ВП, в якій зазначив, «щодо наказів пояснюємо, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» при прийнятті на роботу нових працівників укладає з ними з ними строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року. Враховуючи те, що після закінчення трудових договорів ТОВ «Автомагістраль-Південь» не видавала відповідні накази про звільнення працівників, що прийнятті на роботу у 2014-2019 р.р., приймаючі до уваги те, що трудові відносини з працівниками тривають жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч.1 ст.391 КЗпП України)». Також зазначаємо, що відповідно до положень Кодексу законів про працю України відсутні вимоги, щодо обов’язкового складання документів, що свідчать про продовження терміну дії трудових договорів. ТОВ «Автомагістраль-Південь» на виконання вимоги пункту 2 ДОДАТКУ №2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, надало інформаційну довідку відповідно до Таблиці №4, та накази на всіх працівників, які зазначені в довідці, в тому числі на працівників, які вказані в пункті 24 та пунктах 61, 66, 67, та ПОЯСНЕННЯ щодо працівників, які прийняті за строковими трудовими договорами. На виконання вимог пункту 3 ДОДАТКУ №2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав довідку вих. №0324/4-ВП від 24 березня 2020 року Таблиця №5 – Інформація про виконання аналогічного договору, в якій вказав договір укладений зі Службою автомобільних доріг у Харківській області від 12.05.2017 № Т21-ХО/17 (далі – Договір) на суму 841 296 000,00 грн. На підтвердження наданої інформації учасника надав довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (Акт №1 від 30.10.17 на суму 2 109 720,72; Акт №2 від 30.10.17 – 164 371,20; Акт 5/1 від 16.11.17 – 2 237 570,00; Акт №5/2 від 16.11.17 – 21 312 430,00; Акт №3/1 від 17.11.17 – 2 938 938,00; Акт №5/3 від 27.11.17 – 12 527 825,00; Акт №б/н від 29.11.17 – 195 930,00; Акт №б/н від 13.12.17 – 15 052 964,00, Акт №б/н від 22.12.17 – 1 763 361,00; Акт №б/н від 22.12.17 – 195 929,00; Акт №8/1 від 20.12.17 – 1 889 345,00; Акт №8/2 від 20.12.17 – 1 343 691,00; Акт №б/н від 20.12.17 – 1 665 397,00; акт №7/1 від 26.12.17 – 1 179 705,08; Акт №7/2 від 26.12.17 – 7 257 108,00; Акт №7/3 від 26.12.17 – 16 547 330,00; Акт №1 від 25.05.18 – 732 206,00; Акт №2 від 25.05.18 – 19 970 221,00; Акт №3 від 25.05.18 – 21 637 673,00; Акт №6 31.07.18 – 68 840 934,00; Акт №4 від 04.07.18 – 37 407 561,00; Акт №5 від 04.07.18 – 79 123 279,00; Акт №7 від 07.08.18 – 59 789 438,00; Акт № 8 від 16.08.18 – 2 100 000,80; Акт №9 від 28.08.18 – 144 597 715,00; Акт № 11 від 26.09.18 – 21 094 376,20; Акт № 10 від 26.09.18 – 162 385 621,00; Акт № 12 від 24.10.18 -2 653 247,00; Акт № 13 від 27.12.18 – 5 563 834,00; Акт № 14 від 27.12.18 – 1 895 097,00; Акт № 15 від 27.12.18 – 4 696 596,00; Акт № 16 від 27.12.18 – 93 033 091,00; Акт № 17 від 27.12.18 – 1 097 805,00; Акт № 18 від 3 857 742,00; Акт №19 від 27.12.18 – 143 753,00; Акт № 20 від 27.12.18 – 19 522 512,10; Акт №21 від 27.12.18 – 812 750,65; Акт №22 від 27.12.18 – 250 486,04; Акт №23 від 27.12.18 – 1 708 446,21. Загальна вартість відповідно до форми КБ-2в складає 841 296 000,00 грн., що відповідає інформації, наданій в довідці вих. №0324/4-ВП від 24 березня 2020 року. Також надано ВІДГУК від Служби автомобільних доріг у Харківській області від 02.03.2020р. №471/10, в якому зазначено, що обсяги по даному завершеному договору виконано на 100%. Таким чином, учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав всі вимоги, які встановлені в Тендерній документації та був допущений до аукціону. Відповідно до вищевикладеного зазначаємо, відсутні порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та в частині не відміни замовником закупівлі.

2020-11-25 10:40:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 квітня 2020
UA-2020-02-24-000097-b6ee527e96a3242898c3784efbd632799
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 березня 2020 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 19:23
Електронний підпис
24 березня 2020 19:23
Електронний підпис
24 березня 2020 19:21
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 17:17
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:08
Електронний підпис
24 березня 2020 12:08
Електронний підпис
24 березня 2020 12:05
ТОВ «ЕНЕРГОТЕПЛО» 2.zip
24 березня 2020 12:05
Проект догов (Вал-Парх).pdf
24 березня 2020 12:05
Гарант.лист(Вал-Парх).pdf
24 березня 2020 12:05
Відпов.вимог.ст17.pdf
24 березня 2020 12:05
Техн.вимоги(Вал-Парх).pdf
24 березня 2020 12:05
Субпідрядн.pdf
24 березня 2020 12:05
Інші.pdf
24 березня 2020 12:05
Техніка — Пархомівка.pdf
24 березня 2020 12:05
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 12:05
Х-Л-Б.pdf
24 березня 2020 12:05
В.Проходи-Липці.pdf
24 березня 2020 12:05
Вал-Мельн.pdf
24 березня 2020 12:05
Коломак-Огульці.pdf
24 березня 2020 12:05
Бог-Сінне-Брат.pdf
24 березня 2020 12:05
Водяне-Різунен.pdf
24 березня 2020 12:05
Зол-Уди-Однор.pdf
24 березня 2020 12:05
Табл.,відгук.pdf
24 березня 2020 12:05
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:05
Працівники.pdf

Документи

25 березня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 квітня 2020 13:57
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:54
Документи переможця
25 березня 2020 10:03
Електронний підпис
25 березня 2020 10:03
Електронний підпис
25 березня 2020 09:59
Fwd_ (21).zip
25 березня 2020 09:59
Fwd_ (16).zip
25 березня 2020 09:59
Fwd_ (15).zip
25 березня 2020 09:59
10. Додаток 3 СТ.17.pdf

Документи

25 березня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 43 881 600,00
UAH з ПДВ
43 881 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 45 400 000,00
UAH з ПДВ
45 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 50 669 000,00
UAH з ПДВ
50 669 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 13:57
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:54
Документи переможця
25 березня 2020 10:03
Електронний підпис
25 березня 2020 10:03
Електронний підпис
25 березня 2020 09:59
Fwd_ (21).zip
25 березня 2020 09:59
Fwd_ (16).zip
25 березня 2020 09:59
Fwd_ (15).zip
25 березня 2020 09:59
10. Додаток 3 СТ.17.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 19:23
Електронний підпис
24 березня 2020 19:23
Електронний підпис
24 березня 2020 19:21
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 17:17
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:08
Електронний підпис
24 березня 2020 12:08
Електронний підпис
24 березня 2020 12:05
ТОВ «ЕНЕРГОТЕПЛО» 2.zip
24 березня 2020 12:05
Проект догов (Вал-Парх).pdf
24 березня 2020 12:05
Гарант.лист(Вал-Парх).pdf
24 березня 2020 12:05
Відпов.вимог.ст17.pdf
24 березня 2020 12:05
Техн.вимоги(Вал-Парх).pdf
24 березня 2020 12:05
Субпідрядн.pdf
24 березня 2020 12:05
Інші.pdf
24 березня 2020 12:05
Техніка — Пархомівка.pdf
24 березня 2020 12:05
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 12:05
Х-Л-Б.pdf
24 березня 2020 12:05
В.Проходи-Липці.pdf
24 березня 2020 12:05
Вал-Мельн.pdf
24 березня 2020 12:05
Коломак-Огульці.pdf
24 березня 2020 12:05
Бог-Сінне-Брат.pdf
24 березня 2020 12:05
Водяне-Різунен.pdf
24 березня 2020 12:05
Зол-Уди-Однор.pdf
24 березня 2020 12:05
Табл.,відгук.pdf
24 березня 2020 12:05
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:05
Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Енерготепло"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 43 881 600,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 09:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
43 881 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 11:37
ДУ №1 до Договору №07-04-20 (1).pdf зміни до договору
12 червня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 09:19
Договір №07-04-20 від 27.04.20.pdf укладений
27 квітня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2 до Договору - "Календарний план надання послуг" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 07/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 570 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 261 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до рішення Господарського суду Харківської області по справі від 12.04.2023 №922/14/23. Дата набрання законної сили судового рішення 09.05.2023р.