Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Саморізи та дюбеля»
Очікувана вартість
47 400,00 UAH
UA-2020-02-24-000071-a 44e33df8de1843d4a5abe34dc6f47c0f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Терещенко Галина Миколаївна

380444541617 Galina_1404@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Вебсайт: http://www.facebook.com/kksvyatoshin
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Терещенко Галина Миколаївна
380444541617
Galina_1404@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:30
Очікувана вартість: 47 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


«Саморізи та дюбеля»
За ДК 021:2015: 44530000-1 — Кріпильні деталі.
Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка_Саморізи та дюбеля_)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 пачок
Саморізи та дюбеля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Симиренка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється окремими партіями( починаючи з 1од) на кожний окремий об’єкт , за попереднім замовлення Покупця, протягом 1 дня після замовлення, але в будь якому випадку протягом дії договору на вказані адреси. Кількість попередніх замовлень Покупця не обмежена. Навантаження та розвантаження у Складські приміщення Замовника за рахунок та силами Постачальника Термін поставки – до 31.12.2020. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 21:04
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:43
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щановний Учаснику!
Так допускаються. Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель» затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України»13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 9.2 Порядку система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Пунктом 9.1. Положення встановлено, що замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" 19 680,00
UAH з ПДВ
19 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТИЗ МАРКЕТ" 46 132,00
UAH з ПДВ
46 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 11:52
Статут.PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 12:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"

ТОВ "МЕТИЗ МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"
#38591219
Переможець 19 680,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"
#38591219
19 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
101_06.03.2020_Договір_Саморізи та дюбеля_ТОВ Система кріплення_.PDF укладений
06 березня 2020 10:37