Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000004-a ● b2f72d0befbb480bab20503d18fc3124
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 02:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,21% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 Одиниця
Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника (Продавця) на підставі накладних виписаних Постачальником (Продавцем) протягом 14 банківських днів після отримання Товару. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 02:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 02:38 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:03
Дата відповіді: 25 лютого 2020 01:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
Кількість чорнил.
Дата подання: 25 лютого 2020 13:58
Дата відповіді: 25 лютого 2020 14:31
Шановний Замовнику! Відповідно до технічних характеристик Учасник повинен надати 88 БФП та чорнила до БФП, а саме 176 чорних та 176 кольорових.
Загальна кількість товару в Тендерній документації вказана 440 одиниць.
Проте кольорові чорнила для заправки БФП мають три кольори.
Прохання внести ясність, чи вам потрібно 176 комплектів чорнил загалом кольорових та 176 чорних чи необхідно по 176 чорнил кожного кольору кольорових, а також 176 чорних?
Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником вказано Витратні матеріали до БФП: «набір чорнила (чорне) – 176 штук» та «набір чорнил (кольорові) – 176 штук». До кожного набору кольорових чорнил, мають входити контейнери з усіма кольорами, необхідними для повноцінного кольорового друку БФП.
Замовником вказано Витратні матеріали до БФП: «набір чорнила (чорне) – 176 штук» та «набір чорнил (кольорові) – 176 штук». До кожного набору кольорових чорнил, мають входити контейнери з усіма кольорами, необхідними для повноцінного кольорового друку БФП.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" #39272961 |
Відхилено |
428 208,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 05:50
|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
442 464,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 05:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 17:08
|
д-у 1 до дог 280.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 15:39
|
280 ДОГОВІР.pdf | укладений |
30 березня 2020 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |