Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000004-a b2f72d0befbb480bab20503d18fc3124
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 02:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:12
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 Одиниця
Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника (Продавця) на підставі накладних виписаних Постачальником (Продавцем) протягом 14 банківських днів після отримання Товару. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 02:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 02:38
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:03
Дата відповіді: 25 лютого 2020 01:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
Кількість чорнил.
Дата подання: 25 лютого 2020 13:58
Дата відповіді: 25 лютого 2020 14:31
Шановний Замовнику! Відповідно до технічних характеристик Учасник повинен надати 88 БФП та чорнила до БФП, а саме 176 чорних та 176 кольорових. Загальна кількість товару в Тендерній документації вказана 440 одиниць. Проте кольорові чорнила для заправки БФП мають три кольори. Прохання внести ясність, чи вам потрібно 176 комплектів чорнил загалом кольорових та 176 чорних чи необхідно по 176 чорнил кожного кольору кольорових, а також 176 чорних? Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником вказано Витратні матеріали до БФП: «набір чорнила (чорне) – 176 штук» та «набір чорнил (кольорові) – 176 штук». До кожного набору кольорових чорнил, мають входити контейнери з усіма кольорами, необхідними для повноцінного кольорового друку БФП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" 428 208,00
UAH з ПДВ
428 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 442 464,00
UAH з ПДВ
442 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 13:46
Електронний підпис
10 березня 2020 13:28
цінова пропозиція.PDF
10 березня 2020 13:28
тех_паспорт.pdf
10 березня 2020 13:28
статут_2019.pdf
10 березня 2020 13:28
ст_17.PDF
10 березня 2020 13:28
ст_16.PDF
10 березня 2020 13:28
проект договору.PDF
10 березня 2020 13:28
повноваження директора.pdf
10 березня 2020 13:28
довідки_листи.PDF
10 березня 2020 13:28
довідка_банк.pdf
10 березня 2020 13:28
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 13:28
аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 13:28
авторизація.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:08
Електронний підпис
19 березня 2020 14:07
Довідки переможця.pdf
19 березня 2020 14:07
Довiдка МВС.pdf
10 березня 2020 12:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"
#39272961
Відхилено 428 208,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 05:50
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 442 464,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 05:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 05:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
442 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 17:08
д-у 1 до дог 280.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:39
280 ДОГОВІР.pdf укладений
30 березня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML