Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (інтерактивний комплекс, ноутбуки)
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-02-22-000055-c ● cb04b5442f00483cb258ab28cf3cf69f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146142 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Іванівна Гапон +380575632961,+380575631102 buh@osvita-krk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2020 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2020 14:53 |
ТД комп_облад_21.02.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:21
Дата відповіді: 25 лютого 2020 23:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю з застосуванням відкритих торгів.враховуючи вищенаведене, тендерна документація складена у відповідності з нормами ст. 22 Закону України "про публчні закупівлі", яке не передбачене зазначення торгових марок або моделей.Всі вимоги вашого звернення виконаня Замовником в тендерній документації
Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 12:49
Дата відповіді: 25 лютого 2020 23:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Поставка товару
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
317 400,00
UAH з ПДВ
|
317 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" |
423 800,00
UAH з ПДВ
|
423 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
429 000,00
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
317 400,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 20:24
|
ФОП "КАПЛАН СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" #3060815316 |
Переможець |
423 800,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 20:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 21:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 16:19
|
Договір Каплан.pdf | укладений |
23 березня 2020 16:18
|