Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»
Очікувана вартість
3 276 000,00 UAH
UA-2020-02-21-003278-b 90a27125c04441ba8039985532492e44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 22:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 22:05
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 22:05
Очікувана вартість: 3 276 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Тендерна документація

21 лютого 2020 22:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 22:01
ТД Риба 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 03 березня 2020 21:54
На підставі чого замовник штучно обмежує коло суб'єктів постачання , та вимагає від Учасників не менше однієї копії або оригіналу виконаного договору на поставку риби укладеного з установами державної або комунальної форм власності, а також оригінал позитивного листа – відгуку виконання договору поданих в складі пропозиції.
Відповідь: Добрий вечір. Повідомляємо, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 03 березня 2020 22:10
Чому подання учасником у складі тендерної пропозиції аналогічного договору з ФОП чи ЮР - особами на здійснення систематичних (неодноразових) поставок риби, не є підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору?
Відповідь: Добрий вечір. Повідомляємо, що,згідно вимог документації на закупівлі за
UA-2020-02-21-003278-b для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору : «Учасник повинен надати (завірених печаткою Учасника, у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)не менше однієї копії або оригіналу виконаного договору на поставку риби укладеного з установами державної або комунальної форми власності, а також оригінал позитивного(х) листа – відгуку виконання договору(ів) поданих в складі пропозиції.»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000131 ● 0a2e7f64b3804bda8bce77edc17fc413
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.03.2020 № 60

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-21-003278-b 21.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 17:37:51

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)» (ID: UA-2020-02-21-003278-b), що здійснювалась відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, у відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
Під час моніторингу закупівлі встановлено, що ФОП Лівіцькою Маряною Романівною (переможець торгів за Лотом 1) у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір, не надано (не опубліковано в електронній системі закупівель) документи, що вимагались Замовником від переможця торгів за пунктами 1 та 2 Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимоги ст. 17 Закону.
Водночас, Замовником тендерну пропозицію ФОП Лівіцької Маряни Романівни не відхилено та укладено з нею договір за результатами торгів за Лотом 1.
Слід зазначити, що тендерну пропозицію ФОП Штеюк Володимир Романович Замовником відхилено саме з підстави не надання вказаним учасником у визначений строк Замовникові документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону та перелік яких був зазначений в Додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Вказати підстави та причини не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі за Лотом 1 - ФОП Лівіцької Маряни Романівни при не поданні нею (не опублікуванні в електронній системі закупівель) документів, що вимагались Замовником від переможця торгів за пунктами 1 та 2 Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимоги ст.17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-03 15:38:46

Пояснення з власної ініціативи

На Ваш запит від 01.04.2020 про надання пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)» (UA-2020-02-21-003278-b) Шевченківсько-Залізничний відділ освіти надає наступну інформацію:
- відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
- 18.03.2020 замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Лівіцькою М.Р. на закупівлю «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»
- ФОП Лівіцькою М.Р. супровідним листом від 19.03.2020 надано безпосередньо замовнику документи, що вимагались вимогами додатку 2 до тендерної документації від переможця торгів (копія супровідного листа та документи додаються ).
- У зв’язку з цим тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ФОП Лівіцької М.Р. та уклав з ним договір, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.3 ст. 17) та вимогами документації (Додаток 2) в якій не було передбачено форми подання документів. Тобто, документи переможця торгів могли бути надані замовнику, як шляхом опублікування в електронній системі, так і в інший спосіб (поштою або особисто).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок від 06.04.2020 з приводу моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)» (UA-2020-02-21-003278-b) в якому зазначається, що: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій по ЛОТу 1, встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору закупівлі (по обох ЛОТах) та розгляду тендерної пропозиції учасника по ЛОТу 2 – порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме, що на порушення абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Лівіцька Маряна Романівна, а укладено договір № 61/2020 від 30.03.2020 на суму 1 625 310,00 гривень. Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель по ЛОТу 2 щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору закупівлі порушень не встановлено.» відділ освіти повідомляє, що: - Замовником не порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону (не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Лівіцька Маряна Романівна), оскільки ФОП Лівіцькою М.Р., супровідним листом від 19.03.2020 надано безпосередньо замовнику документи, що вимагались вимогами додатку 2 до тендерної документації від переможця торгів, а саме: довідка відповідного податкового органу про відсутність заборгованості (чинна до 20.03.20 р.), довідка МВС, що станом на 12.03.2020 Лівіцька М.Р. до кримінальної відповідальності не притягалася та в розшуку не перебуває, остаточна цінова пропозиція (сканкопії зазначених документів було надано в поясненні замовника від 03.04.2020 та оприлюднені через електронну систему). Отже, дані документи надано з дотриманням вимог ст..17 Закону, так як 18.03.2020 замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Лівіцькою М.Р. на закупівлю «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)», а документи надані 19.03.20 р. (до п’яти днів), і дані документи відповідають вимогам документації. У зв’язку з цим тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ФОП Лівіцької М.Р. та уклав з ним договір, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.3 ст. 17) та вимогами документації (Додаток 2) в якій не було передбачено форми подання документів. Тобто, документи переможця торгів могли бути надані замовнику, як шляхом опублікування в електронній системі, так і в інший спосіб (поштою або особисто).Відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. Крім того Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 61/2016 «Подання Переможцем документів відповідно до вимог ст. 17 Закону України "Про пубічні закупівлі". Яким чином здійснюється надання даних документів (за допомогою електронної системи чи у вигляді паперових документів)?» зазначено: «Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Варто також зазначити, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Враховуючи наведене договір укладено відповідно до вимог чинного законодавства та може бути розірваним з підстав передбачених самим договором: « п.10.2. Дострокове розірвання договору допускається в разі: - постачання недоброякісної продукції; - порушення терміну постачання - у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк 20 днів; - за взаємною згодою Сторін.» Ст. 37 Закону про публічні закупівлі зазначає підстави недійсності договору про закупівлю 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи вищенаведене та висновок Вашого моніторингу, зобов’язуємося в подальшому в тендерних документаціях прописувати, що переможець торгів зобов’язується опубліковувати документи через електронну систему закупівель.

2020-04-13 17:46:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»Поставка в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.. Грінченка,4а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 638 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 190,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 15:57
Закінчення: 10 березня 2020 16:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19500 кг
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»Поставка в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.. Грінченка,4а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.. Грінченка,4а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШТЕЮК Володимир Романович 1 330 500,00
UAH з ПДВ
1 330 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лівіцька Маряна Романівна 1 633 500,00
UAH з ПДВ
1 625 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Баландюх Ірина Омелянівна 1 636 800,00
UAH з ПДВ
1 628 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2020 12:10
тех паспорт.pdf
08 березня 2020 12:10
ст.17 закону.pdf
08 березня 2020 12:10
проєкт договору риба.pdf
08 березня 2020 12:10
пояснення статут.pdf
08 березня 2020 12:10
потужність оператора.pdf
08 березня 2020 12:10
персональні дані.pdf
08 березня 2020 12:10
медична книжка.pdf
08 березня 2020 12:10
матеріальна база.pdf
08 березня 2020 12:10
Листи гарантії.pdf
08 березня 2020 12:10
лист про повноваження.pdf
08 березня 2020 12:10
ІПН паспорт.pdf
08 березня 2020 12:10
змиви машини.pdf
08 березня 2020 12:10
згода на істотні умови.pdf
08 березня 2020 12:10
договір дезінфекції.pdf
08 березня 2020 12:10
довідка працівник.pdf
08 березня 2020 12:10
відомості про учасника.pdf
08 березня 2020 12:10
Витяг ПЄП.pdf
08 березня 2020 12:10
Виписка.pdf
08 березня 2020 12:10
арифметичні помилки.pdf
08 березня 2020 12:10
акт проведення контролю.pdf
08 березня 2020 12:10
1 ДФ.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 12:04
якість хека.pdf
09 березня 2020 12:04
якісне риба.pdf
09 березня 2020 12:04
транспорт.pdf
09 березня 2020 12:04
Сертифікат риба.pdf
09 березня 2020 12:04
санкції.pdf
09 березня 2020 12:04
повноваження довідка.pdf
09 березня 2020 12:04
П дані.pdf
09 березня 2020 12:04
МТБ працівники.pdf
09 березня 2020 12:04
МК.pdf
09 березня 2020 12:04
Забовязання.pdf
09 березня 2020 12:04
документи на обробку.pdf
09 березня 2020 12:04
документ на машину.pdf
09 березня 2020 12:04
договір риба.pdf
09 березня 2020 12:04
декл.виробника риба 1.pdf
09 березня 2020 12:04
дезінфекція транспорту.pdf
09 березня 2020 12:04
відгук на рибу.pdf
09 березня 2020 12:04
витяг податкова.pdf
09 березня 2020 12:04
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 14:31
риба якість.PDF
07 березня 2020 14:31
проект риба.PDF
07 березня 2020 14:31
пропозиція і тв риба.PDF
07 березня 2020 14:31
досвід і дог .PDF
07 березня 2020 14:31
ст 17.PDF
07 березня 2020 14:31
Праців.PDF
07 березня 2020 14:31
МТБ.PDF
07 березня 2020 14:31
копія рішення.PDF
07 березня 2020 14:31
Копія Виписки.PDF
07 березня 2020 14:31
довідки листи.PDF
07 березня 2020 14:31
витяг РПЄП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШТЕЮК Володимир Романович

ФОП Лівіцька Маряна Романівна

ФОП Баландюх Ірина Омелянівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШТЕЮК Володимир Романович
#2312400238
Рішення скасоване 1 330 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:09
ФОП ШТЕЮК Володимир Романович
#2312400238
Відхилено 1 330 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:17
ФОП Лівіцька Маряна Романівна
#3056305344
Переможець 1 625 310,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лівіцька Маряна Романівна
#3056305344
1 625 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:43
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:11
Додаткова угода _1 до договору _61.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:48
договір укладений
31 березня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та зменшення обсягу закупівлі відповідно до зменшеної суми договору
Номер договору про закупівлю: 61/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 61/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 61/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 978 057,60
UAH