Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект навчального обладнання для лінгафонного кабінету
Очікувана вартість
266 000,00 UAH
UA-2020-02-21-003143-b ● a3c3d580805c426792af417a335452a5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шегинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04371928 |
Місцезнаходження: | 81321, Україна , Львівська обл., с. Шегині, Мостиський район, вул. Дружби,184 |
Контактна особа: |
Ігор Кривейко +380967206386 sheg.s.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 16:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 16:34 |
Очікувана вартість: | 266 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комплект навчального обладнання для лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81321, Україна, Львівська область, Шегині, Дружби,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 15:09 |
тендерна документація (лінгафонний кабінет) –нова редакція.doc | |
06 березня 2020 15:07 |
зміни.doc | |
06 березня 2020 15:05 |
додатки до тендерної документації (лінгафонний кабінет) –нова редакція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 13:47
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:01
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, у тендерній документації вказано, що до всіх товарів, що містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, джерело походженння або виробрика, застосовується вираз "еквівалент". Під еквівалентом у розумінні Закону "Про публічні закупівлі" є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
У Додатку 2 до тендерної документації "ТТехнічна специфікація" визначено технічні вимоги до пакету програмних засобів офісного призначення - преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;
У Додатку 2 до тендерної документації "ТТехнічна специфікація" визначено технічні вимоги до пакету програмних засобів офісного призначення - преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;
Уточнення
Дата подання: 28 лютого 2020 08:17
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:35
Доброго дня! В тендерній документації Додаток №3 зазначено: Перелік документів,які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції:
- копія чинного на дату проведення аукціону сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво лінгафонних кабінетів, інтерактивної дошки,мультимедійного проектора дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника;
- копія чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на лінгафонний кабінет,інтерактивну дошку, мультимедійний проектор, що пропонується до постачання;
-копія декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів на лінгафонний кабінет,інтерактивну дошку, мультимедійний проектор, що пропонується до постачання.
Чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який надасть вище зазначені сертифікати окремо на складові лінгафонного кабінету?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, звичайно, що будемо розглядати пропозицію такого учасника, який надасть сертифікати окремо на усі складові лінгафонного кабінету.
Інформація про відміну
Дата відміни
13 березня 2020 16:34
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій