Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект навчального обладнання для лінгафонного кабінету
Очікувана вартість
266 000,00 UAH
UA-2020-02-21-003143-b a3c3d580805c426792af417a335452a5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Кривейко

+380967206386 sheg.s.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шегинівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04371928
Місцезнаходження: 81321, Україна , Львівська обл., с. Шегині, Мостиський район, вул. Дружби,184
Контактна особа: Ігор Кривейко
+380967206386
sheg.s.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:34
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:34
Очікувана вартість: 266 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комплект навчального обладнання для лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81321, Україна, Львівська область, Шегині, Дружби,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:09
тендерна документація (лінгафонний кабінет) –нова редакція.doc
06 березня 2020 15:05
тендерна документація (лінгафонний кабінет) –нова редакція.doc
28 лютого 2020 17:26
тендерна документація (лінгафонний кабінет) – нова редакція.doc
28 лютого 2020 17:16
тендерна документація (лінгафонний кабінет) – нова редакція.doc
21 лютого 2020 16:39
тендерна документація (лінгафонний кабінет).doc
06 березня 2020 15:07
зміни.doc
06 березня 2020 15:05
зміни .docx
28 лютого 2020 17:16
зміни .docx
06 березня 2020 15:05
додатки до тендерної документації (лінгафонний кабінет) –нова редакція.doc
28 лютого 2020 17:26
додатки до тендерної документації(лінгафонний кабінет)-нова редакція.doc
28 лютого 2020 17:16
додатки до тендерної документації(лінгафонний кабінет)-нова редакція.doc
21 лютого 2020 16:39
додатки до тендерної документації(лінгафонний кабінет).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 13:47
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, у тендерній документації вказано, що до всіх товарів, що містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, джерело походженння або виробрика, застосовується вираз "еквівалент". Під еквівалентом у розумінні Закону "Про публічні закупівлі" є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
У Додатку 2 до тендерної документації "ТТехнічна специфікація" визначено технічні вимоги до пакету програмних засобів офісного призначення - преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;
Уточнення
Дата подання: 28 лютого 2020 08:17
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:35
Доброго дня! В тендерній документації Додаток №3 зазначено: Перелік документів,які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: - копія чинного на дату проведення аукціону сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво лінгафонних кабінетів, інтерактивної дошки,мультимедійного проектора дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника; - копія чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на лінгафонний кабінет,інтерактивну дошку, мультимедійний проектор, що пропонується до постачання; -копія декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів на лінгафонний кабінет,інтерактивну дошку, мультимедійний проектор, що пропонується до постачання. Чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який надасть вище зазначені сертифікати окремо на складові лінгафонного кабінету?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, звичайно, що будемо розглядати пропозицію такого учасника, який надасть сертифікати окремо на усі складові лінгафонного кабінету.

Інформація про відміну

Дата відміни
13 березня 2020 16:34
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій