Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля
Очікувана вартість
129 700,00 UAH
UA-2020-02-21-003121-b c74b6ba090f9447eb3eaf978f1db1153
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Черній

+380975535663 kolonia62@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна Установа "Черкаська виправна колонія (№ 62)"
Код ЄДРПОУ: 08564854
Місцезнаходження: 18027, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Сурікова, буд. 30
Контактна особа: Сергій Черній
+380975535663
kolonia62@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 17:33
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:04
Очікувана вартість: 129 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 297,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14411 кілограми
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18027, Україна, Черкаська область, м,Черкаси, Сурікова,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:34
картопля 2020-2.PDF
21 лютого 2020 16:34
додаток 4 картопля 2020 договір.doc
21 лютого 2020 16:34
додаток2 картопля 2020.doc
21 лютого 2020 16:34
додаток 5 картопля 2020.doc
21 лютого 2020 16:34
додаток3 картопля 2020.doc
21 лютого 2020 16:34
додаток1картопля 2020.doc
21 лютого 2020 16:33
картопля тендерна 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 24 лютого 2020 11:47
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:07
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Плануємо поставку з 20.03.2020 року можна однією поставкою, або як Вам зручно але не пізніше 31.03.2020 року

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-14-000018 ● 9abcef1b02d7431db71daddd4d24a4f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2020 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.04.2020 № 24

Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.04.2020 № 24

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-02-21-003121-b, 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 17:05:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-003121-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав на вебпорталі Уповноваженого органу не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення таких змін, тоді як Замовником 23.03.2020 укладено додаткову угоду за № 1 до договору від 23.03.2020 № 78 на підставі пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення не може бути усунено в зв'язку з тим, що договір та додаткова угода підписувались одночасно. Додаткова угода укладалась для узгодження зміни ціни в бік зменьшення без зміни кількості обсягів закупівлі з визначенням ціни в арифметичних межах грн. та копійок. Картопля постачальником відвантажена та отримана установою. Оплата проведена в повному обсязі.

2020-05-04 12:48:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020) та не надано пояснення через електронну систему закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 112 405,80
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" 122 061,17
UAH з ПДВ
105 056,19
UAH з ПДВ
Документи
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА 115 288,00
UAH з ПДВ
115 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:15
Електронний підпис
11 березня 2020 12:18
пакет переможця
11 березня 2020 12:18
пакет переможця
10 березня 2020 14:20
Електронний підпис
10 березня 2020 14:15
оновлена пропозиція
10 березня 2020 14:11
Електронний підпис
10 березня 2020 14:05
оновлена пропозиція
10 березня 2020 14:05
оновлена пропозиція
06 березня 2020 13:19
Електронний підпис
06 березня 2020 13:14
санобробка.pdf
06 березня 2020 13:14
мвд.pdf
04 березня 2020 15:02
Електронний підпис
04 березня 2020 13:33
реєстр.pdf
04 березня 2020 13:33
ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ НОВЫЙ.pdf
04 березня 2020 13:33
ХАСП ИСО 9001-2015.pdf
04 березня 2020 13:33
ИСО 22000-2007.pdf
04 березня 2020 13:33
інформаційна довідка.pdf
04 березня 2020 13:33
проект договору.pdf
04 березня 2020 13:33
про субпідрядників.pdf
04 березня 2020 13:33
протокол _4482-Хвід 12.09.2019.pdf
04 березня 2020 13:33
протокол _495-Х від 12.02.2020.pdf
04 березня 2020 13:33
декларація виробника.pdf
04 березня 2020 13:33
захист довкілля 3.pdf
04 березня 2020 13:33
розьяснення СЕС.pdf
04 березня 2020 13:33
ліцензія.pdf
04 березня 2020 13:33
гарантійний лист якість.pdf
04 березня 2020 13:33
тс.pdf
03 березня 2020 17:38
Статут копия.pdf
03 березня 2020 17:38
Витяг ПДВ копия.pdf
03 березня 2020 17:38
Витяг -05.12.2019.pdf
03 березня 2020 17:38
Виписка з ЄДР Копия.pdf
03 березня 2020 17:38
інформаційна довідка.pdf
03 березня 2020 17:38
довідка налоговая.pdf
03 березня 2020 17:38
банкротство.pdf
03 березня 2020 17:38
мвд сенін.pdf
03 березня 2020 17:38
техпаспорт 3427 оригінал.pdf
03 березня 2020 17:38
ст 17 корупція юридична.pdf
03 березня 2020 17:38
ст 17 13 пунктов.pdf
03 березня 2020 17:38
копія договору_накладна.pdf
03 березня 2020 17:38
договори картопля.pdf
03 березня 2020 17:38
штатний розпис оригінал.pdf
03 березня 2020 17:38
Працівники общая.pdf
03 березня 2020 17:38
санобробка.pdf
03 березня 2020 17:38
МТБ простая.pdf
03 березня 2020 17:38
ПРОПОЗИЦІЯ картопля.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 14:00
Електронний підпис
03 березня 2020 13:59
Реєстр документів.pdf
03 березня 2020 13:59
19._Копія паспорту та ІПН.pdf
03 березня 2020 13:59
9._Виписка з ЄДР.pdf
03 березня 2020 13:59
1._Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 14:59
Електронний підпис
04 березня 2020 14:58
6. Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 14:58
3. Аналогічні договора.pdf
04 березня 2020 14:58
8.2 Витяг з ЄДРПУО.pdf
04 березня 2020 14:58
2.8 Свідоцтва ТЗ.pdf
04 березня 2020 14:58
5. Інформація ст. 17.pdf
04 березня 2020 14:58
7. Проект договору.pdf
04 березня 2020 14:58
8.1 Установчі документи.pdf
04 березня 2020 14:58
2.7 Дезинфекція ТЗ.pdf
04 березня 2020 14:58
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА"

БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:46
Дог78.pdf укладений
23 березня 2020 11:43
Дод1.pdf укладений
23 березня 2020 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 912,08
UAH (в тому числі ПДВ 17 485,34 UAH)