Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт і реставрація» (Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-1938 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня)
«Overhaul and refurbishment work» (Reparation (restoration) of the architecture and history monument – the Buildings of the Central Committee of the KP (b) U, where famous political figures worked, 1936-1938 (security № 920-Kv) on the Mykhailivska Square, 1 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv. Window blocks replacement with the window jambs re-establishment, drain and windowsills adjustment)
Очікувана вартість
31 768 600,00 UAH
UA-2020-02-21-003109-b 1c4f6d5e7ac644fdaf2e13d5cbd0c206
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська область обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381868
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Оleksandr Рrotsenko
+3800442381779
oleksandr.protsenko@mfa.gov.ua
Олександр Проценко
+3800442381779
oleksandr.protsenko@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministerstvo zakordonnih sprav Ukraini
National ID: 00026620
Contact point: Inna Abalmasova
+380442381868
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Additional contacts: Оleksandr Рrotsenko
+3800442381779
oleksandr.protsenko@mfa.gov.ua
Олександр Проценко
+3800442381779
oleksandr.protsenko@mfa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 13:58
Очікувана вартість: 31 768 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 лютого 2020 16:32
Enquiries until: 24 березня 2020 11:00
Complaints submission until: до 30 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 квітня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 31 768 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 159 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт і реставрація» (Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-1938 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, м. Київ, Михайлівська площа, 1
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

«Overhaul and refurbishment work» (Reparation (restoration) of the architecture and history monument – the Buildings of the Central Committee of the KP (b) U, where famous political figures worked, 1936-1938 (security № 920-Kv) on the Mykhailivska Square, 1 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv. Window blocks replacement with the window jambs re-establishment, drain and windowsills adjustment)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 15 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації юридичних зобов’язань перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 50 % від ціни Договору бюджетного періоду в якому виконуються Роботи, Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Підрядника проміжними платежами за фактично виконані етапи Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форма КБ-3), протягом 7 (семи) банківських днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань. Аванс 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 21:57
Зміни до тендерної документації від 23.03.2020.docx
23 березня 2020 21:57
Додаток 3 (нова редакція) Технічне завдання.pdf
23 березня 2020 21:57
Тендерна документація (нова редакція зі змінами).docx
23 березня 2020 21:57
Додаток 6 (нова редакція) специфікація та креслення віконних та дверних прорізів.pdf
26 лютого 2020 19:28
Додаток 3 (зі змінами) Технічне завдання.pdf
26 лютого 2020 19:28
Тендерна документація (нова редакція).docx
26 лютого 2020 19:28
Зміни до тендерної документації.docx
21 лютого 2020 16:32
Додаток 6 Специфікація та креслення елементів заповнення віконних та дверних прорізів.pdf
21 лютого 2020 16:32
Оголошення.pdf
21 лютого 2020 16:32
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
21 лютого 2020 16:32
Додаток 5 Проєкт договора.rtf
21 лютого 2020 16:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

алюмінієві конструкції на Пам’ятки архітектури та історії
Дата подання: 28 лютого 2020 15:20
Дата відповіді: 03 березня 2020 18:22
Додатком 3 (зі змінами) Технічне завдання на Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії - Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-1938 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня, Таблиця «Обсяги робіт» Замовником встановлено ОБМЕЖЕННЯ до вікон та дверей. А саме: Алюмінієві світлопрозорі конструкції (блоки), двері (алюмінієва система МВ-70НІ): алюмінієвий профіль Aluprof (Польша); фурнітура Fapim(Італія), Roto (Германія) для створом висотою більше 2400мм; склопакет 6LowE-14Ar Swsp – 4 SE- 14ArSwsp-4LowE Просимо надати пояснення стосовно застосування саме Алюмінієвого профілю на відміну від Дерев’яного. ВАЖЛИВО: 1. Строк експлуатації світлопрозорих конструкцій виконаних на сучасних підприємствах за німецькою технологією 80 років (алюмінієві 50 років) 2. Показники з енергозбереження дерев’яного профілю значно перевищують відповідного алюмінієвого. Нижче витяги із протокольних досліджень: «…Теплофизические исследования в климатическом комплексе Киев ЗНИИЭП реально выпускаемых алюминиевых окон показали, что сопротивление теплопередаче алюминиевого профиля изменяется от Ro=0,31 (м2•оС)/Вт до Ro=0,53 (м2•оС)/Вт. Теплофизические исследования в климатическом комплексе КиевЗНИИЭП реально выпускаемых деревянных окон показали, что сопротивление теплопередаче деревянного профиля в зависимости от толщины оконных блоков изменяется от Ro=0,72 (м2•оС)/Вт до Ro=0,98 (м2•оС)/Вт. Хотелось бы напомнить, что теплопроводность материалов различна: • для дерева λдер=0,18 Вт/(м • оС); • для ПВХ λПВХ=0,15…0,2 Вт/(м • оС); • для алюминия λАлюм=221 Вт/(м•оС). ….Из перечисленных материалов видно, что дерево и ПВХ обладают примерно одинаковой теплопроводностью, а алюминий — примерно в тысячу раз хуже…..» 3. Вартість аналогічних «теплих» конструкцій - приблизно співпадає. 4. Україна – є провідним європейським переробником ділової деревини (дуб, ясень). В Україні налічується біля 5-ти найсучасніших виробництв дерев’яних світлопрозорих конструкцій, що експортуються до багатьох країн, втч Польща, Словаччина, Німеччина, Велика Британія, скандинавські країни. 5. Охоронним договором та Паспортом пам’ятки встановлюються вимоги та обмеження до щодо фасаду, зокрема вікна та двері - мають бути із дерева. Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

На Ваші запитання повідомляємо наступне.
На виконання п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником підготовлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та розміщено креслення.
Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня». Реставраційну частину робочого проєкту вище згаданої науково-проєктної документації погоджено Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.08.2019 №066-2727. Отримано Експертний звіт від 28.11.2019 №00-1067-19/ЦБ Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня».
Відповідно до чинного законодавства в 2018 році було оформлено Паспорт об’єкта культурної спадщини (далі –Паспорт).
Згідно пункту 14 Паспорта «Оцінка антропологічної, археологічної, естетичної, етнографічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності об’єкта» автентичними (враховуючи історичне нашарування) в пам’ятці архітектури та історії є композиційне, архітектурно-пластичне, стилістичне та декоративне вирішення фасадів, форми віконних і дверних прорізів.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
ознаки упереджених дій та недостовірної інформації
Дата подання: 10 березня 2020 18:01
Дата відповіді: 13 березня 2020 17:49
Шановний Замовник, у Вашій відповіді на вимогу від 04 березня 2020 № UA-2020-02-21-003109-b.b1 ви повідомляєте про нібито проведення комплексних наукових досліджень, як то вимагають ДБН, за висновками яких застосовується алюмінієвий профіль. Повідомляємо, що ніякої поважної причини застосовувати імпортний(Польша) алюмінієвий профіль не існує, крім для країн, в яких відстуня власна сировина та/або слабо розвинина технологія з виробництва. Будь-яке порівняння характеристик - буде не на користь алюмінієвих конструкцій. Наведені у відповіді аргументи - не відповідають дісності та не мають наукового обгрунтування. Шановний Замовник - МЗС України, Ви представляєте інтереси нашої держави, в якої є власна сировина (дуб та ясень) - ділова деревина, власні виробники, що експортують деревяні вікна. Ніди в європейській державі, навіть подумати про таке неможливо - закон не дозволяє, встановити алюмінієві вікна замість деревяних на памятці архітектури та історії. В даному випадку вбачаємо ознаки упереджених дій. Крім того, присутні ознаки недостовірності наданої інформації, що підтверджуються ЗАВДАННЯМ до ПРОЕКТУВАННЯ до Договору на проектувння "Реставрація з заміною вікон": Додатком № 1 до Договору № 39 від 24.05.2017 року "ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ" пункт 14 Виконання науково-дослідних та дослідно-експерементальних робіт - Замовником - не вимагається (вимог немає). Додатком № 2 до Договору № 39 від 24.05.2017 року "ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ: технічні вимоги до продукції": Замовник самостійно, зазделегідь визначає: "Передбачити алюмінієвий профіль..." - що. наразі, може бути визначено та науково обгрунтовано лише в процесі проектування. Таким чином, відсутні вимоги до науково-дослідних робіт та присутні ознаки упереджених дій, яке порушують порядок та норми ДБН. Прошу надати відповідь-пояснення, щодо наведених фактів. Також, надати підтвердження (посилання) наявності, узгоджених в установленому законом порядку, наукових дослідженнь згідно ДБН, які доводять застосування виключно алюмінієвих конструкцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, інформуємо, що науково-проєктна документація розроблена з урахуванням усіх вимог та відповідно до:
- Закону України «Про охорону культурної спадщини»;
- ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій».
Також повідомляємо, що науково-проєктна документація погоджена Департаментом охорони культурної спадщини КМДА та пройшла Державну будівельну експертизу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-003109-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ДИЗАЙНЕРСЬКА КОМПАНІЯ "БОСКО ДИЗАЙН", Код ЄДРПОУ:37471823
Дата подання: 04 березня 2020 15:23
Порушення вимог ДБН В.3.2-1-2004 та ДСТУ - Н Б В.3.2 - 4:2016
Вимоги до матеріалів, визначені посадовим особами Замовника в Тендерній (а так саме в Завданні на Проектування) Документації, є перевищенням службових повноважень та такими, що грубо порушують
ДЕРЖАВНІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ
ДБН В.3.2-1-2004 "РЕСТАВРАЦІЙНІ, КОНСЕРВАЦІЙНІ ТА РЕМОНТНІ РОБОТИ НА ПАМ'ЯТКАХ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ"
та
ДСТУ – Н Б В.3.2 – 4:2016 "НАСТАНОВА щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування"

розділ 5 ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ (ДБН В.3.2-1-2004)
5.2 Матеріали для реставраційних робіт на пам'ятці за своєю природою повинні бути подібними до автентичних матеріалів, їх фізико-технологічні характеристики ви¬значаються технологічною частиною проекту на реставрацію.
Заміна цих матеріалів іншими допускається тільки за письмового погодження з замовником та розробником технологічної частини проекту і головним архітектором проекту.
5.3 Матеріали для реставрації необхідно підбирати на основі досліджень автен¬тичних (історичних) матеріалів пам'ятки, їх фізико-технологічних характеристик та вивчення можливих негативних наслідків при застосуванні нових матеріалів.
5.4 При розробці проекту та виконанні реставраційних робіт потрібно віддавати перевагу традиційним (історичним) матеріалам та технологіям.
5.5 Не допускається заміна природи елементів пам'ятки, крім тих випадків, коли це єдиний шлях збереження пам'ятки і така заміна повинна бути науково обгрунтованою та погодженою з пам'яткоохоронними органами.
розділ 6.3.1 Загальні вимоги до консервації, реставрації та відновлення дерев'яних виробів та конструкцій (ДБН В.3.2-1-2004)
6.3.1.15 Забороняється створювати фальшивий історичний вигляд дерев'яної деталі тільки тому, що при заміні була недостатньо опрацьована історична, художня і автентична документація, та встановлювати нові елементи з деревини, несумісні за розміром, масштабом, матеріалом і кольором.

Вимоги Норм обов'язкові для всіх органів охорони пам'яток, власників пам'яток, проектно-реставраційних, науково-дослідних організацій, архітектурних майстерень, будівельно-реставраційних організацій, інших юридичних та фізичних осіб незалежно від їх підпорядкування, які безпосередньо беруть участь у збереженні та реставрації пам'яток.
Вимагаємо добровільно усунути виявлені порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:59
Шановний учасник,
На Вашу вимогу від 04 березня 2020 № UA-2020-02-21-003109-b.b1 повідомляємо наступне.
У 2019 р. у складі комплексних наукових досліджень виконано хіміко-технологічне обстеження віконних заповнень та балконних дверей, за результатами якого стан дерев’яних конструкцій віконних заповнень визнано непридатним для нормальної експлуатації через втрату своїх фізико-механічних властивостей та експлуатаційних характеристик. З метою забезпечення довговічності світлопрозорих конструкцій, враховуючи сучасні технологічні характеристики, експлуатаційні властивості виробів, кошторисну вартість матеріалу, вартість виготовлення світлопрозорих конструкцій та їх подальшого обслуговування, для заміни конструктивного матеріалу заповнень обрано алюмінієвий профіль зі склопакетами.
Звертаємо Вашу увагу на те, що архітектурні рішення проєкту виконано у відповідності до:
- Закону України «Про охорону культурної спадщини»;
- ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на
реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-
реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»;
- ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих
елементів огороджувальних конструкцій».
З огляду на зазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-02-21-003109-b1c4f6d5e7ac644fdaf2e13d5cbd0c206
Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна, Київська область обл., Київ, площа Михайлівська,1
Учасник Документи Рішення
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МАКСІБУД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВІКОРТ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
23 березня 2020 16:13
Електронний підпис
23 березня 2020 15:58
17 Ліцензія з додатком.pdf
23 березня 2020 15:58
16 Витяг платника ПДВ.pdf
23 березня 2020 15:58
15 Витяг.pdf
23 березня 2020 15:58
39 Штатний розпис.pdf
23 березня 2020 15:58
12 Статут.pdf
23 березня 2020 15:58
35 Договір з виробником.pdf
23 березня 2020 15:58
6 Гарантійний термін.pdf
23 березня 2020 15:58
33 Лист про санкції.pdf
23 березня 2020 15:58
4 Лист термін дії ТП.pdf
23 березня 2020 15:58
43 Сертифікати.pdf

Документи

Публічні документи

24 березня 2020 16:55
Електронний підпис
24 березня 2020 16:54
Додатки 3 та 6 .pdf
24 березня 2020 05:43
Електронний підпис
24 березня 2020 05:36
Календ. граф. вик. роб.pdf
24 березня 2020 05:35
Відомість про учасника.pdf
24 березня 2020 05:34
Гарантійний термін.pdf
24 березня 2020 05:34
Гарантійні листи.pdf
24 березня 2020 05:34
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2020 05:34
Договір.pdf
24 березня 2020 05:33
Актикор. прграма.pdf
24 березня 2020 05:33
Лист-згода.pdf
24 березня 2020 05:33
Повноваження.pdf
24 березня 2020 05:33
Сертиф_дозв_ліценз.rar
24 березня 2020 05:33
ст. 17.pdf
24 березня 2020 05:33
Статут.pdf

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 19:39
Електронний підпис
02 квітня 2020 19:20
Статут.pdf
02 квітня 2020 19:20
Свідоцтво ПДВ.jpg
02 квітня 2020 19:20
Наказ директор.pdf
02 квітня 2020 19:20
Ліцензія, дозвола.pdf
02 квітня 2020 19:20
Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2020 19:20
Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2020 19:20
Довідка банкрут.pdf
02 квітня 2020 19:20
отзыв цветная копия.pdf
02 квітня 2020 19:20
НИвки - Виском угода.pdf
02 квітня 2020 19:20
Отзыв Канбуд.jpg
02 квітня 2020 19:20
Накази 3.pdf
02 квітня 2020 19:20
Накази 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Накази 1.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шпица А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Шмаюн М..pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест3.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест сертифікат.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест сертиф.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест св-во.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Черниш В..pdf
02 квітня 2020 19:20
Чепурко Л..pdf
02 квітня 2020 19:20
Хоменко С..pdf
02 квітня 2020 19:20
Француз Ю..pdf
02 квітня 2020 19:20
Тищук О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Тинькова Елена.pdf
02 квітня 2020 19:20
Ступак Д..pdf
02 квітня 2020 19:20
Стародуб Е..pdf
02 квітня 2020 19:20
Сорока посвідчення2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сорока посвідчення.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сорока І..pdf
02 квітня 2020 19:20
Снижко А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Скворцов.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сертиф Гладчук 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сертиф Гладчук 1.pdf
02 квітня 2020 19:20
Свид Гладчук.pdf
02 квітня 2020 19:20
Свид Гладчук 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Савеленко2 О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Савеленко О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Рясенчук Д..pdf
02 квітня 2020 19:20
Русин И..pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О.4.pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О.3.pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О.2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Новиков М..pdf
02 квітня 2020 19:20
Микитюк В..pdf
02 квітня 2020 19:20
Малик П..pdf
02 квітня 2020 19:20
Макаренко А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Ляхов О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Лысенко В..pdf
02 квітня 2020 19:20
Кучура Н..pdf
02 квітня 2020 19:20
Кравчук О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Козар А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Ильенко М..pdf
02 квітня 2020 19:20
Зубенко.pdf
02 квітня 2020 19:20
Захарчук Д..pdf
02 квітня 2020 19:20
Евтушенко.pdf
02 квітня 2020 19:20
Грабовский А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Горовой А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Гладчук А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Васьо А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Вартумян А..pdf
02 квітня 2020 19:20
штатное расписание.pdf
02 квітня 2020 19:20
Договір оренди авто.pdf
02 квітня 2020 19:20
Довідка працівники.pdf

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:55
0=Реестр.pdf
03 квітня 2020 09:52
0=Реестр.pdf
03 квітня 2020 00:38
0=РЕЕСТР.docx
03 квітня 2020 00:38
49=Антикор.прогр.pdf
03 квітня 2020 00:38
36=Довидка МВС Директор.pdf
03 квітня 2020 00:38
30-3=Дов_дка ЕДРПОУ 3.jpg
03 квітня 2020 00:38
30-2=Дов_дка ЕДРПОУ 2.jpg
03 квітня 2020 00:38
30-1=Дов_дка ЕДРПОУ 1.jpg
03 квітня 2020 00:38
28=СТАТУТ=2019.rar
03 квітня 2020 00:38
27=Витяг платн.ПДВ 2020.jpg
03 квітня 2020 00:38
26=свидоцтво ПДВ.tif
03 квітня 2020 00:38
16=гарантийний термин.pdf
03 квітня 2020 00:38
2=Лист-згода. Дод 4.pdf
03 квітня 2020 00:38
46-2=Сертиф скла.zip

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:30
Електронний підпис
03 квітня 2020 09:28
30 Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 09:28
49 Сертифікати.rar
03 квітня 2020 09:28
47 Проект договору.pdf
03 квітня 2020 09:28
46 Додаток 6.pdf
03 квітня 2020 09:28
33 Ліцензія та додаток.pdf
03 квітня 2020 09:28
28 Інд код директора.pdf
03 квітня 2020 09:28
26 Опис документів.pdf
03 квітня 2020 09:28
24 Рішення 2_2019.pdf
03 квітня 2020 09:28
23 Довіреність.pdf
03 квітня 2020 09:28
22 Протокол засновника.pdf
03 квітня 2020 09:28
09 Довідка про корупцію.pdf
03 квітня 2020 09:28
08 Аналогічні.rar
03 квітня 2020 09:28
06 Штатний розклад.pdf
03 квітня 2020 09:28
02 Оренда техніки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МАКСІБУД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВІКОРТ"

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МАКСІБУД ІНЖИНІРИНГ" Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВІКОРТ" Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
23 березня 2020 16:13
Електронний підпис
23 березня 2020 15:58
17 Ліцензія з додатком.pdf
23 березня 2020 15:58
16 Витяг платника ПДВ.pdf
23 березня 2020 15:58
15 Витяг.pdf
23 березня 2020 15:58
39 Штатний розпис.pdf
23 березня 2020 15:58
12 Статут.pdf
23 березня 2020 15:58
35 Договір з виробником.pdf
23 березня 2020 15:58
6 Гарантійний термін.pdf
23 березня 2020 15:58
33 Лист про санкції.pdf
23 березня 2020 15:58
4 Лист термін дії ТП.pdf
23 березня 2020 15:58
43 Сертифікати.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 16:55
Електронний підпис
24 березня 2020 16:54
Додатки 3 та 6 .pdf
24 березня 2020 05:43
Електронний підпис
24 березня 2020 05:36
Календ. граф. вик. роб.pdf
24 березня 2020 05:35
Відомість про учасника.pdf
24 березня 2020 05:34
Гарантійний термін.pdf
24 березня 2020 05:34
Гарантійні листи.pdf
24 березня 2020 05:34
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2020 05:34
Договір.pdf
24 березня 2020 05:33
Актикор. прграма.pdf
24 березня 2020 05:33
Лист-згода.pdf
24 березня 2020 05:33
Повноваження.pdf
24 березня 2020 05:33
Сертиф_дозв_ліценз.rar
24 березня 2020 05:33
ст. 17.pdf
24 березня 2020 05:33
Статут.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 19:39
Електронний підпис
02 квітня 2020 19:20
Статут.pdf
02 квітня 2020 19:20
Свідоцтво ПДВ.jpg
02 квітня 2020 19:20
Наказ директор.pdf
02 квітня 2020 19:20
Ліцензія, дозвола.pdf
02 квітня 2020 19:20
Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2020 19:20
Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2020 19:20
Довідка банкрут.pdf
02 квітня 2020 19:20
отзыв цветная копия.pdf
02 квітня 2020 19:20
НИвки - Виском угода.pdf
02 квітня 2020 19:20
Отзыв Канбуд.jpg
02 квітня 2020 19:20
Накази 3.pdf
02 квітня 2020 19:20
Накази 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Накази 1.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шпица А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Шмаюн М..pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест3.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест сертифікат.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест сертиф.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест св-во.pdf
02 квітня 2020 19:20
Шелест 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Черниш В..pdf
02 квітня 2020 19:20
Чепурко Л..pdf
02 квітня 2020 19:20
Хоменко С..pdf
02 квітня 2020 19:20
Француз Ю..pdf
02 квітня 2020 19:20
Тищук О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Тинькова Елена.pdf
02 квітня 2020 19:20
Ступак Д..pdf
02 квітня 2020 19:20
Стародуб Е..pdf
02 квітня 2020 19:20
Сорока посвідчення2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сорока посвідчення.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сорока І..pdf
02 квітня 2020 19:20
Снижко А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Скворцов.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сертиф Гладчук 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Сертиф Гладчук 1.pdf
02 квітня 2020 19:20
Свид Гладчук.pdf
02 квітня 2020 19:20
Свид Гладчук 2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Савеленко2 О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Савеленко О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Рясенчук Д..pdf
02 квітня 2020 19:20
Русин И..pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О.4.pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О.3.pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О.2.pdf
02 квітня 2020 19:20
Петренко О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Новиков М..pdf
02 квітня 2020 19:20
Микитюк В..pdf
02 квітня 2020 19:20
Малик П..pdf
02 квітня 2020 19:20
Макаренко А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Ляхов О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Лысенко В..pdf
02 квітня 2020 19:20
Кучура Н..pdf
02 квітня 2020 19:20
Кравчук О..pdf
02 квітня 2020 19:20
Козар А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Ильенко М..pdf
02 квітня 2020 19:20
Зубенко.pdf
02 квітня 2020 19:20
Захарчук Д..pdf
02 квітня 2020 19:20
Евтушенко.pdf
02 квітня 2020 19:20
Грабовский А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Горовой А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Гладчук А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Васьо А..pdf
02 квітня 2020 19:20
Вартумян А..pdf
02 квітня 2020 19:20
штатное расписание.pdf
02 квітня 2020 19:20
Договір оренди авто.pdf
02 квітня 2020 19:20
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 09:55
0=Реестр.pdf
03 квітня 2020 09:52
0=Реестр.pdf
03 квітня 2020 00:38
0=РЕЕСТР.docx
03 квітня 2020 00:38
49=Антикор.прогр.pdf
03 квітня 2020 00:38
36=Довидка МВС Директор.pdf
03 квітня 2020 00:38
30-3=Дов_дка ЕДРПОУ 3.jpg
03 квітня 2020 00:38
30-2=Дов_дка ЕДРПОУ 2.jpg
03 квітня 2020 00:38
30-1=Дов_дка ЕДРПОУ 1.jpg
03 квітня 2020 00:38
28=СТАТУТ=2019.rar
03 квітня 2020 00:38
27=Витяг платн.ПДВ 2020.jpg
03 квітня 2020 00:38
26=свидоцтво ПДВ.tif
03 квітня 2020 00:38
16=гарантийний термин.pdf
03 квітня 2020 00:38
2=Лист-згода. Дод 4.pdf
03 квітня 2020 00:38
46-2=Сертиф скла.zip

Публічні документи

03 квітня 2020 09:30
Електронний підпис
03 квітня 2020 09:28
30 Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 09:28
49 Сертифікати.rar
03 квітня 2020 09:28
47 Проект договору.pdf
03 квітня 2020 09:28
46 Додаток 6.pdf
03 квітня 2020 09:28
33 Ліцензія та додаток.pdf
03 квітня 2020 09:28
28 Інд код директора.pdf
03 квітня 2020 09:28
26 Опис документів.pdf
03 квітня 2020 09:28
24 Рішення 2_2019.pdf
03 квітня 2020 09:28
23 Довіреність.pdf
03 квітня 2020 09:28
22 Протокол засновника.pdf
03 квітня 2020 09:28
09 Довідка про корупцію.pdf
03 квітня 2020 09:28
08 Аналогічні.rar
03 квітня 2020 09:28
06 Штатний розклад.pdf
03 квітня 2020 09:28
02 Оренда техніки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МАКСІБУД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВІКОРТ"

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Торги UA-2020-02-21-003109-b на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-1938 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) визнати такими, що не відбулися, відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 31 Закон
Документи:
04 травня 2020 15:35
Рішення.pdf
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Торги UA-2020-02-21-003109-b визнати такими, що не відбулися, відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг) в редакції, що діяла до 19.04.2020.
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Торги UA-2020-02-21-003109-b визнати такими, що не відбулися, відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг) в редакції, що діяла до 19.04.2020.
Документи:
04 травня 2020 16:04
Рішення.pdf
Виконано
Дата відміни: 04 травня 2020 16:08
Коментар щодо відміни: Торги UA-2020-02-21-003109-b визнати такими, що не відбулися, відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг) в редакції, що діяла до 19.04.2020.
Документи:
04 травня 2020 16:08
Електронний підпис
04 травня 2020 16:04
Рішення.pdf