Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002938-b f6474fdffd0f4e949184d1c1937cb5c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:34
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Шановні партнери! 06.03.2020 ми внесли зміни до тендерної документації. Просимо врахувати наступне: Банківські гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) мають посилатись на тендерну документацію в редакції від 06.03.2020. Строк дії банківських гарантій повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерних, яка змінилась. Не змінюйте формати/назви фалів - банківських гарантій. Успіхів!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:28
ТД ПК від 06.03.2020.docx.p7s
06 березня 2020 15:28
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx
06 березня 2020 15:27
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx (1).p7s
06 березня 2020 15:27
ТД ПК від 06.03.2020.docx
06 березня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:28
ТД ПК від 06.03.2020.docx.p7s
06 березня 2020 13:42
ТД ПК від 06.03.2020.docx.p7s
21 лютого 2020 16:01
ТД ПК.docx.p7s
06 березня 2020 15:28
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx
06 березня 2020 13:42
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx
06 березня 2020 15:27
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx (1).p7s
06 березня 2020 13:42
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx.p7s
06 березня 2020 15:27
ТД ПК від 06.03.2020.docx
06 березня 2020 13:42
ТД ПК від 06.03.2020.docx
21 лютого 2020 16:01
ТД ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до ПЗ
Дата подання: 24 лютого 2020 15:49
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:16
Шановний Замовнику! У п.4.12.1 проекту Договору допущено помилку у вимогах щодо постачання ПЗ, а саме - вимагається одночасне надання наліпок (GML) та сертифікатів СОА. Це два різних канали постачання ліцензій та таким чином одночасно може бути надано або перше або друге. У реченні пункту договору "4.12.1. Товар постачається з вже нанесеними на нього наліпками (GML), що підтверджують оригінальність наперед встановленого на Товар програмного забезпечення, та сертифікатами відповідності (COA)...." необхідно змінити "ТА" на "АБО". Для підтвердження цієї інформації ви маєте змогу звернутися безпосередньо до представника компанії Майкрософт. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Пропозиції прийнято до уваги, готуються відповідні зміни. Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в аукціоні !
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 25 лютого 2020 12:51
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:16
Додаток 4 3. Інформація про партнерський статус учасника, а саме: 3.1. Лист від компанії-виробника програмного забезпечення, що буде інстальоване в ПК, який пропонується до постачання, тобто від Майкрософт (Microsoft Ireland Operations Limited), зміст якого підтверджує партнерський статус учасника торгів; або лист від офіційного дистриб'ютора програмного забезпечення, що буде інстальоване в ПК, який пропонується до постачання, тобто від дистриб’ютора компанії Майкрософт (Microsoft Ireland Operations Limited) в Україні, виданий учаснику, зміст якого підтверджує, що в ПК, які плануються до постачання за цим тендером, буде інстальоване ліцензійне програмне забезпечення у відповідній кількості. Прошу видалити Microsoft Ireland Operations Limited або замінити на Microsoft Corporation адже саме остання надає такі листи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Пропозиції прийнято до уваги, готуються відповідні зміни. Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в аукціоні !
Вимоги до БГ
Дата подання: 28 лютого 2020 12:59
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:45
Шановний Замовник! Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, прохання внести зміни до п. 2 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідно до постанови Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами від 25.01.2018 року)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Ми розглянемо необхідність внесення змін в зазначеній частині разом з питаннями по програмному забезпеченню (питання 1,2)
Проект договору
Дата подання: 28 лютого 2020 13:26
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:34
Шановний Замовнику! В п. 3.1. проекту договору зазначено: "Ціна Договору та ціна за одиницю Товару зазначаються в Специфікації та включають в себе вартість тари та упаковки Товару, вартість програмного забезпечення (яке наперед встановлене на Товарі (у т.ч. права на його використання), всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця поставки, вартість страхування, завантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору. Ціна Товару визначається в національній валюті України." Прохання надати роз’ясненя щодо вартості страхування. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! У вказаному пункті перелічено можливі витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору, які включаються в ціну договору та ціну за одиницю відповідно. Надання договору страхування не передбачено проектом договору.
Вимоги до БГ
Дата подання: 28 лютого 2020 13:56
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:45
Шановний Замовник! Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, прохання внести зміни до п. 6 Розділу VI."Результати торгів та укладання договору про закупівлю" відповідно до постанови Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами від 25.01.2018 року)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Ми розглянемо необхідність внесення змін в зазначеній частині разом з питаннями по програмному забезпеченню (питання 1,2)
Строки поставки
Дата подання: 28 лютого 2020 19:44
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:38
Шановний Замовник. Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо строків поставки товару. В проекті Договору сказано: згідно заявок партіями. І, як можна зрозуміти із специфікації договору, до 30.09.2020? ( протягом 60 днів, з дня отримання заявки)
Відповідь: У відповідності до п. 4.2. цього Договору, Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 60 (шістдесят) календарних днів з моменту надання Заявки.
У відповідності до п. 6.1 цього Договору, Договір діє до 30.09.2020 року, включно.
Тобто, в межах строку дії договору, Постачальник протягом 60 (шістдесят) календарних днів зобов’язаний поставити Товар, при цьому, цей строк обчислюється з моменту надання заявки.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 398 520,00
UAH з ПДВ
398 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 413 100,00
UAH з ПДВ
413 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 444 690,00
UAH з ПДВ
431 896,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 452 385,00
UAH з ПДВ
431 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 456 030,00
UAH з ПДВ
449 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 464 940,00
UAH з ПДВ
449 096,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 489 888,00
UAH з ПДВ
489 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 16:01
Електронний підпис
18 березня 2020 15:59
Повідмлення.pdf
13 березня 2020 13:14
Електронний підпис
13 березня 2020 13:09
17694-1 ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК p7s.zip
13 березня 2020 13:09
Технічний опис.7z
13 березня 2020 13:09
Кваліфікаційний опис.7z

Публічні документи

24 березня 2020 18:05
Електронний підпис
24 березня 2020 18:01
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2020 18:01
Реєстраційні документи.pdf
24 березня 2020 18:01
Довідка ТОВ.zip
24 березня 2020 18:01
Довідка Нефедова Ю.І..zip
24 березня 2020 18:01
Довідка МВС.rar
24 березня 2020 18:01
Довідка ДПС.rar
18 березня 2020 20:05
Оновлена цінова.pdf
18 березня 2020 20:00
Заборгованість.pdf
18 березня 2020 20:00
Банкрутство.pdf
18 березня 2020 20:00
Довідка директор.pdf
18 березня 2020 19:59
Довідка ТОВ.pdf
18 березня 2020 19:59
Dovidka_20050674920300991163.pdf
13 березня 2020 19:40
Електронний підпис
13 березня 2020 19:39
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 19:39
Технічна частина.pdf
13 березня 2020 19:39
Статут.pdf
13 березня 2020 19:39
Проект договору.pdf
13 березня 2020 19:39
Повноваження директора.pdf
13 березня 2020 19:39
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
13 березня 2020 19:39
Підписаний_Лицензия (1).pdf
13 березня 2020 19:39
Підписаний_G0320-3524-GL_Changes.pdf
13 березня 2020 19:39
Кваліфікаційна частина.pdf
13 березня 2020 19:39
Інформація про процесор.pdf
13 березня 2020 19:39
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 19:39
Витяг з ЄДР.pdf
13 березня 2020 19:39
Аналогічні договора.pdf
13 березня 2020 19:39
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
13 березня 2020 19:39
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 19:31
Електронний підпис
13 березня 2020 19:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 14:09
Електронний підпис
13 березня 2020 14:06
відомості про учасника.pdf
13 березня 2020 14:06
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 14:06
Протокол_право підпису.pdf
13 березня 2020 14:06
Статут.pdf
13 березня 2020 14:06
повноваження директора.pdf
13 березня 2020 14:03
Укрпошта_скрин_2.pdf
13 березня 2020 14:03
Укрпошта_скрин.pdf
13 березня 2020 14:03
Технічна документація.pdf
13 березня 2020 14:03
Технічні вимоги.pdf
13 березня 2020 14:03
відповідність ст 17.pdf
13 березня 2020 14:03
Кваліфікаційна частина.pdf
13 березня 2020 13:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 18:49
Електронний підпис
15 березня 2020 18:03
Microsoft Сертификат.pdf
15 березня 2020 18:03
Microsoft Сертификат копія.pdf
15 березня 2020 18:02
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
15 березня 2020 18:02
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
15 березня 2020 18:02
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
15 березня 2020 18:02
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
15 березня 2020 18:02
Acer - Вывод СЭС.PDF
15 березня 2020 18:02
Acer - Вывод СЭС копія.pdf
15 березня 2020 18:02
Протокол НР.7Z
15 березня 2020 18:02
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 березня 2020 18:02
Лист для клієнтів.7z
15 березня 2020 18:02
знімок екрану з сайту.pdf
15 березня 2020 18:02
Гарантія 1263-20.7z
15 березня 2020 18:02
Витяг із Статуту.7z
15 березня 2020 18:02
Висновок ДСЕЕ АРТЛАЙН.pdf
15 березня 2020 18:01
Банківська ліцензія.7z
15 березня 2020 18:01
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 березня 2020 18:01
8. Витяг ЄДР 12.03..pdf
15 березня 2020 18:01
7.6. Довідка банкрутство.pdf
15 березня 2020 18:01
7.4.1. Довідка 3 роки АМКУ.pdf
15 березня 2020 18:01
7.4. Довідка 3 роки.pdf
15 березня 2020 18:01
7.11. Довідка не пов'язана.pdf
15 березня 2020 18:01
7. Лист-гарантія ст. 17.pdf
15 березня 2020 18:01
61. Порівняльна таблиця.pdf
15 березня 2020 18:01
6.5. Договор МОЗ 167 11.02.2020.pdf
15 березня 2020 18:01
6.4. Договір КМДА 03.03.2020.pdf
15 березня 2020 18:00
43. Довідка товар новий.pdf
15 березня 2020 18:00
40. Лист-згода з проектом.pdf
15 березня 2020 18:00
39. Проект Договору новий.pdf
15 березня 2020 18:00
37. Довідка витрати.pdf
15 березня 2020 18:00
34. Довідка ціна враховує.pdf
15 березня 2020 18:00
26. Довідка довкілля.pdf
15 березня 2020 18:00
24. Довідка не підпадає.pdf
15 березня 2020 17:59
21. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
15 березня 2020 17:59
20. Виписка (зміна КВЕД,.pdf
15 березня 2020 17:59
17. Опис (2дія)_Асап Демо_.pdf
15 березня 2020 17:59
17. Опис (2дія)_ 03.03.2020.pdf
15 березня 2020 17:59
11. Статут АСАП ДЕМО.pdf
15 березня 2020 17:59
10. Пояснювальна записка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Рішення скасоване 398 520,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 16:19
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Відхилено 398 520,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 16:25
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 413 100,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
413 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 11:08
Договір ТОВ МБСА 002938 .pdf укладений
07 квітня 2020 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 413 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 950,00 UAH)