Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002938-b ● f6474fdffd0f4e949184d1c1937cb5c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Шановні партнери! 06.03.2020 ми внесли зміни до тендерної документації. Просимо врахувати наступне: Банківські гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) мають посилатись на тендерну документацію в редакції від 06.03.2020. Строк дії банківських гарантій повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерних, яка змінилась. Не змінюйте формати/назви фалів - банківських гарантій. Успіхів!
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 15:28 |
ТД ПК від 06.03.2020.docx.p7s | |
06 березня 2020 15:28 |
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx | |
06 березня 2020 15:27 |
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx (1).p7s | |
06 березня 2020 15:27 |
ТД ПК від 06.03.2020.docx |
06 березня 2020 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 березня 2020 15:28 |
ТД ПК від 06.03.2020.docx.p7s
|
|||||||||
06 березня 2020 15:28 |
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx
|
|||||||||
06 березня 2020 15:27 |
Перелік змін до ТД від 06.03.2020.docx (1).p7s
|
|||||||||
06 березня 2020 15:27 |
ТД ПК від 06.03.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 24 лютого 2020 15:49
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:16
Шановний Замовнику!
У п.4.12.1 проекту Договору допущено помилку у вимогах щодо постачання ПЗ, а саме - вимагається одночасне надання наліпок (GML) та сертифікатів СОА. Це два різних канали постачання ліцензій та таким чином одночасно може бути надано або перше або друге.
У реченні пункту договору "4.12.1. Товар постачається з вже нанесеними на нього наліпками (GML), що підтверджують оригінальність наперед встановленого на Товар програмного забезпечення, та сертифікатами відповідності (COA)...." необхідно змінити "ТА" на "АБО".
Для підтвердження цієї інформації ви маєте змогу звернутися безпосередньо до представника компанії Майкрософт.
Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Пропозиції прийнято до уваги, готуються відповідні зміни. Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в аукціоні !
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 25 лютого 2020 12:51
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:16
Додаток 4
3. Інформація про партнерський статус учасника, а саме:
3.1. Лист від компанії-виробника програмного забезпечення, що буде інстальоване в ПК, який пропонується до постачання, тобто від Майкрософт (Microsoft Ireland Operations Limited), зміст якого підтверджує партнерський статус учасника торгів;
або
лист від офіційного дистриб'ютора програмного забезпечення, що буде інстальоване в ПК, який пропонується до постачання, тобто від дистриб’ютора компанії Майкрософт (Microsoft Ireland Operations Limited) в Україні, виданий учаснику, зміст якого підтверджує, що в ПК, які плануються до постачання за цим тендером, буде інстальоване ліцензійне програмне забезпечення у відповідній кількості.
Прошу видалити Microsoft Ireland Operations Limited або замінити на Microsoft Corporation адже саме остання надає такі листи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Пропозиції прийнято до уваги, готуються відповідні зміни. Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в аукціоні !
Вимоги до БГ
Дата подання: 28 лютого 2020 12:59
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:45
Шановний Замовник! Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, прохання внести зміни до п. 2 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідно до постанови Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами від 25.01.2018 року)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Ми розглянемо необхідність внесення змін в зазначеній частині разом з питаннями по програмному забезпеченню (питання 1,2)
Проект договору
Дата подання: 28 лютого 2020 13:26
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:34
Шановний Замовнику! В п. 3.1. проекту договору зазначено: "Ціна Договору та ціна за одиницю Товару зазначаються в Специфікації та включають в себе вартість тари та упаковки Товару, вартість програмного забезпечення (яке наперед встановлене на Товарі (у т.ч. права на його використання), всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця поставки, вартість страхування, завантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору. Ціна Товару визначається в національній валюті України." Прохання надати роз’ясненя щодо вартості страхування. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! У вказаному пункті перелічено можливі витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору, які включаються в ціну договору та ціну за одиницю відповідно. Надання договору страхування не передбачено проектом договору.
Вимоги до БГ
Дата подання: 28 лютого 2020 13:56
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:45
Шановний Замовник! Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, прохання внести зміни до п. 6 Розділу VI."Результати торгів та укладання договору про закупівлю" відповідно до постанови Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами від 25.01.2018 року)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Ми розглянемо необхідність внесення змін в зазначеній частині разом з питаннями по програмному забезпеченню (питання 1,2)
Строки поставки
Дата подання: 28 лютого 2020 19:44
Дата відповіді: 04 березня 2020 17:38
Шановний Замовник. Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо строків поставки товару. В проекті Договору сказано: згідно заявок партіями. І, як можна зрозуміти із специфікації договору, до 30.09.2020? ( протягом 60 днів, з дня отримання заявки)
Відповідь: У відповідності до п. 4.2. цього Договору, Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 60 (шістдесят) календарних днів з моменту надання Заявки.
У відповідності до п. 6.1 цього Договору, Договір діє до 30.09.2020 року, включно.
Тобто, в межах строку дії договору, Постачальник протягом 60 (шістдесят) календарних днів зобов’язаний поставити Товар, при цьому, цей строк обчислюється з моменту надання заявки.
У відповідності до п. 6.1 цього Договору, Договір діє до 30.09.2020 року, включно.
Тобто, в межах строку дії договору, Постачальник протягом 60 (шістдесят) календарних днів зобов’язаний поставити Товар, при цьому, цей строк обчислюється з моменту надання заявки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
398 520,00
UAH з ПДВ
|
398 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
413 100,00
UAH з ПДВ
|
413 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
444 690,00
UAH з ПДВ
|
431 896,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
452 385,00
UAH з ПДВ
|
431 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" |
456 030,00
UAH з ПДВ
|
449 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
464 940,00
UAH з ПДВ
|
449 096,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" |
489 888,00
UAH з ПДВ
|
489 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" #20009888 |
Рішення скасоване |
398 520,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 16:19
|
|
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" #20009888 |
Відхилено |
398 520,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 16:25
|
|
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000 |
Переможець |
413 100,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 16:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 11:08
|
Договір ТОВ МБСА 002938 .pdf | укладений |
07 квітня 2020 11:07
|