Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
765,00 UAH
UA-2020-02-21-002843-b b0409b94f2ed4fdf9ca971fd55d0398c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Людмила Ільківна

+380385021483 finupr_stsotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління фінансів виконавчого комітету Старосинявської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40283416
Місцезнаходження: 31400, Україна , Хмельницька обл., Стара Синява, вулиця Івана Франка,5
Контактна особа: Руденко Людмила Ільківна
+380385021483
finupr_stsotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 4UAH з ПДВ
Зошит 12 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 70UAH з ПДВ
Сегрегатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 10UAH з ПДВ
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 10UAH з ПДВ
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Ціна за одиницю: 15UAH з ПДВ
Коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 шт
Ціна за одиницю: 35UAH з ПДВ
Папка пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 10UAH з ПДВ
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ціна за одиницю: 4UAH з ПДВ
Біндер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул Івана Франка 5, смт Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

21 лютого 2020 15:50
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Омельчук Юрій Вікторович
#2894116798
Переможець 765,00
UAH
21 лютого 2020 16:02

Документи

21 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:57
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 16:09
договір укладений
21 лютого 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 09:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Зошит 12 арк 10 шт 4,00
UAH
Сегрегатор 5 шт 70,00
UAH
Ручка 5 шт 10,00
UAH
Клей ПВА 5 шт 10,00
UAH
Коректор 3 шт 15,00
UAH
Папка пластикова 4 шт 35,00
UAH
Скріпки 5 шт 10,00
UAH
Біндер 10 шт 4,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 765,00
UAH