Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплектуючі до комп’ютера (комплектуючі до комп’ютера - лот № 1; комплектуючі до комп’ютера – лот № 2; комплектуючі до комп’ютера - лот № 3; комплектуючі до комп’ютера - лот № 4)
Очікувана вартість
2 640 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002777-b d8f7e17ada8a4dc19915fffa96f4b546
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Іванович Іващенко

+380679020331 bas1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
Код ЄДРПОУ: 02071180
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2
Контактна особа: Василь Іванович Іващенко
+380679020331
bas1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 640 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

21 лютого 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:42
Проект договору.docx
21 лютого 2020 15:40
Тендерна документація.docx
21 лютого 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:42
Проект договору.docx
21 лютого 2020 15:40
Проект договору.docx
21 лютого 2020 15:40
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляю, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». По питанню № 1: Відповідно до вимог Додаток 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». По питанню № 2: Відповідно до вимог п.п. 5.1. п. 5 Розділу 1 Тендерної документації «Недискримінація учасників», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до вимог п.п. 6.1. п. 6 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про валюту, у який повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції», ціна тендерної пропозиції повинна: - бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; - бути визначена з урахуванням норм чинного законодавства України; - включати всі витрати на: - сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Ціна тендерної пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких невизначеностей, розбіжностей, посилань, обмежень або застережень. Тендерну пропозицію, яка буде мати будь-які невизначеності, розбіжності, посилання, обмеження або застереження щодо ціни тендерної пропозиції, буде відхилена як невідповідну до вимог цієї тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції повинна залишатися фіксованою на протязі всього строку дiї тендерної пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою та поданням цієї пропозиції, а також витрати, пов’язані з укладенням договору про закупівлю (далі – Договір). Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулись). Відповідно до вимог п.п. 1.1. п. 1 Розділу 5 Тендерної документації «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0.5 % від запланованої вартості. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням всіх податків і зборів та всіх витрат, пов‘язаних з поставкою товару. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляю, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». По питанню № 1: Відповідно до вимог Додаток 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». По питанню № 2: Відповідно до вимог п.п. 5.1. п. 5 Розділу 1 Тендерної документації «Недискримінація учасників», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до вимог п.п. 6.1. п. 6 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про валюту, у який повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції», ціна тендерної пропозиції повинна: - бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; - бути визначена з урахуванням норм чинного законодавства України; - включати всі витрати на: - сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Ціна тендерної пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких невизначеностей, розбіжностей, посилань, обмежень або застережень. Тендерну пропозицію, яка буде мати будь-які невизначеності, розбіжності, посилання, обмеження або застереження щодо ціни тендерної пропозиції, буде відхилена як невідповідну до вимог цієї тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції повинна залишатися фіксованою на протязі всього строку дiї тендерної пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою та поданням цієї пропозиції, а також витрати, пов’язані з укладенням договору про закупівлю (далі – Договір). Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулись). Відповідно до вимог п.п. 1.1. п. 1 Розділу 5 Тендерної документації «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. У разі якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0.5 % від запланованої вартості. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням всіх податків і зборів та всіх витрат, пов‘язаних з поставкою товару. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 16:22
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:49
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі пропозиції: опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.» (Додаток 1 до документації).
Відповідно до Додатку 1 до документації: "Товар поставляється та вводиться в експлуатацію учасником, що повинно бути документально підтверджено у складі тендерної пропозиції учасника."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комплектуючі до комп’ютера - лот № 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 760,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 15:57
Закінчення: 10 березня 2020 16:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

89 шт
комплектуючі до комп’ютера - лот № 1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харікв, вул. Кирпичова, 2
Дата доставки: 30 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 132 160,32
UAH з ПДВ
132 160,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 147 219,00
UAH з ПДВ
147 219,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 150 385,20
UAH з ПДВ
150 385,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 11:28
Електронний підпис
13 березня 2020 15:37
Електронний підпис
13 березня 2020 15:37
Документи переможця.pdf
05 березня 2020 11:31
Електронний підпис
05 березня 2020 11:31
Цінова пропозиція лот 1.pdf
05 березня 2020 11:31
Тех частина.pdf
05 березня 2020 11:31
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 16:37
Електронний підпис
07 березня 2020 16:36
Технічна частина.pdf
07 березня 2020 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 16:36
Проект договору.pdf
07 березня 2020 16:36
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 132 160,32
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:22
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 132 160,32
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:27
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 147 219,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:29

Документи

23 березня 2020 15:27
Електронний підпис
23 березня 2020 15:26
Протокол відхилення.PDF
23 березня 2020 15:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
147 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:43
Договор комплектующие лот 1.PDF укладений
03 квітня 2020 10:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 147 219,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 536,50 UAH)