Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа № 3", вул. Ломоносова, 199, м. Мелітополь,Запорізька область – капітальний ремонт
Очікувана вартість
51 594 598,80 UAH
UA-2020-02-21-002552-b a34ea2ed094c4a9ca8d351d538cf4f26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:42
Очікувана вартість: 51 594 598,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 515 945,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 257972.99 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об'єкту "Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа № 3", вул. Ломоносова, 199, м. Мелітополь,Запорізька область – капітальний ремонт"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.Ломоносова,199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:12
пояснювальна засписка до ССР ДЮСШ _3.PDF
21 лютого 2020 15:12
пояснювальна засписка до РП .PDF
21 лютого 2020 15:12
Лист єксперт..PDF
21 лютого 2020 15:12
експертний звит ДЮСШ _3.PDF
21 лютого 2020 15:12
Додаток 9 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 8 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 7 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 6 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 5 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 4 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 3 (до ТД тех.завд.).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 2 (до ТД поект договору).doc
21 лютого 2020 15:12
Додаток 1 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:12
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 51 450 000,00
UAH з ПДВ
51 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 51 564 367,00
UAH з ПДВ
51 564 367,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 13:19
документи переможця.PDF
11 березня 2020 17:37
Електронний підпис
11 березня 2020 17:21
Гарантия.rar
11 березня 2020 17:19
відгук.pdf
11 березня 2020 17:19
акти 7.PDF
11 березня 2020 17:18
акти 6.pdf
11 березня 2020 17:18
акти 5.pdf
11 березня 2020 17:17
акти 4-2.pdf
11 березня 2020 17:16
акти 4-1.pdf
11 березня 2020 17:16
акти 3.pdf
11 березня 2020 17:15
акти 2.pdf
11 березня 2020 17:15
акти 1.pdf
11 березня 2020 17:15
аналогічні договори.pdf
11 березня 2020 17:13
календ графік.PDF
11 березня 2020 17:11
кошториси 2.PDF
11 березня 2020 17:10
кошториси.PDF
11 березня 2020 17:10
ДЦ ПЗ ЗК.PDF
11 березня 2020 17:08
тех завдання.pdf
11 березня 2020 17:08
проект договору.pdf
11 березня 2020 17:07
установчі фінзвіти.pdf
11 березня 2020 17:07
дозвола ліцензії.pdf
11 березня 2020 17:06
Довідки.pdf
11 березня 2020 17:05
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 березня 2020 09:19
Електронний підпис
12 березня 2020 09:09
Календарный график.pdf
11 березня 2020 18:13
Електронний підпис
11 березня 2020 18:13
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 18:13
Довідка щодо ст.17.pdf
11 березня 2020 18:13
Гарант лист щодо ціни.pdf
11 березня 2020 18:13
Довідка щодо ПДВ.pdf
11 березня 2020 18:03
Електронний підпис
11 березня 2020 18:03
Лист-пояснення щодо ЗОШ.pdf
11 березня 2020 18:03
Довідка щодо субпідряду.pdf
11 березня 2020 18:03
Пакт соц стандартов.pdf
11 березня 2020 18:03
Пакт проф честности.pdf
11 березня 2020 18:03
ДЦ ИВРЛС 2-1-1.pdf
11 березня 2020 18:03
лист щодо ЗОШ 23.pdf
11 березня 2020 18:02
договор ЗОШ 23 додатки.pdf
11 березня 2020 18:02
договор ЗОШ 23 + доп.угода.pdf
11 березня 2020 18:02
договір ЗОШ 23 КБ3 КБ2 1-1ч.pdf
11 березня 2020 18:02
договір ЗОШ 23 КБ2 1-2ч.pdf
11 березня 2020 18:02
Договор 219.pdf
11 березня 2020 18:02
договор 219 КБ 2 та КБ3.pdf
11 березня 2020 18:02
Договор 219 доп угода.pdf
11 березня 2020 18:02
Договор 219 відгук.pdf
11 березня 2020 17:51
Електронний підпис
11 березня 2020 17:51
ДЦ ИВР.pdf
11 березня 2020 17:39
Електронний підпис
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 7-1-2.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 7-1-1.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-7.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-6.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-5.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-4.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-3.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-2.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ЛС 2-1-1.pdf
11 березня 2020 17:39
Статут (протокол+опис).pdf
11 березня 2020 17:39
Св-во платника ПДВ.pdf
11 березня 2020 17:39
Ліцензія будівельна.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ССР.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОС 7-1.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОС 2-1.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 7-1-2.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 7-1-1.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-7.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-6.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-5.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-4.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-3.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-2.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПРЛС 2-1-1.pdf
11 березня 2020 17:39
ДЦ ОПР.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 7-1-1.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-7.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-6.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-5.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-4.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-3.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-2.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ИВРЛС 2-1-1.pdf
11 березня 2020 17:38
ДЦ ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 51 450 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
51 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 14:27
додаткова угода _ 23 ZP04_07продлен_ до 31_12.pdf зміни до договору
06 вересня 2022 14:26
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 20:57
Додаткова угода 22 до дог. 04 07.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 08:35
ДУ 21 від 06.12.2021.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 08:33
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 17:51
ДУ 20 від 25.10.2021.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 17:51
ДУ 19 від 28.09.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 17:49
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 13:49
ДУ 18 від 30.08.2021.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 12:06
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 19:00
ДУ 17 від 02.08.2021.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 18:57
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 07:23
ду 16 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 07:22
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 12:17
Додатокова угода 15 від 30.06.2021.pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 16:47
ДУ 14 від 01.06.2021.pdf зміни до договору
01 червня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 21:41
ду 13 від 30.04 ДЮСШ.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 21:39
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:18
ДУ 12 від 09.04.2021.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 18:34
ДУ 11 від 17.03.2021.PDF зміни до договору
17 березня 2021 18:30
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:51
ду 10 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 08:41
ДЮСШ _ 3 Д.у._ 9 від 07.12.2020 подряд.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 08:37
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:34
ДУ 8 від 30.10.2020.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 12:32
Дод_у__ 7 ДЮСШ 07.10.2020.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 08:45
Дод.у._6 ДЮСШ.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:29
додаткова угода _ 5 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:35
додаткова угода _4 від 28.08.2020.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 08:18
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 08:47
ДУ _3 від 30.07.2020.PDF зміни до договору
30 липня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:42
ДУ 2 від 26.06.2020.PDF зміни до договору
26 червня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 08:20
ДУ _1 від 01.06.2020.PDF зміни до договору
01 червня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 13:56
Договір укладений
31 березня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №2(Календарний графік виконання робіт ) в новій редакції;Викласти Додаток №3 (План Фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування ) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №11 (надалі «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду ) від 31.03.2020 р. № ZP04_07 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1. У зв’язку з виробничою необхідністю та на підставі листа Міністерства розвитку громад та територій України від 09.10.2020 №7/19/16798-20,п.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 р.,а в частині виконання забов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Викласти Додаток №2 (Календарний графік виконаних робіт) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви «Замовника» на підставі рішення 5 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІI скликання від 26.03.2021 № 4/2, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №12 (надалі-«Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підріду) № ZP04_07 від 31.03.2020 про нижченаведене: 1. Викласти розділ 20 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в наступній редакції. 2. Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План Фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області від 23.06.2021 №08-0168/01-21 дійшли згоди укласти цю додаткову угоду № 17 (надалі-«Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підріду) № ZP04_07 від 31.03.2020 про нижченаведене: 1. Викласти п.п 1.1., 1.2. розділу «1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» в наступній редакції: «1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується відповідно до проектної документації та умов цього Договору виконати роботи з "Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа № 3", вул. Ломоносова, 199, м. Мелітополь, Запорізька область – капітальний ремонт" (коригування) [за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація] на Об’єкті. 1.2. Об'єкт: "Комунальний заклад "Дитячо-юнацька спортивна школа № 3", вул. Ломоносова, 199, м. Мелітополь, Запорізька область – капітальний ремонт" (коригування) Місце розташування Об'єкта: вул. Ломоносова, 199, м. Мелітополь, Запорізька область.». 2. Викласти розділ «3. ДОГОВІРНА ЦІНА» в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна складає: а) Сума без ПДВ: 42 874 994,89 грн. (Сорок два мільйони вісімсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 89 коп;) б) ПДВ у сумі 8 574 998,97 грн. (Вісім мільйонів п’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 97 коп.); Разом (сума рядків а і б): 51 449 993,86 грн. (П’ятдесят один мільйон чотириста сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто три грн. 86 коп.) Договірна ціна є додатком (Додаток №1) до цього Договору. 3. Викласти Додаток №1 (Договірна ціна) в новій редакції. 4. Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції. 5. Викласти Додаток №4 (Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва) в новій редакції. 6. Викласти Додаток №5 «Пакт про згоду щодо професійної чесності» (з підписом та печаткою англійською та українською мовами) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю дійшли згоди укласти цю додаткову угоду № 19 (надалі-«Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підріду) № ZP04_07 від 31.03.2020 про нижченаведене: 1. П.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 01.04.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Викласти Додаток № 2 (Календарний графік виконаних робіт) в новій редакції. 3. Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю дійшли згоди укласти додаткову угоду №20 : Розділ "РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №2(Календарний графік виконання робіт ) в новій редакції;Викласти Додаток №3 (План Фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.18.1. розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції :18.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту укладання схвалення Європейським інвестиційним банком (далі –ЄІБ) запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту. У разі ненадання ЄІБ схвалення запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за схвалення ЄІБ. Договір діє до 01.09.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: ZP04_07
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML