Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт
Очікувана вартість
49 718 941,20 UAH
UA-2020-02-21-002462-b 2c4dc21a803b42c485d3ff59ed9423b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 12:07
Очікувана вартість: 49 718 941,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 497 189,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 248594.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Кізіярська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:03
пояснювальна записка до ССР Інфекційна лікарня.PDF
21 лютого 2020 15:03
пояснювальна записка до Р.П.PDF
21 лютого 2020 15:03
звит Інфекійна лікарня.PDF
21 лютого 2020 15:03
Додаток 9 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 8 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 7 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 6 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 5 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 4 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 3 (тех.завдання).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 2 (до ТД проект договору).doc
21 лютого 2020 15:03
Додаток 1 (до ТД).doc
21 лютого 2020 15:03
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000024 ● cc088d2681384374829f25c9ff839a31
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-02-21-002462-b 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 10:28:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-002462-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 18:08:23

Про надання пояснення

На підставі наказу від 30.12.2020 № 377 Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель», у межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-002462-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.

Процедуру закупівлі «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-002462-b), було проведено Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області в рамках реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та відповідно до положень Посібника із закупівель, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком.
Тендерна документація до відповідної закупівлі, складалась на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджувалась з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, дана закупівля підпадала під дію ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII) в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX. Стаття 6. Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель.
Предмет закупівлі було визначено згідно із урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Таким чином,враховуючи вищевикладене повідомляємо наступне.
Встановлені вимоги у ТД Замовника стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі складено на підставі проєктно - кошторисної документації, а саме: Додаток 3 містить інформацію на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною проєктно - кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення визначено з урахуванням «Угоди про передачу коштів позики» від 31.10.2019р. № 13010-05-169 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Мелітопольською міською радою Запорізької області та Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховувалась на підставі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проєктно - кошторисної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України, від 20.01.2021р. ID: UA-M-2020-12-31-000024 на закупівлю підрядних робіт по об’єкту « Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт » (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-02-21-002462-b, яка проводилась Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Перш за все повідомляємо, що 22 грудня 2014 року Україна та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) уклали Фінансову угоду щодо фінансування Надзвичайної кредитної програми для відновлення України обсягом 200 млн. євро, метою якої є якнайшвидше відновлення маломасштабної багатогалузевої пошкодженої інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні (Угоду ратифіковано Законом № 346-VIII від 22.04.2015). В рамках вказаної фінансової угоди здійснюється закупівля підрядних робіт по об’єкту « Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт » (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-02-21-002462-b. Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, передбачає, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, з урахуванням принципів, встановлених у статті 5 цього Закону. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі, відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Договір відповідно до цієї закупівлі набирає чинності з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку (тут і далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі ненадання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. Стосовно встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), повідомляємо наступне, Товариством з обмеженою відповідальністю «АБЗ –ПРОМБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 10.03.2020 № 10/03-1 про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання двох аналогічних договорів на підставі якої, Учасник підтверджує виконання аналогічних договорів, актами виконаних робіт КБ-2в та довідками про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3. Насамперед саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічних договорів. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчити про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином, а ось підтвердження актами виконаних робіт свідчить саме про те що у Замовників підрядних робіт відсутні будь які заперечення до підрядної організації. Щодо надання листа – відгуку ВК «ТЄМП» від 03.02.2020 без зазначення інформації, про виконання робіт та введення в експлуатацію, повідомляємо, що замовник ВКБ ММР ЗО відповідно п.7 ст.28 має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підставі вищесказаної інформації, повідомляємо, що Замовник звернувся за підтвердженням інформації до Виробничого кооперативу «ТЕМП». Підприємством підтверджено, що об’єкт : «Реконструкція складських приміщень та адміністративної будівлі за адресою: вул. 8-го Березня, 6 в м. Мелітополь», введено в експлуатацію, та роботи завершені в повному обсязі. Тому у Замовника немає жодних нарікань і претензій до виконання робіт. Підприємство ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» (підрядник) зарекомендувало себе як сумлінний виконавець будівельних робіт. Тому тендерним комітетом відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області було прийнято рішення відносно, відсутності інформації у листі - відгуку стосовно введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт від ВК «ТЄМП», визнати формальною несуттєвою помилкою, що зовсім не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Стосовно листа – відгуку Замовника від 11.02.2020 № 139/01-85 зазначено, що ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» виконувало роботи по об’єкту, зокрема згідно з договором № 7Р/19 від 25.07.2019, підприємство має в наявності необхідну техніку, відпрацьовану технологію виробництва будівельних робіт і здатне виконувати великі обсяги робіт. Персонал відповідає кваліфікаційним вимогам, та здатний швидко виконувати будівельні роботи за прийнятими зобов’язаннями. Під час проведення робіт ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» зарекомендувало себе як надійний виконавець, що чітко дотримувався робочого проекту, графіку робіт та поставлених завдань. Стосовно, цього надаємо пояснення, що перш за все Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме: ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У зв’язку з тим, що Учасником відповідної закупівлі ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», надано лист – відгук Замовника від 11.02.2020 № 139/01-85, без зазначення інформації про виконання робіт та введення в експлуатацію, але під час розгляду пропозиції Учасника тендерним комітетом встановлено наступний факт добросовісного виконання аналогічних договорів, а саме: договір від 25.07.2019 № 7Р/19 «Будівництво водно-спортивного комплексу (плавального басейну) по вул. Ярослава Мудрого, 13 м. Мелітополь Запорізької області» (коригування) з вартістю 73 433 870,34 грн., на момент проведення закупівлі підрядних робіт по об’єкту : «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт » (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-02-21-002462-b, було виконано на суму на суму 53 868 515,17грн., що складало 108,5 % від суми тендерної пропозиції Учасника, та є більшою ніж 30% від суми тендерної пропозиції (цю вимогу встановлено відповідно до положень Посібника із закупівель, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком). У зв’язку з тим, що відповідний об’єкт не завершено та Замовником не введено в експлуатацію, лист відгук не містив інформацію про виконання робіт та введення в експлуатацію об’єкта. Також повідомляємо , що під час розгляду пропозиції Учасника Замовником прийнято до уваги, те що саме Учасник ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», має достатній досвід виконання аналогічних договорів, в достатній кількості працівників відповідної кваліфікації та матеріально технічну базу та в змозі виконувати великі проекти будівництва. Тому при визначенні Учасника ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» переможцем закупівлі, до уваги були прийняті всі факти того, що саме це підприємство виконає якісно та у строки встановлені Замовником всі підрядні роботи по об’єкту: «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт » (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-02-21-002462-b. Також звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до процедури закупівлі, Замовник після колегіального засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією Замовника, приймає рішення про відхилення чи визначення переможцем Учасника, та укладання договору з переможцем процедури закупівлі. Після цього результати оцінки надсилаються до Європейського інвестиційного банку (тут і далі – ЄІБ) для отримання «без заперечень» на укладені договори. Відповідно до ст. 3.5 Керівництва ЄІБ про закупівлі: «У випадку, коли не йде мова про процедуру міжнародної закупівлі, ініціатор повинен отримати згоду Банку на обраний метод проведення закупівлі та остаточний вибір учасника тендера на основі адекватних обґрунтувань, наданих ініціатором». Таким чином, договір за закупівлю робіт (договір підряду) набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень». У разі ненадання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. Станом на 15 травня 2020року Замовник отримав резолюцію Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) «без заперечень» на укладений договір. Відділом капітального будівництва ММР ЗО (замовником робіт) 24.06.2020 р. передано будівельний майданчик підрядній організації. Підрядною організацією ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» на сьогодні вже виконано 90% будівельних робіт від загальної вартості договору. Підрядна організація ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» виконує будівельні роботи на об’єкті: « Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт » в строки, встановлені договором. Станом на цей час, будь - які зауваження до якості та термінів виконання будівельних робіт підрядною організацією від Замовника та представників Європейського інвестиційного банку відсутні. Також, у висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України встановлено, зобов`язати замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства. Стосовно цього питання, пояснюємо, що у Замовника відсутні будь які зауваження до підрядної організації (Учасника) ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» стосовно виконання підрядних робіт, організація виконує роботи відповідно до умов Договору. Замовник не вважає, що надання Учасником закупівлі не повної інформації у листах – відгуках це є порушення. А також, відповідно до ст. 202 ГК України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.ч. 1-2 ст. 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Крім того, такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Державної аудиторської служби України зводяться до невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків пов`язується із оформленням документів учасником, якого визначено переможцем торгів. З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Висновок про результати моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання будівельних робіт, то й підтвердження якісного виконання робіт перш за все є акти приймання передачі виконаних робіт, листи відгуки мають формальний характер. Тому Замовник вважає, що підстави для розірвання договору з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» відсутні, а також відсутні порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону.

2021-01-26 17:48:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 49 651 846,78
UAH з ПДВ
49 651 846,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІЛОН 99" 49 681 920,00
UAH з ПДВ
49 681 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 15:16
Електронний підпис
19 березня 2020 12:01
Довідка ДФС.pdf
19 березня 2020 12:01
Довідка МВС.PDF
19 березня 2020 12:01
Довідка.PDF
11 березня 2020 07:56
Електронний підпис
10 березня 2020 21:20
ДЦ_ЛС.pdf
10 березня 2020 21:20
ДЦ_ОС.pdf
10 березня 2020 21:20
ДЦ_ОПРЛС.pdf
10 березня 2020 21:20
ДЦ_ИВРЛС.pdf
10 березня 2020 21:20
ДЦ.pdf
10 березня 2020 21:20
Довідки відповідності.pdf
10 березня 2020 21:20
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2020 21:20
Календарний графік.pdf
10 березня 2020 21:20
Довідки кваліфікація.pdf
10 березня 2020 21:20
Акти басейн.rar
10 березня 2020 21:20
Договір.pdf
10 березня 2020 21:20
Додаткова угода №8.pdf
10 березня 2020 21:20
Додаткова угода №6.pdf
10 березня 2020 21:20
додаткова угода №9.pdf
10 березня 2020 21:20
Додаткова угода №3.pdf
10 березня 2020 21:20
Додаткова угода №5.pdf
10 березня 2020 21:20
додаткова угода №1.PDF
10 березня 2020 21:20
Додаткова угода №4.pdf
10 березня 2020 21:20
додаткова угода №2.PDF
10 березня 2020 21:20
Додаткова угода №7.PDF
10 березня 2020 21:20
Аналогічні ВК Темп.rar
10 березня 2020 21:20
Технічні умови.pdf
10 березня 2020 21:20
АБЗ ПРОМБУД 17696 p7s.rar
10 березня 2020 21:20
Гарантійні листи.pdf
10 березня 2020 21:20
Довідки ст. 17.pdf
10 березня 2020 21:20
Пакти.pdf
10 березня 2020 21:20
Паспорт директора.PDF
10 березня 2020 21:20
Проект договору.pdf
10 березня 2020 21:20
Фін.звітність.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 17:47
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2020 17:47
Фінансова спроможність.rar
10 березня 2020 17:47
Уповноважена особа.pdf
10 березня 2020 17:47
Тех. умови.pdf
10 березня 2020 17:47
Статут 99.pdf
10 березня 2020 17:47
ст. 17.pdf
10 березня 2020 17:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2020 17:47
Погодження з договором.pdf
10 березня 2020 17:47
Пакт 2.pdf
10 березня 2020 17:47
Пакт 1.pdf
10 березня 2020 17:47
Наказ Директор.pdf
10 березня 2020 17:47
Мат. тех. база.pdf
10 березня 2020 17:47
Ліцензія.zip
10 березня 2020 17:47
Ліцензія.pdf
10 березня 2020 17:47
Кошторис.rar
10 березня 2020 17:47
Календарний графік.pdf
10 березня 2020 17:47
Захист довкілля.pdf
10 березня 2020 17:47
Довіреність 30.zip
10 березня 2020 17:47
Довідка фін. звіт.pdf
10 березня 2020 17:47
Довідка субпідрядники.pdf
10 березня 2020 17:47
Довідка працівники.pdf
10 березня 2020 17:47
Довідка ПДВ.pdf
10 березня 2020 17:47
Гарантія 17925.zip
10 березня 2020 17:47
Гарантійний лист.pdf
10 березня 2020 17:47
Гарантійний лист 2.pdf
10 березня 2020 17:47
Выписка Аквилон 99 2020р.pdf
10 березня 2020 17:47
Аналогічний договір 3.rar
10 березня 2020 17:47
Аналогічний договір 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

ТОВ "АКВІЛОН 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 49 651 846,78
UAH з ПДВ
18 березня 2020 14:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075

№ рішення у справі

70/120-р/к

Дата рішення у справі

17.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
49 651 846,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 16:23
ДОДАТ УГОДА 30 від 01_10_2022 договір ZP 04_09 від 06_04_20.pdf укладений
27 жовтня 2023 16:22
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 15:58
додаткова угода 29 ZP 04_09 подовжен_ 31_12.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 15:57
Електронний підпис укладений
12 травня 2022 09:59
ДУ 28 11.05.2022 .pdf зміни до договору
11 травня 2022 11:22
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 21:10
Додаткова угода 27 до дог. 04 09.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 11:13
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 11:48
Додаткова угода 26 від 09.03.2022.pdf зміни до договору
09 березня 2022 11:43
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 16:41
ДУ 25 від 17.02.2022.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 16:40
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 22:23
ДУ 24 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 22:16
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 08:05
ДУ 23 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:03
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 10:01
ДУ 22 від 01.11.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 10:00
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:57
ДУ 21 від 27.10.2021.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 14:07
ДУ 20 від 24.09.2021.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 19:17
ДУ 19 від 10.09.2021.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 19:15
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 13:54
ДУ18 від 30.08.2021.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 12:09
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 11:48
ДУ 17 від 28.07.2021 Інфекційна лікарня.pdf зміни до договору
28 липня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 10:38
ДУ 16 від 30.06.2021ZP04_09.pdf зміни до договору
30 червня 2021 08:30
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 13:57
ДУ 15 від 31.05.2021.PDF зміни до договору
01 червня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 21:26
ду 14 від 30.04.2021 інфекція.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 21:25
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 10:12
ДУ 13 від 09.04.2021.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 09:57
ДУ 12 від 16.03.2021.PDF зміни до договору
16 березня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:39
ду 11 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 12:05
Інфекц.Д.у._ 10 від 04.12.2020 подряд.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 08:33
ДУ 9 від 30.11.2020.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 08:26
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:57
ДУ 8 від 02.11.2020.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 15:55
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:05
Дод.у._ 7 Інфекційна.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 08:27
ДУ 6 від 11.09.2020.PDF зміни до договору
11 вересня 2020 08:26
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:42
Додаткова угода _5 від 28.08.2020.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 08:33
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 08:50
ДУ _4 від 30.07.2020.PDF зміни до договору
30 липня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:13
ДУ 3 від 10.07.2020.PDF зміни до договору
10 липня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 09:11
ДУ 2 від 24.06.2020.PDF зміни до договору
24 червня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 08:08
ДУ 1 від 01.06.2020.PDF зміни до договору
01 червня 2020 08:06
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:36
Договір укладений
06 квітня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №2(Календарний графік виконання робіт ) в новій редакції;Викласти Додаток №3 (План Фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти розділ 20.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції;Викласти розділ 20.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БІНКІВСЬКІРЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю та на підставі листа Міністерства розвитку громад та територій України від 09.10.2020 №7/19/16798-20, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №12 (надалі «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду ) від 06.04.2020 р. № ZP04_09 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1.П.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 р.,а в частині виконання забов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2 Викласти Додаток №2 (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви «Замовника» на підставі рішення 5 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІI скликання від 26.03.2021 № 4/2, дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №13 (надалі- «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду) № ZP04_09 від 06.04.2020 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1. Викласти Додаток № 3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції. Викласти розділ 20 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту філії ДП «Укрдержекспертиза» у Запорізькій області від 29.06.2021 №08-0166/01-21 дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №_19__ (надалі- «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду) № ZP04_09 від 06.04.2020 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1. Викласти п.п. 1.1., 1.2., розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» в наступній редакції: «1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується відповідно до проектної документації та умов цього Договору виконати роботи з «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) [за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація] на Об’єкті. 1.2. Об'єкт: Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) . Місце розташування Об'єкта: вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька обл., Україна, 72318.». 2. Викласти розділ «3. ДОГОВІРНА ЦІНА» в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна складає: а) Сума без ПДВ: 41 213284,68 грн. (сорок один мільйон двісті тринадцять тисяч двісті вісімдесят чотири грн. 68 коп;) б) ПДВ у сумі 7 295 730,67 грн. (сім мільйонів двісті дев’яносто п’ять тисяч сімсот тридцять грн. 67 коп.); Разом (сума рядків а і б): 48 509015,35 грн. (сорок вісім мільйонів п’ятсот дев’ять тисяч п'ятнадцять грн. 35 коп.) Договірна ціна є додатком (Додаток №1) до цього Договору. Договірна ціна є динамічною. 3.2. Договірна ціна є істотною умовою Договору і не може змінюватися, окрім випадків, передбачених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.3. Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.» 3. Викласти Додаток №1 (Договірна ціна) в новій редакції. 4. Викласти Додаток № 3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції. 5. Викласти Додаток № 4 (Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва) в новій редакції. 6. Викласти Додаток № 5 («Пакт про згоду щодо професійної чесності») (з підписом та печаткою англійською та українською мовами) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №20 (надалі «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду ) від 06.04.2020 р. № ZP04_09 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1.П.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2021 р.,а в частині виконання забов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2 Викласти Додаток №2 (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції.3. Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №21 про нижченаведене: Викласти розділ 20 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.18.1. розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції :18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 01.04.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.; Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.18.1. розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції :18.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту укладання схвалення Європейським інвестиційним банком (далі –ЄІБ) запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту. У разі ненадання ЄІБ схвалення запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за схвалення ЄІБ. Договір діє до 01.09.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». Викласти розділ 20 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: ZP04_09
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 01 вересня 2022
Сума оплати за договором: 48 509 015,35
UAH (в тому числі ПДВ 7 295 730,67 UAH)