Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002461-b 1f3a29cda794487586d3afffe57721ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кузик Олександр Володимирович

+380634465286 kuzik@mkl3.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницька міська клінічна лікарня №3"
Код ЄДРПОУ: 01982755
Вебсайт: https://mkl3.vn.ua/
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Маяковського,138
Контактна особа: Кузик Олександр Володимирович
+380634465286
kuzik@mkl3.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 15:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 15:07
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:18
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Маяковського,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Системні блоки Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:50
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! При проведенні закупівлі товару, нашим закладом були надані чіткі технічні характеристки, яким повинні відповідати системні блоки без зазначення марки виробника, що дає змогу учасникам пропонувати різних виробників.
До участі допускаються учасники з різними формами підприємництва та оподаткування.
Поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» означає, що нашому закладу виділена сума коштів, яка зазначена в процедурі закупівлі системних блоків.
Учасник може подавати свої пропозиції відповідно до своїх форм оподаткування із зазначеними цих позицій в накладних документах.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 15:23
Дата відповіді: 25 лютого 2020 15:53
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нашим закладом були надані технічні характеристики товару, які підходять для роботи програми "ДОКТОР ЕЛЕКС".
Нам потрібно: доставка, монтаж,встановлення,підключення, введення в експлуатацію обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 58 536,00
UAH з ПДВ
53 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧІП-СЕРВІС" 55 440,00
UAH з ПДВ
54 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 56 265,30
UAH з ПДВ
54 839,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 57 780,00
UAH з ПДВ
57 179,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 59 994,00
UAH з ПДВ
57 769,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 59 589,00
UAH з ПДВ
58 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 17:29
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:27
Сертифікати.pdf
28 лютого 2020 17:27
Термін гарантії.pdf
28 лютого 2020 17:27
Статут.pdf
28 лютого 2020 17:27
Протокол зборів.pdf
28 лютого 2020 17:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 09:47
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:45
Технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 09:45
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

ТОВ "ЧІП-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 53 800,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:12

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
53 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 21:16
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 16:06
img142.pdf укладений
12 березня 2020 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 966,67 UAH)