Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002432-b 0cf48cc05617475c90e9c523c044630b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 14:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 14:58
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 14:59
оголошення ПК.doc
21 лютого 2020 14:59
Додаток 1.doc
21 лютого 2020 14:59
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:49
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-002432-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2976218289
Дата подання: 22 лютого 2020 15:10
1
Звертаємо увагу на дискримінаційні вимоги до учасників, які зазначені в додатку №1 а саме п. 1.5, п. 1.6. Техніка має гарантійне обслуговування в авторизованих сервісних центрах на всій території Україні, за Вашими вимогами, в закупівлі зможуть прийняти обмежено коло учасників.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.. Такі вимоги суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 11:23
З метою запобігання закупівлі контрабандного та санаційного товару, на який не розповсюджується гарантійні зобов’язання офіційних сервісних центрів. Вимоги додатку №1 – є обов’язковими.
Якщо запропонований товар має гарантійне обслуговування в авторизованих сервісних центрах на всій території Україні, як Ви стверджуєте, то надайте гарантійний лист від сервісного центра у місті Дніпро згідно гарантійних зобов’язань по запропонованому товару (додаток №1 п. 1.6).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 29 500,00
UAH з ПДВ
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 09:26
довідка сервіс центр.pdf
26 лютого 2020 09:26
Паспорт ипн.pdf
26 лютого 2020 09:26
Витяг з ЭДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Переможець 29 500,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:30

Документи

27 лютого 2020 15:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:40
Хамаза дог.49(ноутбук).pdf укладений
03 березня 2020 10:39