Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ (код за ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо)
Очікувана вартість
1 319 500,00 UAH
UA-2020-02-21-002345-b ● 1208658c196840f6ad57391efc0abc98
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петропавлівський районний відділ освіти Петропавлівської районної держадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142508 |
Місцезнаходження: | 52700, Україна , Дніпропетровська обл., смт Петропавлівка, вул. Героїв України, буд. 62 |
Контактна особа: |
Людмила Володимирівна Авдіюк +380957536570 ppvo2012@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2020 15:20 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 319 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 597,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145000 метр кубічний
Природний газ (код за ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 14:41 |
Перелік змін до ТД.docx | |
28 лютого 2020 14:41 |
ТД з урахуванням змін.docx | |
28 лютого 2020 14:41 |
Протокол про зміни до ТД.PDF | |
21 лютого 2020 14:49 |
ТД.docx |
28 лютого 2020 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2020 14:41 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
28 лютого 2020 14:41 |
ТД з урахуванням змін.docx
|
|||
28 лютого 2020 14:41 |
Протокол про зміни до ТД.PDF
|
|||
21 лютого 2020 14:49 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002345-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 25 лютого 2020 15:54
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! 1)В тендерній документації встановлена вимога надати: довідка щодо переліку уповноважених осіб, що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника; - належним чином завірені копії довіреностей на уповноважених осіб що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше трьох. Дана умова, а саме надання не менше трьох копій довіреностей на уповноважених осіб що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) є дискримінаційною та незаконною. Просимо видалити цю виогу з тендерної документації, адже на законодавчому рівні не встановлена кількість осіб, які мають мати право доступу до інформаційної платформи. При роботі з інформаційною платформою достатньо однієї уповноваженої особи. 2) Вимога щодо створеної точки контакту, яка повинна знаходитись за місцем поставки, визначеним в тендерній документаці суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, Закону «Про ринок природного газу», Закону "Про ліцензування видів господарської діяльності" та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Вимогами до учасника закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, дані вимоги прописані під конкретного учасника, що знаходиться в даному діапазоні. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним. Просимо внести зміни. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 13:37
Шановний Учасник!
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону). Крім цього, повідомляємо, що встановлення умов тендерної документації є виключною прерогативою замовника. На законодавчому рівні не встановлена кількість осіб, які мають право доступу до інформаційної платформи. Вами документально не підтверджена неможливість виконання вказаних умов тендерної документації, не надані підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі.
Замовником було прийнято рішення про доцільність внесення змін до початкової тендерної документації та оприлюднення нової редакції (зі змінами) тендерної документації відповідно до діючого законодавства.
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону). Крім цього, повідомляємо, що встановлення умов тендерної документації є виключною прерогативою замовника. На законодавчому рівні не встановлена кількість осіб, які мають право доступу до інформаційної платформи. Вами документально не підтверджена неможливість виконання вказаних умов тендерної документації, не надані підтвердження, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі.
Замовником було прийнято рішення про доцільність внесення змін до початкової тендерної документації та оприлюднення нової редакції (зі змінами) тендерної документації відповідно до діючого законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
600 300,00
UAH з ПДВ
|
593 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗБУДКОМПАНІ" |
696 000,00
UAH з ПДВ
|
593 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" |
739 500,00
UAH з ПДВ
|
739 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
593 630,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 11:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:53
|
Лист 05-11-01 05.11.2020.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:52
|
Дод.угода 1-5 13.11.2020.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:51
|
Дод.угода 1-4 13.11.2020.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:50
|
Лист 05-11-01 05.11.2020.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2020 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 13:29
|
Дод.угода 1-3 30.10.2020.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2020 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 08:44
|
Дод.угода 1-2 15.10.2020.PDF | зміни до договору |
15 жовтня 2020 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 13:45
|
Дод.угода 1-1 09.10.2020.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2020 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:44
|
Договір.PDF | укладений |
01 квітня 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |