Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002305-a 486e3c51f1064fbd9f98e331629cf682
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слизько Михайло Володимирович

380444043765 zak_dsp@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Контактна особа: Слизько Михайло Володимирович
380444043765
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 22:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:08
Очікувана вартість: 297 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 297,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі Видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) банківських днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Товару на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 22:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 22:58
Тендерна документація.docx
21 лютого 2020 22:58
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:12
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації документації не вказані конкретні торгові марки або моделі.
Умовами тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі повинні вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару (пункт 1 додатку 1 тендерної документації, додаток 2 тендерної документації ). Замовник не встановлює обмежень щодо участі у процедурі закупівлі. Відповідно до вимог підрозділу 1 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника має бути розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ);

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 215 820,00
UAH з ПДВ
215 820,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 16:52
Електронний підпис
18 березня 2020 16:52
доки переможця.pdf
10 березня 2020 14:05
Електронний підпис
10 березня 2020 14:05
ЦП 2.pdf
08 березня 2020 15:46
Електронний підпис
08 березня 2020 15:46
Документи частина 2.rar
08 березня 2020 15:46
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 18:09
Електронний підпис
09 березня 2020 18:03
15 дов укрсерт.pdf
09 березня 2020 18:03
20 стаття 17 подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
21 Авторизация XEROX ФОП.pdf
09 березня 2020 18:03
16 гарант лист подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
17 довкилля бум подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
11 дог проект подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
9 правдива подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
10 дог згода подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
4 ИПН нед копия верна.pdf
09 березня 2020 18:03
2 витяг ед налог коп верн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 215 820,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 19:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
215 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 12:42
Договір 24 від 06.04.2020.pdf укладений
08 квітня 2020 12:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 215 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 970,00 UAH)