Папір для друку
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002305-a 486e3c51f1064fbd9f98e331629cf682
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт замовника: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Контактна особа замовника: Слизько Михайло Володимирович
380444043765
zak_dsp@kievcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:08
Очікувана вартість: 297 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 297,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі Видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) банківських днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Товару на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 лютого 2020 22:59
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2020 22:58
Тендерна документація.docx
21 лютого 2020 22:58
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:12
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації документації не вказані конкретні торгові марки або моделі.
Умовами тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі повинні вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару (пункт 1 додатку 1 тендерної документації, додаток 2 тендерної документації ). Замовник не встановлює обмежень щодо участі у процедурі закупівлі. Відповідно до вимог підрозділу 1 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника має бути розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ);

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 215 820,00
UAH з ПДВ
215 820,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 16:52
sign.p7s
18 березня 2020 16:52
доки переможця.pdf
10 березня 2020 14:05
sign.p7s
10 березня 2020 14:05
ЦП 2.pdf
08 березня 2020 15:46
sign.p7s
08 березня 2020 15:46
Документи частина 2.rar
08 березня 2020 15:46
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 18:09
sign.p7s
09 березня 2020 18:03
15 дов укрсерт.pdf
09 березня 2020 18:03
20 стаття 17 подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
21 Авторизация XEROX ФОП.pdf
09 березня 2020 18:03
16 гарант лист подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
17 довкилля бум подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
11 дог проект подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
9 правдива подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
10 дог згода подпись.pdf
09 березня 2020 18:03
4 ИПН нед копия верна.pdf
09 березня 2020 18:03
2 витяг ед налог коп верн.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 215 820,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 19:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
215 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 квітня 2020 12:42
Договір 24 від 06.04.2020.pdf укладений
08 квітня 2020 12:39

Актуальні тендери

До пошуку