Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002305-a ● 486e3c51f1064fbd9f98e331629cf682
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Вебсайт: | http://dsp.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7 |
Контактна особа: |
Слизько Михайло Володимирович 380444043765 zak_dsp@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 22:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 297 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі Видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) банківських днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Товару на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 22:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 22:58 |
Тендерна документація.docx | |
21 лютого 2020 22:58 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:12
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації документації не вказані конкретні торгові марки або моделі.
Умовами тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі повинні вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару (пункт 1 додатку 1 тендерної документації, додаток 2 тендерної документації ). Замовник не встановлює обмежень щодо участі у процедурі закупівлі. Відповідно до вимог підрозділу 1 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника має бути розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ);
В тендерній документації документації не вказані конкретні торгові марки або моделі.
Умовами тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі повинні вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару (пункт 1 додатку 1 тендерної документації, додаток 2 тендерної документації ). Замовник не встановлює обмежень щодо участі у процедурі закупівлі. Відповідно до вимог підрозділу 1 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника має бути розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ);
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
215 820,00
UAH з ПДВ
|
215 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович |
276 000,00
UAH з ПДВ
|
276 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
215 820,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 19:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 12:42
|
Договір 24 від 06.04.2020.pdf | укладений |
08 квітня 2020 12:39
|