Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
29 353 752,00 UAH
UA-2020-02-21-002297-b b1e7d770c0d14dcfab41b848a9909ceb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчик Аліна Миколаївна

+380334440658 shahta10nv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Передпускова дирекція шахти №10 "Нововолинська"
Код ЄДРПОУ: 35671961
Місцезнаходження: 45311, Україна , Волинська обл., село Поромів, Іваничівського району
Контактна особа: Кравчик Аліна Миколаївна
+380334440658
shahta10nv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закупівлі: пункт 3 статті 35 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру. Так як строк на проведення процедури закупівлі "Відкриті торги" займає не менше 30 календарних днів, що спричинить відключення від електропостачання підприємство замовника торгів. Як наслідок, це може призвести до припинення постачання електричної енергії на об’єкт підвищеної небезпеки – шахти №10 «Нововолинська», яка будується. Знеструмлення стаціонарних установок, які підтримують життєдіяльність шахти – вентилятора головного провітрювання, високовольтних насосів головного водовідливу, призведе до затоплення та загазування гірничих виробок, виходу з ладу внаслідок затоплення електрообладнання, яке знаходиться в цих виробках, тому, що приток води в шахті - процес безперервний, чим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного Кодексу України на охорону життя та здоров’я, а також порушення вимог ст. 26 Гірничого Закону України. Відновлення працездатності вищевказаного обладнання призведе до великих грошових витрат в сотнях тисяч гривень. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 р №368 Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МНС України №1400 від 12.12.2012р. це може призвести до надзвичайної ситуації місцевого рівня. Тому необхідно провести скорочену переговорну процедуру на закупівлю електроенергії . Отже, проведення переговорної процедури закупівлі з підстав нагальної потреби у закупівлі електроенергії надасть можливість на законних підставах, забезпечити безперебійне постачання електричної енергії на будівельний майданчик шахти №10 «Нововолинська» та уникнути негативних наслідків виникнення надзвичайної ситуації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:59
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10476000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45311, Україна, Волинська область, Іваничівського району, село Поромів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

21 лютого 2020 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-14-000002 ● a2da3fe0256b4787a7373ea4bcfa6abc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2021 10:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.01.2021 № 01-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.01.2021 № 01-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-002297-b від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 11:25:40

Про надання пояcнення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (чинного на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002297-b), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Чому при закупівлі електричної енергії застосовано переговорну процедуру відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру при відсутності обставин пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 13:41:00

Пояснення

Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020, далі — Закон), який набрав чинності з 19.04.2020, моніторинг процедури закупівлі — це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, ми, як Замовник закупівлі, зазначаємо, що частиною 5 розділу Х ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.04.2020) передбачено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, тобто до 19.04.2020 року, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Станом на дату оголошення початку закупівлі була чинна стаття 8. ( Уповноважений орган та орган оскарження) Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 21.02.2020 року), яка у своєму складі взагалі не містить частини 5, а складається лише із 3 частин та врегульовує функції Уповноваженого органу. Згідно пункту 34 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 21.02.2020 року) , Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року затверджено Положення про Державну аудиторську службу України, яким визначено, що Державна аудиторська служба України (далі - Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Таким чином, Запит замовнику на пояснення, що розміщений Західним офісом держаудитслужби у Волинській області у електронній системі закупівель 2021-01-20 о 11:25:40 «Про надання пояснення» у закупівлі UA-2020-02-21-002297-b, не обгрунтований належним чином, не містить у своєму тексті будь-які посилання на відповідну статтю Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 21.02.2020року) та не відповідає вимогам частини 2 статті 19 Конституції України і, відповідно, не може бути нами виконаний.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-09 18:22:44

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до частини 8 статті 7(1)Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII(далі-Закон №922), надаємо звернення щодо надання роз’яснення змісту Висновку та зобов’язань Замовника, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, оприлюдненого 03.02.2021 року про результати моніторингу закупівлі, проведеної «Державним підприємством «Передпускова дирекція шахти №10 «Нововолинська»(далі –Замовник) по предмету закупівлі № UA-2020-02-21-002297-b від 03.02.2021 року «Електрична енергія», 29353752UAH, 09310000-5, ДК021, 10476000, кВт*год. від 03 лютого 2021 року.

У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого Висновку зазначено, що «за результатами аналізу питання правильності проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону».
У пункті 3 констатуючої частини оприлюдненого Висновку зазначено, що «з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому.
Замовник просить роз'яснити зміст Висновку від 03.02.2021 року та наші зобовязання, які визначені у пункті 3 констатуючої частини оприлюдненого Висновку.

Замовник повністю заперечує вищезазначений висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області № UA-2020-02-21-002297-b від 03.02.2021 року.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: П/140/1644/21 від 11.02.2021
Дата публікації: 17 лютого 2021

Документи:

17 лютого 2021 12:51
Ухвала суду

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" (ТОВ "ЕНСОЛ УКРАЇНА")
#40692920
Переможець 29 353 752,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:59

Документи

21 лютого 2020 14:59
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" (ТОВ "ЕНСОЛ УКРАЇНА")
#40692920
29 353 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 14:59
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 18:41
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:37
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 10:19
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:14
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 14:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:11
Договір зміни до договору
28 лютого 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна регульованого тарифу на послуги з передачі електричноїенергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 №1329
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 04.11.2020 №1998
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): забезпечення достатнього строку для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 26 280 237,74
UAH (в тому числі ПДВ 4 380 039,62 UAH)