Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Передпускова дирекція шахти №10 "Нововолинська" |
Код ЄДРПОУ: | 35671961 |
Місцезнаходження: | 45311, Україна , Волинська обл., село Поромів, Іваничівського району |
Контактна особа: |
Кравчик Аліна Миколаївна +380334440658 shahta10nv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 14:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
21 лютого 2020 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-14-000002 ● a2da3fe0256b4787a7373ea4bcfa6abc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2021 10:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.01.2021 № 01-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.01.2021 № 01-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-002297-b від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 11:25:40
Про надання пояcнення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (чинного на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002297-b), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Чому при закупівлі електричної енергії застосовано переговорну процедуру відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру при відсутності обставин пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 13:41:00
Пояснення
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020, далі — Закон), який набрав чинності з 19.04.2020, моніторинг процедури закупівлі — це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, ми, як Замовник закупівлі, зазначаємо, що частиною 5 розділу Х ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.04.2020) передбачено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, тобто до 19.04.2020 року, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Станом на дату оголошення початку закупівлі була чинна стаття 8. ( Уповноважений орган та орган оскарження) Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 21.02.2020 року), яка у своєму складі взагалі не містить частини 5, а складається лише із 3 частин та врегульовує функції Уповноваженого органу. Згідно пункту 34 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 21.02.2020 року) , Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року затверджено Положення про Державну аудиторську службу України, яким визначено, що Державна аудиторська служба України (далі - Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Таким чином, Запит замовнику на пояснення, що розміщений Західним офісом держаудитслужби у Волинській області у електронній системі закупівель 2021-01-20 о 11:25:40 «Про надання пояснення» у закупівлі UA-2020-02-21-002297-b, не обгрунтований належним чином, не містить у своєму тексті будь-які посилання на відповідну статтю Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на 21.02.2020року) та не відповідає вимогам частини 2 статті 19 Конституції України і, відповідно, не може бути нами виконаний.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-09 18:22:44
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до частини 8 статті 7(1)Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII(далі-Закон №922), надаємо звернення щодо надання роз’яснення змісту Висновку та зобов’язань Замовника, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, оприлюдненого 03.02.2021 року про результати моніторингу закупівлі, проведеної «Державним підприємством «Передпускова дирекція шахти №10 «Нововолинська»(далі –Замовник) по предмету закупівлі № UA-2020-02-21-002297-b від 03.02.2021 року «Електрична енергія», 29353752UAH, 09310000-5, ДК021, 10476000, кВт*год. від 03 лютого 2021 року.
У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого Висновку зазначено, що «за результатами аналізу питання правильності проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення норм пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону».
У пункті 3 констатуючої частини оприлюдненого Висновку зазначено, що «з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому.
Замовник просить роз'яснити зміст Висновку від 03.02.2021 року та наші зобовязання, які визначені у пункті 3 констатуючої частини оприлюдненого Висновку.
Замовник повністю заперечує вищезазначений висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області № UA-2020-02-21-002297-b від 03.02.2021 року.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | П/140/1644/21 від 11.02.2021 |
Дата публікації: | 17 лютого 2021 |
Документи:
17 лютого 2021 12:51
|
Ухвала суду |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" (ТОВ "ЕНСОЛ УКРАЇНА") #40692920 |
Переможець |
29 353 752,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 18:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 13:37
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 10:19
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 14:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:11
|
Договір | зміни до договору |
28 лютого 2020 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна регульованого тарифу на послуги з передачі електричноїенергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 11.07.2020 №1329 |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 04.11.2020 №1998 |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | забезпечення достатнього строку для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |