Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інвентаризація земель
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002266-a ● f4c3178cbfc44b5394f29fc3c7560ee4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Вебсайт: | http://rada.te.ua |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Корчак Тетяна Станіславівна 380679288225, ekon_mr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
інвентаризація земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надану Послугу здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акта приймання – передачі послуг протягом 10 робочих днів з дня підписання акту наданих послуг, при цьому Виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 90 календарних днів у випадках відсутності фінансування. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 19:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 19:08 |
ДОДАТОК 5 проєкт договору.doc | |
21 лютого 2020 19:08 |
ДОДАТОК 4 тех.стец (1).docx | |
21 лютого 2020 19:08 |
ДОДАТОК 3 ст 17 для переможця.docx | |
21 лютого 2020 19:08 |
ДОДАТОК 2 ст.17.docx | |
21 лютого 2020 19:08 |
ДОДАТОК 1.docx | |
21 лютого 2020 19:08 |
ТД документація_doc.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002266-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 13 березня 2020 16:37
Щодо неправомірного визнання переможця
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозиції від 12.03.2020 за предметом закупівлі Національний класифікатор України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою, інвентаризація земель Замовником було визначено, що підстави відхилення тендерної пропозиції ПП Кайлас –К (надалі - ПП) згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Дане рішення є протиправним та порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі та умови тендерної документації (надалі - ТД), в зв’язку з наступним:
Згідно вимоги ТД: Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з: Документів, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
*До службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, належать:
- службові (посадові) особи, які підписують документи тендерної пропозиції;
- службові (посадові) особи, які уповноважені на підписання договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції ПП подано: Довідку Вих№ 70 від 06.03.2020р. згідно якої єдиною уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та підписання договору про закупівлю є директор Балабаник Роман Степанович.
На підтвердження даної інформації ПП було надано:
Копію протоколу зборів Власників ПП №10 від 19.11.2012р. яким затверджено рішення про обрання Балабаника Романа Степановича.
Копію наказу про призначення на посаду директора (Балабаника Романа Степановича) №001 від 19.11.2012р.
Копію Статуту ПП відповідно до якого Власником є Гуменюк Ірена Ярославівна.
Відповідно до п.5.3 Статуту: Вищим органом управління Підприємства є Власник Підприємства. До виключної компетенції Власника Підприємства належить:
Встановлення граничної суми, понад яку Директор Підприємства не може укладати угоди від імені Підприємства без попереднього затвердження таких угод Власником Підприємства.
Затвердження угод Підприємства, укладених на суму, що перевищує гранично встановлену відповідним рішенням Власника Підприємства.
Згідно п. 5.4 Статуту : Рішення Власника Підприємства оформлюється «Рішенням», яке підписується всіма Власниками.
Згідно п. 5.9 Статуту: Директор Підприємства:
Відкриває в банках розрахунковий, валютний і інші рахунки Підприємства, укладає договори й інші угоди, якщо сума таких договорів (угод) не перевищує встановлену Власником Підприємства.
Таким чином згідно Статуту ПП Власник встановлює граничну суму договорів (угод) які неможливо укладати без попереднього Погодження Власника. У складі тендерної пропозиції ПП відсутні будь які документи, що підтверджують, що сума договору про закупівлю не перевищує гранично допустиму, або документи що підтверджують надання згоди Власника на укладання договору за результатами закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, тендерна пропозиція ПП не містить документів, що підтверджують повноваження посадової особи зазначеної в Довідці Вих № 70 від 06.03.2020р., а саме Балабаник Романа Степановича на підписання договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про не відповідність тендерної пропозиції ПП вимогам тендерної документації.
Згідно вищезазначеного, керуючись нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, просимо задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за предметом : Національний класифікатор України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою, інвентаризація земель, учасника ПП Кайлас –К та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Дане рішення є протиправним та порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі та умови тендерної документації (надалі - ТД), в зв’язку з наступним:
Згідно вимоги ТД: Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з: Документів, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
*До службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, належать:
- службові (посадові) особи, які підписують документи тендерної пропозиції;
- службові (посадові) особи, які уповноважені на підписання договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції ПП подано: Довідку Вих№ 70 від 06.03.2020р. згідно якої єдиною уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та підписання договору про закупівлю є директор Балабаник Роман Степанович.
На підтвердження даної інформації ПП було надано:
Копію протоколу зборів Власників ПП №10 від 19.11.2012р. яким затверджено рішення про обрання Балабаника Романа Степановича.
Копію наказу про призначення на посаду директора (Балабаника Романа Степановича) №001 від 19.11.2012р.
Копію Статуту ПП відповідно до якого Власником є Гуменюк Ірена Ярославівна.
Відповідно до п.5.3 Статуту: Вищим органом управління Підприємства є Власник Підприємства. До виключної компетенції Власника Підприємства належить:
Встановлення граничної суми, понад яку Директор Підприємства не може укладати угоди від імені Підприємства без попереднього затвердження таких угод Власником Підприємства.
Затвердження угод Підприємства, укладених на суму, що перевищує гранично встановлену відповідним рішенням Власника Підприємства.
Згідно п. 5.4 Статуту : Рішення Власника Підприємства оформлюється «Рішенням», яке підписується всіма Власниками.
Згідно п. 5.9 Статуту: Директор Підприємства:
Відкриває в банках розрахунковий, валютний і інші рахунки Підприємства, укладає договори й інші угоди, якщо сума таких договорів (угод) не перевищує встановлену Власником Підприємства.
Таким чином згідно Статуту ПП Власник встановлює граничну суму договорів (угод) які неможливо укладати без попереднього Погодження Власника. У складі тендерної пропозиції ПП відсутні будь які документи, що підтверджують, що сума договору про закупівлю не перевищує гранично допустиму, або документи що підтверджують надання згоди Власника на укладання договору за результатами закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, тендерна пропозиція ПП не містить документів, що підтверджують повноваження посадової особи зазначеної в Довідці Вих № 70 від 06.03.2020р., а саме Балабаник Романа Степановича на підписання договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про не відповідність тендерної пропозиції ПП вимогам тендерної документації.
Згідно вищезазначеного, керуючись нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, просимо задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі за предметом : Національний класифікатор України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою, інвентаризація земель, учасника ПП Кайлас –К та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 15:24
«Відповідно до розділу ІІІ ч.1 п.1.1 пп.5 Тендерної документації: Документами, що підтверджують повноваження посадової особи* або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників та копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
*До службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, належать:
- службові (посадові) особи, які підписують документи тендерної пропозиції;
- службові (посадові) особи, які уповноважені на підписання договору про закупівлю.
Відповідно до даної вимоги учасником надано всі необхідні документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису тендерної пропозиції та договору, оскільки тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції саме рішення про надання згоди Власників підприємства на вчинення правочину.
Відповідно до ч.1 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладають відповідно до норм ЦК України та ГК України зі зважанням на особливості, визначені цим Законом.
Виходячи з викладеного та послуговуючись ст.92 ЦК України, переможцю направлено лист щодо необхідності підтвердження повноважень директора з врахуванням вимог Статуту.
Зазначену вимогу залишити без задоволення.- рішення тендерного комітету від 17.03.2020 року протокол № 33»
*До службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, належать:
- службові (посадові) особи, які підписують документи тендерної пропозиції;
- службові (посадові) особи, які уповноважені на підписання договору про закупівлю.
Відповідно до даної вимоги учасником надано всі необхідні документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису тендерної пропозиції та договору, оскільки тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції саме рішення про надання згоди Власників підприємства на вчинення правочину.
Відповідно до ч.1 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладають відповідно до норм ЦК України та ГК України зі зважанням на особливості, визначені цим Законом.
Виходячи з викладеного та послуговуючись ст.92 ЦК України, переможцю направлено лист щодо необхідності підтвердження повноважень директора з врахуванням вимог Статуту.
Зазначену вимогу залишити без задоволення.- рішення тендерного комітету від 17.03.2020 року протокол № 33»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Кайлас-К #36191822 |
Переможець |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:32
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:30
|
Повідомлення про зміни в договір.PDF | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:30
|
Протокол №78 засідання тендерног.PDF | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 18:53
|
додатки договір 126 від 26.03.PDF | укладений |
26 березня 2020 18:51
|
договір 126 від 26.03.PDF | укладений |
26 березня 2020 18:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов'язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |