Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (штатив для проведення інфузій (крапельниць), зростомір, медичний ліхтарик, молоток неврологічний, столик маніпуляційний, столик інструментальний, шафа медична, ноші медичні, коробка стерилізаційна кругла, ширма, кушетка, спалювач голок і деструктора шприців, лоток)
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002264-a 1aa88986a36049ddbd31ff3b805c1f5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 23:59
Очікувана вартість: 234 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

21 лютого 2020 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 19:11
Тендерна документація .pdf
21 лютого 2020 19:10
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-002264-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ", Код ЄДРПОУ:2541109030
Дата подання: 18 березня 2020 11:10
Оскарження рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника
Всі пункти наведенні в протоколі не відповідають дійсності! ! ! всі документи були вчасно завантаженні у пропозиції від ФОП Хазін ГГ
У Замовника відверте упередженне ставлення до одного з учасників торгів !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 10:38
Доброго дня! Виходячи зі змісту статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 7.6.1. тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09.03.2020 23:59.
Учасником ФОП "Хазін Геннадій Гаррієвич" (2541109030) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, встановленому п. 4.1.1.1. тендерної документації було надано документ передбачений п. 4.2.1. тендерної документації, а саме: щонайменше 1 аналогічний договір, укладений впродовж останніх 12 місяців, з усіма додатками та документ, що відповідно до законодавства підтверджує його виконання (належним чином оформлена видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо), а саме: Аналогічний Договір Чернівецька дитяча поліклініка.pdf прикріплено 11 бер. 10:36, тобто після завершення періоду подання пропозицій та після проведення аукціону.
Так само і документ передбачений п. 3.4.5. тендерної документації: довідка про те, що учасник застосовує заходи із захисту довкілля під час виконання договору про закупівлю, а саме Гарантійний лист про захист довкілля.pdf (завантажено 11 бер. 10:36).
Та документи передбачені п. 3.4.4.2 (довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідності товару вимогам щодо маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» або обґрунтуванням можливості введення в обіг (експлуатацію) товару без маркування знаком відповідності технічним регламентам), а саме Лист про дозволи, ліцензії та маркування.pdf (завантажено 11 бер. 10:36).
Відповідно до написаного вище учасником ФОП "Хазін Геннадій Гаррієвич" (2541109030) не було надано документи передбачені п. 3.4.4.2., п. 3.4.5. та п. 4.2.1. тендерної документації, що є підставою для відхилення.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002264-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ", Код ЄДРПОУ:2541109030
Дата подання: 18 березня 2020 11:06
вимога дискваліфікувати учасника торгів
Довідка про виконання аналогічних договорів не відповідає тендерним критеріям
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2020 09:13
Доброго дня! Під аналогічим договором слід розуміти договір поставки, де предметом може бути аналогічний (подібний, схожий) товар залежно від галузі застосування. Тому, наданий учасником Фізична особа-підприємець Макарчук Олена Сергіївна договір, предметом якого є ростомір настінний, столик сповивальний, стіл для операцій на руці та ліхтарик діагностичний, вважається аналогічним.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Зростомір підлоговий
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 190,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 14:51
Закінчення: 10 березня 2020 15:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23 шт
Зростомір підлоговий
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 37001 — Зростомір для пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА 17 135,00
UAH з ПДВ
17 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА 18 200,00
UAH з ПДВ
18 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 16:23
Електронний підпис
20 березня 2020 16:22
Довідка.pdf.p7s
20 березня 2020 16:22
Довідка.pdf
18 березня 2020 16:18
Електронний підпис
18 березня 2020 16:18
Dovidka_20066508030620747040.pdf.p7s
18 березня 2020 16:18
Dovidka_20066508030620747040.pdf
18 березня 2020 16:18
Довідка податкова.pdf
09 березня 2020 22:53
Електронний підпис
09 березня 2020 22:49
Електронний підпис
09 березня 2020 22:23
Електронний підпис
09 березня 2020 22:11
Електронний підпис
09 березня 2020 22:05
Електронний підпис
09 березня 2020 22:02
Цінова пропозиція лот 1.xlsx
09 березня 2020 22:02
Паспорт ростомір РП 2000.pdf
09 березня 2020 22:02
ДОГОВІР(ЛОТ1).pdf
09 березня 2020 22:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 19:10
Електронний підпис
09 березня 2020 19:09
Цінова пропозиція лот 1.xlsx
09 березня 2020 19:09
Тех опис лот 1.zip
09 березня 2020 19:09
Відповідність вимогам.zip
09 березня 2020 19:09
Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АБРАМОВА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#2518807661
Переможець 17 135,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 19:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 19:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
#2518807661
17 135,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 18:56
Підписаний_Договір поставки (ростомір підлоговий РП-2000) 30.03.2020 №154.pdf укладений
30 березня 2020 18:56
Договір поставки (ростомір підлоговий РП-2000) 30.03.2020 №154-Протокол_підписів_30.03.2020.pdf укладений
30 березня 2020 18:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 135,00
UAH