Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пішохідних переходів в Шевченківському районі м. Львова
Очікувана вартість
1 410 084,80 UAH
UA-2020-02-21-002256-a b12da6a7f02f4cf8b7553633e87469e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:45
Очікувана вартість: 1 410 084,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету м.Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пішохідних переходів в Шевченківському районі м. Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, в Шевченківському районі м. Львова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс), відповідно до Положення затвердженого наказом департаменту житлового господарства та інфраструктури від 11.02.2020 р. № 28-к, після того як Підрядник приступить до виконання робіт. Розмір авансу – не більше 30% включно виділених на поточний бюджетний період бюджетних асигнувань. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 21.12.2020. Кількість платежів авансу Замовником не обмежується і визначається, зокрема реальним станом виконання робіт, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 18:15
ДКТ_ЗМІНИ.doc
26 лютого 2020 18:14
ДКТ_зізмінами.doc
26 лютого 2020 18:14
dodatok_1_тех_вим_зізмінами.doc
21 лютого 2020 19:05
dodatok_2_-договір.doc
26 лютого 2020 18:15
ДКТ_ЗМІНИ.doc
26 лютого 2020 18:14
ДКТ_зізмінами.doc
21 лютого 2020 19:05
ДКТ.doc
26 лютого 2020 18:14
dodatok_1_тех_вим_зізмінами.doc
21 лютого 2020 19:05
dodatok_1_тех_вим.doc
21 лютого 2020 19:05
dodatok_2_-договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 1 170 369,70
UAH з ПДВ
1 149 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМЕО" 1 314 466,80
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 19:12
Ф3_КБ2в_переходи_СРА.PDF
02 березня 2020 19:12
Ф3_КБ2в_переходи_ЛРА.pdf
02 березня 2020 19:12
Дог_ДЦ_переходи_СРА.pdf
02 березня 2020 19:12
Дог_ДЦ_переходи_ЛРА.pdf
02 березня 2020 19:12
Сертифікат_світлофори.PDF
02 березня 2020 19:12
Сертифікат_світильники.PDF
02 березня 2020 19:12
Сертифiкат ISO копія .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ "СМЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 1 149 500,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:52
ТОВ "СМЕО"
#38501811
Переможець 1 150 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:08

Документи

13 березня 2020 15:52
ШРА.pdf

Документи

16 березня 2020 18:07
ШРА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМЕО"
#38501811
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 18:07
ШРА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 18:34
Договір.pdf укладений
02 квітня 2020 18:32