Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками))
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces (Current average repair of the public highway N-18 Ivano-Frankivsk - Buchach - Ternopil km 33 + 811 - 106 + 769 (separate sections))
Очікувана вартість
1 330 956 499,00 UAH
UA-2020-02-21-002255-a 9e5f9dfeb4894b7d9489069346f6b491
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 sad-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Вебсайт: http://te.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
sad-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Striletska Mariia Vasilivna
380967204911
sad-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 15:48
Очікувана вартість: 1 330 956 499,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 330 956,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39928694 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 18:58
Enquiries until: 04 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 1 330 956 499 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 330 956 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces
(Current average repair of the public highway N-18 Ivano-Frankivsk - Buchach - Ternopil km 33 + 811 - 106 + 769 (separate sections))
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 18:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 14:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 12:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 12:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 19:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:22
перелік зміни до тендерної документації № 5.pdf
06 липня 2020 18:22
тендерна док Н-18 нова ред 5.docx
16 червня 2020 16:46
тендерна док Н-18 нова ред 4.docx
10 червня 2020 15:02
тендерна док Н-18 нова ред 3.docx
23 квітня 2020 14:43
тендерна док Н-18 нова ред 2.docx
18 березня 2020 12:16
тендерна док Н-18 нова ред.docx
21 лютого 2020 18:59
тендерна док. Н-18.docx
16 червня 2020 16:47
перелік змін до тендерної документації № 4.pdf
10 червня 2020 15:04
перелік змін до тендерної документації № 3.pdf
10 червня 2020 15:03
додаток 4 проект договору нова ред 2.docx
18 березня 2020 12:17
додаток 4 проект договору нова ред.docx
21 лютого 2020 19:00
додаток 4 проект договору.docx
10 червня 2020 15:03
Додаток 2 Технічне завдання нова ред 2.docx
23 квітня 2020 14:43
Додаток 2 Технічне завдання нова ред.docx
21 лютого 2020 18:59
Додаток 2 Технічне завдання.docx
23 квітня 2020 14:44
перелік змін № 2 Н-18.pdf
23 квітня 2020 14:44
Додаток 1 Перелiк_документiв нова ред 2.docx
18 березня 2020 12:29
Додаток 1 Перелiк_документiв нова ред.docx
18 березня 2020 12:16
Додаток 1 Перелiк_документiв нова ред.docx
21 лютого 2020 18:59
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
18 березня 2020 12:17
перелік змін до тендерної документації Н-18.pdf
21 лютого 2020 18:59
Додаток 3 Лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001
Дата подання: 27 лютого 2020 12:30
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:51
Доброго дня! У тендерній документації зазначена вимога, якій повинен відповідати учасник: Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001. У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). В Україні згідно з наказом№ 221 від 31.12.2015 Національного органу по стандартизації - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Cистеми менеджменту якості ISO 9001 ні цим документом, ні жодним нормативно-правовим актом України не передбачено, оскільки ISO 9001 є серією міжнародних стандартів, а конкретні стандарти зазначаються в стандартах України, гармонізованих з міжнародним нормативним документом, як зазначено в вищезазначеному наказі національного органу по стандартизації. Наше підприємство має діючий сертифікат на систему управління якістю наступного змісту: «Цим сертифікатом посвідчується, що система управління якістю стосовно виробництва продукції: суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній та аеродромний; будівництва та ремонту автомобільних доріг, автомагістралей, вулиць населених пунктів, коди ДКПП 23.99.1; 42.11.2 за ДК 016:2010, які виконуються підприємством……згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги( ISO 9001:2015, IDT) У звязку з вищевикладеним просимо повідомити чи відповідає наш сертифікат вимогам тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію дійсного сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001. Характеристики, зазначені у вашому запитанні, не є достатніми для чіткого визначення відповідності даного сертифікату вимогам тендерної документації. Відповідність можливо буде встановити після огляду скан-копії даного сертифікату.
кваліфікація
Дата подання: 27 лютого 2020 16:11
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:49
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 04 березня 2020 13:01
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:39
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вкаказно, що : "Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.). У звязку з цим просимо Вас пояснити чи можна подавати для підтвердження кваліфікації (наявності в учасника відповідної техніки) не тільки договора оренди (лізингу), але і інші договори а саме договори про надання послуг будівельною технікою? дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договори оренди та лізингу передбачають передачу майна у користування. Наявність в учасника відповідної техніки повинна бути підтверджена договором, що посвідчує право користування даною технікою.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:21
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:38
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)". У звязку з цим просимо вас пояснити чи буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації, подання ним бухгалтерських довідок про наявність таких основних засобів на балансі чи надання актів обліку основних засобів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В підтвердження інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Надання належним чином оформлених актів обліку основних засобів буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:04
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:37
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору." У звязку з цим хочемо зазначити що наше підприємство має досвід з виконання робіт з ремонту доріг загального користування державного значення 1,2,3 категорій, однак виконання по них складало менше ніж 85% у звязку із тим, що у замовників не було повного фінансування, і виконання робіт здійснювалося в межах наявних бюджетних призначень тобто в менших суммах ніж 85% від загальної ціни договору. Однак подання нами у складі своєї пропозиції досвіду виконання робіт по договорах виконаних (не з нашої вини) на суму менше 85% від загальної суми договору з незрозумілих причин чомусь не вважається належним підтвердженням наявності досвіду виконання та дискримінує наше підприємство оскільки перешкоджає нам взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те що досвід роботи щодо ремонту доріг загального користування державного значення 1, 2, чи 3 категорій у відповідних обємах нікуди не щезає і нікуди не зникає не залежно від того на яку суму від загального суму договору було виділене відповідне бюджетне фінансування. У звязку з чим просимо Вас внести зміни до тендерної документації і скасувати дану дискримінаційну вимому, а саме вимогу про те, що аналогічним договором є тілький той договір з ремонту доріг державного значення відповідних категорій, який був виконаний на суму не менше як 85% від загальної суми договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 1 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
вимоги щодо кваліфікації
Дата подання: 04 березня 2020 14:23
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:36
В п.3. "Інші документи додатку 1 до Тендерної документаціїВ додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано про необхідність "Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»" а саме вимагається надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У звязку з цим просимо вас пояснити, чи така інформація повинна бути надана тільки уповноваженою особою учасника процедури закупівлі які підписує документи і надає свої персональні данні, чи така довідка надаватися усіма працівниками, яких учасник вказує в Таблиці 5 а саме в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник - фізична особа надає лист-згоду на обробку своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку 3. Даний лист-згода повинен бути підписаний особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
кваліфікація
Дата подання: 06 березня 2020 19:14
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:35
Згідно умов тендерної документації : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі." Також вимагається від учасника подання інформації про виконання основних видів робіт зокрема влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового, влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження, Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю. Згідно чинних в Україні нормативних документів дані види робіт можуть виконуватися не тільки під час капітального чи поточного середнього ремонту але і при здійсненні поточного дрібного ремонту та під час експлуатаційному утриманні доріг. У звязку з цим просимо Вас пояснити нам чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних обємах подати в складі пропозиції як аналогічний договір , договір з експлуатаційного утримання чи поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Договори з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не є аналогічними договорами щодо даної закупівлі, в зв’язку з чим не можуть подаватися для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних об’ємах.
кваліфікація
Дата подання: 12 березня 2020 18:08
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:35
Доброго вечора. В пункті 2.1. додатку №1 до тендерної пропозиції (документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційни критеріям), що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають зання та досвід, необхідні для виконання робіт, а саме оператори машин та механізмів у кількості достатній для керування машинами і механізмами в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази машин (але у будьякому разі кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених у в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази). В п.5 цієї форми необхідно заповнити графу "зазначення приналежності". Одночасно в п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації дозволяється включати у довідку щодо наявності техніки в тому числі і залучену техніку, а зокрема техніку залучену на підставі договорів оренди. Частиною 2. ст. 798 ЦК України встановлено що : "Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує." Наше підприємство має в наявності орендовану техніку, в договорах про найм якої вказано, що техніка надається в найм разом з екіпажем. У звязку з цим просимо повідомити, якщо Учасником у довідці щодо наявності техніки вказується, що техніка залучена на підставі договору оренди і згідно договору оренди техніка передається в оренду разом з екіпажем орендодавця, чи потрібно цю кількість орендованої техніки враховувати при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів? тобто чи потрібно надавати підтвердження наявності механізаторів тільки на власну техніку чи на всю техніку в тому числі і залучену на підставі договорів оренди техніки з екіпажем (оскільки на залученій техніці будуть працювати не працівники учасника а працівники орендодавця)? дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-002255-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 березня 2020 11:39
скарга до АМКУ щодо дискримінаційних вимог ТД
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови публічної закупівлі). 21.02.2020 року Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю робіт : «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-002255-a ; ID у ЦБД 9e5f9dfeb4894b7d9489069346f6b491) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що 21.02.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ТОВ «ПБС» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу робить перешкоджає участі ТОВ «ПБС» у даній закупівлі, ОСКАРЖУВАНІ ВИМОГИ: 1 . Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника) в п.3. (Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору) п.п. 3.2. вказано, що : «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не має подальшої зацікавленості
Дата: 20 березня 2020 09:51
Рішення від 23.03.2020 № 5450.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:46

Документи подані скаржником

18 березня 2020 11:39
Скарга до АМКУ
18 березня 2020 11:39
техпаспорти
18 березня 2020 11:39
Договір Буковель
18 березня 2020 11:39
договір досвід

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 21:46
Рішення від 23.03.2020 № 5450.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-27-000050 ● 1d46af03f91f458eaa6b278c14507c06
  • Статус: завершено ● Дата: 17 березня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2022 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2022 № 155

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2020-02-21-002255-a 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-03 09:18:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-21-002255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР») відповідно до умов пункту 4.1 договору від 04.08.2020 № 5П (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.1 Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
5. Надати інформацію (пояснення) щодо оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до Договору (Додаткова угода № 1) в термін понад три робочі дні з дня внесення змін;
6. Надати інформацію (пояснення) щодо банківської гарантії наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» форма якої не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 № 2628;

7. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткової угоди № 11 до Договору та причини її не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-08 18:09:33

Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто запит про надання пояснень. Згідно отриманого запиту повідомляємо наступне:

Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто запит про надання пояснень. Згідно отриманого запиту повідомляємо наступне:
Щодо питання першого повідомляємо наступне.
Працівниками Служби автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі -Служба) проведено обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками) за результатами чого сформовано дефектний акт від 13.02.2020 р. Керуючись ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», СОУ 42.1.-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та на підставі вищезгаданого документу, здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість закупівлі.

Щодо питання другого повідомляємо наступне.
Закупівля «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками))» була оголошена 21.02.2020 року, а зміни до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, було внесено згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020. Враховуючи вищенаведене, станом на час оголошення закупівлі у Служби не було підстав для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.

Щодо питання третього повідомляємо наступне.
За результатами закупівлі між Службою та переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» був укладений договір від 04.08.2020 № 5П згідно предмету: «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками))». Згідно пункту 4.1 договору від 04.08.2020 № 5П, аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг (виконання робіт) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, Товариству з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» не перераховувався.

Щодо питання четвертого повідомляємо наступне.
Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 106+769 (окремими ділянками))» було надано гарантію забезпечення виконання договору № BGV/UA/03-2-6500 від 29.07.2020, яка розміщена в електронній системі закупівель у розділі документи ТОВ «Техно-Буд-Центр». Також додатково надаємо сканкопію даної гарантії забезпечення виконання договору.

Щодо питання п'ятого повідомляємо наступне.
Додаткова угода № 1 від 08.10.2020 р. до договору № 5П від
04.08.2020 р. оприлюднена в електронній системі закупівель 08.10.2020 року секретарем тендерного комітету Замовника з накладенням відповідного електронного цифрового підпису на даний документ згідно вимог, передбачених ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
При перевірці електронного цифрового підпису, яким засвідчено вказану додаткову угоду, на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України, зазначено особу та дату використання ЕЦП, а саме дату 08.10.2020 року (дата укладення додаткової угоди та накладення електронного підпису щодо її оприлюднення та оприлюднення повідомлення про зміни до договору).
Щодо відображення у електронній системі закупівель дати публікації повідомлення про внесення змін іншої ніж та якою було оприлюднено зміни є технічною несправністю.
Також звертаємо вашу увагу на те, що дана додаткова угода (повідомлення про зміни до договору) не підлягала обов'язковому оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а оприлюднена лише на підставі рішення Замовника.

Щодо питання шостого повідомляємо наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» надало банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 20-68GR0059 від 03.07.2020 р. від АТ «Укрексімбанк» у м. Одесі.
Банківська гарантія була оформлена та підписана керуючим філією вищевказаного банку шляхом накладення ЕЦП відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», як це передбачено вимогами частини 2 розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо вказаної закупівлі.
Оскільки закупівлю оголошено 21.02.2020 р, то вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 до оформлення вищевказаної банківської гарантії, наданої в складі тендерної пропозиції
ТОВ «Автомагістраль-Південь» не могли бути застосовані та не передбачені тендерною документацією згідно даної закупівлі, оскільки «Закон» не має зворотної дії у часі.

Щодо питання сьомого повідомляємо наступне.
Згідно з (ч.7 ст. 41) Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закону)
передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, у випадках внесення змін до істотних умов договору.
Форма повідомлення про внесення змін до договору, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490, передбачає зазначення випадків для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону саме щодо договорів про закупівлю у розумінні Закону. Тобто договорів укладених за результатом проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону, та у випадках передбачених частиною четвертою статті 36 Закону і статтею 10 Закону. Тобто в разі внесення змін до договору, що передбачені частиною 4 статті 36. Водночас додаткова угода № 11 не містить змін до істотних умов договору, а стосується виключно змін до реквізитів Виконавця, а тому підстави для її оприлюднення відсутні.


Додатки:
1) Дефектний акт від 13.02.2020 р.;
2) Сканкопія додаткової угоди № 11.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 липня 2020
UA-2020-02-21-002255-a9e5f9dfeb4894b7d9489069346f6b491
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 12:38
Електронний підпис
27 липня 2020 13:04
Електронний підпис
14 липня 2020 14:30
Електронний підпис
14 липня 2020 14:30
Електронний підпис
14 липня 2020 14:29
ЗМІНА №1 БГ №283.pdf.p7s.p7s
14 липня 2020 14:29
Довідка (1).pdf
14 липня 2020 14:29
виписка (1).pdf
14 липня 2020 14:29
№80 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 липня 2020 14:29
№42 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№41 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№40 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№39 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№38 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№37 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№36 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№35 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№34 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№33 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№32 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№74-78 ТЧ.pdf
14 липня 2020 14:29
№29 КК лист відгук 8ПС.pdf
14 липня 2020 14:29
№29 КК лист відгук 7ПС.pdf
14 липня 2020 14:29
№29 КК лист відгук 5ПС.pdf
14 липня 2020 14:29
№26 КК довідка досвід.pdf
14 липня 2020 14:29
№23 КК копії дипломів.pdf
14 липня 2020 14:29
№9 КК довідка про АБЗ.pdf
14 липня 2020 14:29
№5 КК довідка база.pdf

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 16:26
Електронний підпис
14 липня 2020 16:26
Електронний підпис
14 липня 2020 16:25
1. Реєстр.pdf
14 липня 2020 16:25
5. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 1 311 010 732,00
UAH з ПДВ
1 308 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 1 315 996 090,20
UAH з ПДВ
1 308 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 12:38
Електронний підпис
27 липня 2020 13:04
Електронний підпис
14 липня 2020 14:30
Електронний підпис
14 липня 2020 14:30
Електронний підпис
14 липня 2020 14:29
ЗМІНА №1 БГ №283.pdf.p7s.p7s
14 липня 2020 14:29
Довідка (1).pdf
14 липня 2020 14:29
виписка (1).pdf
14 липня 2020 14:29
№80 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 липня 2020 14:29
№42 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№41 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№40 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№39 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№38 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№37 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№36 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№35 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№34 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№33 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№32 ВПВ17.pdf
14 липня 2020 14:29
№74-78 ТЧ.pdf
14 липня 2020 14:29
№29 КК лист відгук 8ПС.pdf
14 липня 2020 14:29
№29 КК лист відгук 7ПС.pdf
14 липня 2020 14:29
№29 КК лист відгук 5ПС.pdf
14 липня 2020 14:29
№26 КК довідка досвід.pdf
14 липня 2020 14:29
№23 КК копії дипломів.pdf
14 липня 2020 14:29
№9 КК довідка про АБЗ.pdf
14 липня 2020 14:29
№5 КК довідка база.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 16:26
Електронний підпис
14 липня 2020 16:26
Електронний підпис
14 липня 2020 16:25
1. Реєстр.pdf
14 липня 2020 16:25
5. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 1 308 100 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
1 308 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 15:24
Додаткова угода №30.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2023 10:01
Додаткова угода №29.pdf зміни до договору
05 вересня 2023 09:59
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 17:18
Додаткова угода № 26 від 14.12.2022 до Договору № 5П.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 17:17
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 16:02
Додаткова угода № 25 від 12.12.2022 до Договору № 5П.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 16:00
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 16:21
Додаткова угода № 24 до договору 5П від 20 р..pdf зміни до договору
22 листопада 2022 16:17
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 14:57
Додаткова угода № 23 від 05.09.2022 до Договору №5П.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 16:16
Додаткова угода № 22 до Договору № 5 П від 04.08.2020.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:28
Додаткова угода № 21 до Договору № 5 П від 04.08.2020 р..pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:41
додаткова угода № 20 від 22.12.2021 до Договору № 5П.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 13:58
Додаткова угода № 19 від 07.12.2021 до Договору №5П.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 15:03
Додаткова угода № 18 від 25.11.2021 до Договору № 5П.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 11:22
Додаткова угода № 17 від 16.11.2021 до Договору № 5П.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 15:53
Додаткова угода №16 від 07.09.2021 до Договору №5П.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 18:33
Додаткова угода №15 від 01.09.2021 до Договору №5П.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 18:32
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 17:06
Додаткова угода № 14 від 31.08.2021 до Договору № 5П.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 15:00
Додаткова угода №13 від 05.08.2021 до Договору №5П.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 14:38
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
29 липня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 15:58
Додаткова10_20210723_0001.pdf зміни до договору
23 липня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 11:55
Додаткова угода 9_20210713_0001.pdf зміни до договору
13 липня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 17:44
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
29 червня 2021 17:42
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 11:26
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
14 травня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 15:39
Додаткова угода № 6 до договору 5П від 04.08.2020.pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:19
Додаткова угода №5 до договору 5П .pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 20:43
Додаткова угода № 4 до Договору № 5 П.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 20:43
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:17
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 12:04
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 16:47
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 16:44
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 16:43
Додаткова угода із ТзОВ Автодор проект № 80-20 про продовження строку.doc зміни до договору
08 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 17:11
Договір 5П.pdf укладений
04 серпня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.2.розділу 4 Договору. Внесення змін в додаток 2 і додаток 3 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.2.розділу 4 Договору. Внесення змін в додаток № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.2.розділу 4 Договору. Внесення змін в додаток № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника та покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін в пункт 16.5. розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML