Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces (Current average repair of the public road of public use of the state value P-43 / M-19 / -Lanovtsi-N-02 km 40 + 836 - 46 + 338)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Вебсайт: | http://te.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 sad-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia Vasilivna 380967204911 sad-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 150 196 866,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 196,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4505905 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 18:46 |
Enquiries until: | 24 березня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 150 196 866 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 197 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)
(Current average repair of the public road of public use of the state value P-43 / M-19 / -Lanovtsi-N-02 km 40 + 836 - 46 + 338)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2020 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 15:29 |
перелік змін № 4 до тендерної документації Р-43.pdf | |
20 березня 2020 15:29 |
тендерна док Р-43 нова ред4.docx | |
19 березня 2020 10:52 |
Перелік змін № 3 Р-43.pdf | |
17 березня 2020 15:47 |
Перелік змін № 2 Р-43.pdf | |
17 березня 2020 15:47 |
додаток 4 проект договору нова ред2.docx | |
13 березня 2020 15:52 |
перелік змін до тендерної документації.pdf | |
13 березня 2020 15:52 |
Додаток 2 Технічне завдання нова ред.docx | |
13 березня 2020 15:51 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова ред.docx | |
21 лютого 2020 18:47 |
Додаток 3 Лист-згода.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 березня 2020 15:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000048 ● d5039db58dc547288968e845a5ec3b0e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2020 № 59
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.09.2020 №003100-18/4782-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.09.2020 №59
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-21-002247-a 21.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-23 15:02:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 1.2 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1), тоді як пунктом 19.1 визначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-28 15:04:07
Пояснення на запит
В пункті 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору від 27 квітня 2020 № 2П (надалі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1). В пункті 19.1. зазначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни». Пунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-28 13:27:05
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 19.1 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) зазначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору, зокрема: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1), тоді як Замовником оприлюднено документ Форма № 9 «Договірна ціна»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-30 16:11:20
Пояснення на запит
Відповідно до пункту 19.1 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) визначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1).
У додатку №1 до Договору міститься Договірна ціна яка містить інформацію про об’єкт ремонту, вид договірної ціни, найменування витрат, а також вартість, зокрема прямі витрати (розрахунок №1 – 1), загальновиробничі витрати (розрахунок №1-2), Розрахунок № П40 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.34), Розрахунок № П39 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.33), ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 Додаток К п.38, Розрахунок № 5, Розрахунок № 6, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.
Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Враховуючи вищенаведена Службою оприлюднено Додаток 1 до Договору розрахунок договірної ціни який містить інформацію про вартість об’єкта.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
138 422 789,00
UAH з ПДВ
|
138 422 789,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
140 041 044,70
UAH з ПДВ
|
140 041 044,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
138 422 789,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 19:12
|
Додаткова № 8 до Договору 2 П.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 19:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 14:41
|
Додаткова угода № 7 до договору 2П.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:23
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 11:40
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 14:02
|
додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 17:13
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2020 11:00
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 15:57
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 09:17
|
договір № 2П.pdf | укладений |
28 квітня 2020 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та доповнення п. 4.2. розділу 4 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та внесення змін до п. 4.2 розділу 4 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 4.2 розділу 4 Договору та додатку 3 до Договору "Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років" |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору відповідно до вартості виконаних робіт. Внесення змін до п.3.1. розділу 3 Договору. Внесення змін в Додатки № 1 і № 2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток № 3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 4.2. розділу 4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 2П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |