Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces (Current average repair of the public road of public use of the state value P-43 / M-19 / -Lanovtsi-N-02 km 40 + 836 - 46 + 338)
Очікувана вартість
150 196 866,00 UAH
UA-2020-02-21-002247-a 06f547f605d5499ba826e9ed2f34edbe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 sad-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Вебсайт: http://te.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
sad-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Striletska Mariia Vasilivna
380967204911
sad-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:56
Очікувана вартість: 150 196 866,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 196,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4505905 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 18:46
Enquiries until: 24 березня 2020 17:00
Complaints submission until: до 30 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 квітня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 150 196 866 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 197 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces
(Current average repair of the public road of public use of the state value P-43 / M-19 / -Lanovtsi-N-02 km 40 + 836 - 46 + 338)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 15:30
Електронний підпис
19 березня 2020 10:53
Електронний підпис
17 березня 2020 15:48
Електронний підпис
13 березня 2020 15:54
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:48
Електронний підпис
20 березня 2020 15:29
перелік змін № 4 до тендерної документації Р-43.pdf
20 березня 2020 15:29
тендерна док Р-43 нова ред4.docx
19 березня 2020 10:51
тендерна док Р-43 нова ред3.docx
17 березня 2020 15:46
тендерна док Р-43 нова ред2.docx
13 березня 2020 15:51
тендерна док Р-43 нова ред.docx
21 лютого 2020 18:47
тендерна док Р-43.docx
19 березня 2020 10:52
Перелік змін № 3 Р-43.pdf
17 березня 2020 15:47
Перелік змін № 2 Р-43.pdf
17 березня 2020 15:47
додаток 4 проект договору нова ред2.docx
21 лютого 2020 18:48
додаток 4 проект договору.docx
13 березня 2020 15:52
перелік змін до тендерної документації.pdf
13 березня 2020 15:52
Додаток 2 Технічне завдання нова ред.docx
21 лютого 2020 18:47
Додаток 2 Технічне завдання.docx
13 березня 2020 15:51
Додаток 1 Перелiк_документiв нова ред.docx
21 лютого 2020 18:47
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
21 лютого 2020 18:47
Додаток 3 Лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:02
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:06
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вкаказно, що : "Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін.). У звязку з цим просимо Вас пояснити чи можна подавати для підтвердження кваліфікації (наявності в учасника відповідної техніки) не тільки договора оренди (лізингу), але і інші договори а саме договори про надання послуг будівельною технікою? дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договори оренди та лізингу передбачають передачу майна у користування. Наявність в учасника відповідної техніки повинна бути підтверджена договором, що посвідчує право користування даною технікою.
Враховуючи вищенаведне, договір про надання послуг не посвідчує право користування відповідною технікою та не може бути підтвердженням наявності в учасника відповідної техніки.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 13:22
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:04
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)". У звязку з цим просимо вас пояснити чи буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації, подання ним бухгалтерських довідок про наявність таких основних засобів на балансі чи надання актів обліку основних засобів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В підтвердження інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Надання належним чином оформлених актів обліку основних засобів буде вважатися належним підтвердження наявності в учасника транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машини та механізмів що не підлягають державній реєстрації.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:05
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:01
В додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано, що : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору." У звязку з цим хочемо зазначити що наше підприємство має досвід з виконання робіт з ремонту доріг загального користування державного значення 1,2,3 категорій, однак виконання по них складало менше ніж 85% у звязку із тим, що у замовників не було повного фінансування, і виконання робіт здійснювалося в межах наявних бюджетних призначень тобто в менших суммах ніж 85% від загальної ціни договору. Однак подання нами у складі своєї пропозиції досвіду виконання робіт по договорах виконаних (не з нашої вини) на суму менше 85% від загальної суми договору з незрозумілих причин чомусь не вважається належним підтвердженням наявності досвіду виконання та дискримінує наше підприємство оскільки перешкоджає нам взяти участь у даній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те що досвід роботи щодо ремонту доріг загального користування державного значення 1, 2, чи 3 категорій у відповідних обємах нікуди не щезає і нікуди не зникає не залежно від того на яку суму від загального суму договору було виділене відповідне бюджетне фінансування. У звязку з чим просимо Вас внести зміни до тендерної документації і скасувати дану дискримінаційну вимому, а саме вимогу про те, що аналогічним договором є тілький той договір з ремонту доріг державного значення відповідних категорій, який був виконаний на суму не менше як 85% від загальної суми договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 1 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто Законодавством не передбачено документи які підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовника уповноважено самостійно встановлювати такі документи для підтвердження наданої Учасниками інформації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містять дискримінаційних вимог та є правомірною. Визначені в тендерній документації вимоги встановлені для участі у тендері досвідчених організацій та є цілком законними.
Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
кваліфікація
Дата подання: 04 березня 2020 14:23
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:45
В п.3. "Інші документи додатку 1 до Тендерної документаціїВ додатку №1 до Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) вказано про необхідність "Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»" а саме вимагається надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У звязку з цим просимо вас пояснити, чи така інформація повинна бути надана тільки уповноваженою особою учасника процедури закупівлі які підписує документи і надає свої персональні данні, чи така довідка надаватися усіма працівниками, яких учасник вказує в Таблиці 5 а саме в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник - фізична особа надає лист-згоду на обробку своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку 3. Даний лист-згода повинен бути підписаний особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Дана вимога стосується лише учасника процедури закупівлі, який підписує документи тендерної пропозиції.
кваліфікація
Дата подання: 06 березня 2020 19:13
Дата відповіді: 10 березня 2020 13:42
Згідно умов тендерної документації : "Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі." Також вимагається від учасника подання інформації про виконання основних видів робіт зокрема влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового, влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження, Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю. Згідно чинних в Україні нормативних документів дані види робіт можуть виконуватися не тільки під час капітального чи поточного середнього ремонту але і при здійсненні поточного дрібного ремонту та під час експлуатаційному утриманні доріг. У звязку з цим просимо Вас пояснити нам чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних обємах подати в складі пропозиції як аналогічний договір , договір з експлуатаційного утримання чи поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Договори з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не є аналогічними договорами щодо даної закупівлі, в зв’язку з чим не можуть подаватися для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт у відповідних об’ємах.
Записи в трудовій російською мовою за часів СРСР
Дата подання: 12 березня 2020 10:40
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:41
У кваліфікаційних критеріях п. 2 Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно надати копії трудових книжок. Чи може Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подавати копії трудових книжок, якщо там є записи російською мовою за той час, коли працівники працювали в період СРСР без відповідного перекладу на українську мову чи нотаріально завіреного перекладу цих записів на українську мову. Чи не буде це підставою для Замовника для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав не відповідності вимогам Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
кваліфікація
Дата подання: 12 березня 2020 18:08
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:40
Доброго вечора. В пункті 2.1. додатку №1 до тендерної пропозиції (документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційни критеріям), що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають зання та досвід, необхідні для виконання робіт, а саме оператори машин та механізмів у кількості достатній для керування машинами і механізмами в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази машин (але у будьякому разі кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених у в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази). В п.5 цієї форми необхідно заповнити графу "зазначення приналежності". Одночасно в п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації дозволяється включати у довідку щодо наявності техніки в тому числі і залучену техніку, а зокрема техніку залучену на підставі договорів оренди. Частиною 2. ст. 798 ЦК України встановлено що : "Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує." Наше підприємство має в наявності орендовану техніку, в договорах про найм якої вказано, що техніка надається в найм разом з екіпажем. У звязку з цим просимо повідомити, якщо Учасником у довідці щодо наявності техніки вказується, що техніка залучена на підставі договору оренди і згідно договору оренди техніка передається в оренду разом з екіпажем орендодавця, чи потрібно цю кількість орендованої техніки враховувати при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів? тобто чи потрібно надавати підтвердження наявності механізаторів тільки на власну техніку чи на всю техніку в тому числі і залучену на підставі договорів оренди техніки з екіпажем (оскільки на залученій техніці будуть працювати не працівники учасника а працівники орендодавця)? дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації, необхідно зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Враховуючи вищенаведене, при розрахунку кількості машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, необхідно надавати підтвердження наявності відповідних працівників на всю техніку зазначену в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-002247-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС", Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 18 березня 2020 15:59
скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відпала необхідність
Дата: 20 березня 2020 09:54
Рішення від 23.03.2020 № 5451.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:47

Документи подані скаржником

18 березня 2020 15:53
Скарга Р-43.pdf
18 березня 2020 15:53
Платіжне доручення 13153.pdf
18 березня 2020 15:54
Лист від ТОВ Буковель.pdf

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 21:47
Рішення від 23.03.2020 № 5451.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000048 ● d5039db58dc547288968e845a5ec3b0e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.09.2020 № 59

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.09.2020 №003100-18/4782-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.09.2020 №59

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-21-002247-a 21.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-23 15:02:03

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 1.2 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1), тоді як пунктом 19.1 визначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-28 15:04:07

Пояснення на запит

В пункті 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору від 27 квітня 2020 № 2П (надалі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1). В пункті 19.1. зазначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни». Пунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-28 13:27:05

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 19.1 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) зазначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору, зокрема: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1), тоді як Замовником оприлюднено документ Форма № 9 «Договірна ціна»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-30 16:11:20

Пояснення на запит

Відповідно до пункту 19.1 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) визначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1).
У додатку №1 до Договору міститься Договірна ціна яка містить інформацію про об’єкт ремонту, вид договірної ціни, найменування витрат, а також вартість, зокрема прямі витрати (розрахунок №1 – 1), загальновиробничі витрати (розрахунок №1-2), Розрахунок № П40 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.34), Розрахунок № П39 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.33), ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 Додаток К п.38, Розрахунок № 5, Розрахунок № 6, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.
Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Враховуючи вищенаведена Службою оприлюднено Додаток 1 до Договору розрахунок договірної ціни який містить інформацію про вартість об’єкта.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2020
UA-2020-02-21-002247-a06f547f605d5499ba826e9ed2f34edbe
Найменування: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 12:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:52
24.14 Трудові11 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.13 Трудові10 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.12.1 Трудові9 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.12 Трудові9 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.11 Трудові8 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.10 Трудові7 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.9 Трудові6 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.8 Трудові5 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.7 Трудові4 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.6 Трудові3 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.5 Трудові2 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.4.1 Трудові1 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.4 Трудові1 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.3 Трудові КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.2 Трудові КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.17 накази КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.16 накази КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.15 Трудові12 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
28 Календарний ПЛАН ТЧ.pdf
03 квітня 2020 12:52
23.5 Дог 410 - 415 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
23.4 Дог 440 - 445 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
23.3 Договір 460-465 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
18.5 ФОП Стецюра КК.rar
03 квітня 2020 12:52
23.2 Дог 399 - 403 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
21 Транспортна схема КК.pdf
03 квітня 2020 12:52
18.3 ТОВ Катерпіллар КК.rar
03 квітня 2020 12:52
20.1 АБЗ КК.rar
03 квітня 2020 12:52
18.2.1 ОТП Лізинг КК.rar
03 квітня 2020 12:52
20 довідка АБЗ КК.pdf
03 квітня 2020 12:52
23.1. Дог_км 399.rar
03 квітня 2020 12:51
30 Ганатія Р 43.rar
03 квітня 2020 12:50
18.2 Лізинг копрова КК.rar
03 квітня 2020 12:50
11. Ліцензія_копія ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
10. Сертифікат ISO ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
9.2 Паспорт директор ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
6 Витяг ПДВ 29.01.2019р. ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
5 Пояснення до опису ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
4 Опис ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
3 Статут ІД.pdf

Документи

Публічні документи

26 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
26 квітня 2020 15:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:10
№64 ІД виписка з банку.pdf
03 квітня 2020 15:10
№63 ІД Довідка з банку.pdf
03 квітня 2020 15:10
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 квітня 2020 15:10
№80 Проект договору.pdf
03 квітня 2020 15:10
№57 ІД копія витягу ПДВ.pdf
03 квітня 2020 15:10
№53 ІД лист санкції.pdf
03 квітня 2020 15:10
№52 ІД довідка санкції.pdf
03 квітня 2020 15:10
№42 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№41 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№40 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№39 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№38 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№37 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№36 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№35 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№34 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№33 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№32 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№74-79 ТЧ розрахунки.pdf
03 квітня 2020 15:10
№27 КК ДОГОВІР №1 ДО 9ПС.pdf
03 квітня 2020 15:10
№27 КК ДОГОВІР 1 ДО 7 ПС.pdf
03 квітня 2020 15:10
№25 КК копії наказів.pdf
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_9.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_8.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_7.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_6.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_5.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_4.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_3.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_2.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_1.rar
03 квітня 2020 15:10
№9 КК довідка про АБЗ.pdf
03 квітня 2020 15:10
№3 КК техпаспорти 2.pdf
03 квітня 2020 15:10
№3 КК техпаспорти 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 138 422 789,00
UAH з ПДВ
138 422 789,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 140 041 044,70
UAH з ПДВ
140 041 044,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
26 квітня 2020 15:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:10
№64 ІД виписка з банку.pdf
03 квітня 2020 15:10
№63 ІД Довідка з банку.pdf
03 квітня 2020 15:10
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
03 квітня 2020 15:10
№80 Проект договору.pdf
03 квітня 2020 15:10
№57 ІД копія витягу ПДВ.pdf
03 квітня 2020 15:10
№53 ІД лист санкції.pdf
03 квітня 2020 15:10
№52 ІД довідка санкції.pdf
03 квітня 2020 15:10
№42 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№41 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№40 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№39 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№38 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№37 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№36 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№35 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№34 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№33 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№32 ВПВ17.pdf
03 квітня 2020 15:10
№74-79 ТЧ розрахунки.pdf
03 квітня 2020 15:10
№27 КК ДОГОВІР №1 ДО 9ПС.pdf
03 квітня 2020 15:10
№27 КК ДОГОВІР 1 ДО 7 ПС.pdf
03 квітня 2020 15:10
№25 КК копії наказів.pdf
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_9.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_8.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_7.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_6.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_5.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_4.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_3.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_2.rar
03 квітня 2020 15:10
№22 КК трудові книжки_1.rar
03 квітня 2020 15:10
№9 КК довідка про АБЗ.pdf
03 квітня 2020 15:10
№3 КК техпаспорти 2.pdf
03 квітня 2020 15:10
№3 КК техпаспорти 1.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 12:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:52
24.14 Трудові11 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.13 Трудові10 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.12.1 Трудові9 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.12 Трудові9 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.11 Трудові8 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.10 Трудові7 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.9 Трудові6 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.8 Трудові5 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.7 Трудові4 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.6 Трудові3 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.5 Трудові2 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.4.1 Трудові1 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.4 Трудові1 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.3 Трудові КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.2 Трудові КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.17 накази КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.16 накази КК.rar
03 квітня 2020 12:52
24.15 Трудові12 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
28 Календарний ПЛАН ТЧ.pdf
03 квітня 2020 12:52
23.5 Дог 410 - 415 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
23.4 Дог 440 - 445 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
23.3 Договір 460-465 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
18.5 ФОП Стецюра КК.rar
03 квітня 2020 12:52
23.2 Дог 399 - 403 КК.rar
03 квітня 2020 12:52
21 Транспортна схема КК.pdf
03 квітня 2020 12:52
18.3 ТОВ Катерпіллар КК.rar
03 квітня 2020 12:52
20.1 АБЗ КК.rar
03 квітня 2020 12:52
18.2.1 ОТП Лізинг КК.rar
03 квітня 2020 12:52
20 довідка АБЗ КК.pdf
03 квітня 2020 12:52
23.1. Дог_км 399.rar
03 квітня 2020 12:51
30 Ганатія Р 43.rar
03 квітня 2020 12:50
18.2 Лізинг копрова КК.rar
03 квітня 2020 12:50
11. Ліцензія_копія ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
10. Сертифікат ISO ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
9.2 Паспорт директор ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
6 Витяг ПДВ 29.01.2019р. ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
5 Пояснення до опису ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
4 Опис ІД.pdf
03 квітня 2020 12:50
3 Статут ІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 138 422 789,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
138 422 789,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:12
Додаткова № 8 до Договору 2 П.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 19:11
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 14:41
Додаткова угода № 7 до договору 2П.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 10:23
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 11:40
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
16 липня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 14:02
додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
07 липня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 17:13
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
25 червня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 11:00
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 15:57
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 травня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 09:17
договір № 2П.pdf укладений
28 квітня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та доповнення п. 4.2. розділу 4 Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та внесення змін до п. 4.2 розділу 4 Договору.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.2 розділу 4 Договору та додатку 3 до Договору "Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років"
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору відповідно до вартості виконаних робіт. Внесення змін до п.3.1. розділу 3 Договору. Внесення змін в Додатки № 1 і № 2 до договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток № 3 до договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.2. розділу 4 договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 592 391,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 598 731,83 UAH)