Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір А-4)
Очікувана вартість
113 832,00 UAH
UA-2020-02-21-002199-b a59c71031a6b419c8ad658a1e54eb207
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Відділ із закупівель товарів робіт та послуг

+380442912812
+380442912882
ukr_avto_gaz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дочірнє підприємство «УКРАВТОГАЗ» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України»
Код ЄДРПОУ: 36265925
Вебсайт: http://ukravtogaz.com
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Григоровича-Барського, 2
Контактна особа: Відділ із закупівель товарів робіт та послуг
+380442912812,+380442912882
ukr_avto_gaz@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 15:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 13:52
Очікувана вартість: 113 832,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пачка
«Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, Київ, вул. Григоровича-Барського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного акта приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:26
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:46
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до умов викладених в документації закупівлі, яка не містить обмежень про які йдеться у запитанні, будь ласка ознайомтесь з оприлюдненою документацією

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 100 500,00
UAH з ПДВ
98 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" 108 000,00
UAH з ПДВ
98 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 15:08
Цінова пропозиція.PDF
04 березня 2020 15:08
Договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2963607265
Переможець 98 270,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2963607265
98 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
18 березня 2020 14:53