Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури)
Network equipment - Code 021:2015 (CPV 2008, IDT) - 32420000-3 (Creation, development and maintenance of service network infrastructure)
Очікувана вартість
40 284 500,00 UAH
UA-2020-02-21-002175-a 0ab08113dd1549a6a5d103e14a8b9230
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохненко Григорій Іванович

380443668549 tenderokkts@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Вебсайт: http://kts.kmda.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 10
Контактна особа: Кохненко Григорій Іванович
380443668549
tenderokkts@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SPECIALIZED MUNICIPAL ENTERPRISE "KYIVTELESERVIS "
National ID: 31815760
Contact point: Kokhnenko Grigoriy Ivanovych
380443668549
tenderokkts@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 13:18
Очікувана вартість: 40 284 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 208 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1208535 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 17:34
Enquiries until: 13 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 40 284 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 208 535 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (Технічні вимоги) детально надана в Додатку 3 до тендерної документації.
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету (КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) та КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до письмового замовлення Замовника
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Network equipment - Code 021:2015 (CPV 2008, IDT) - 32420000-3 (Creation, development and maintenance of service network infrastructure)
CPV: 32420000-3
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами видаткових накладних, за наявності підписаних сторонами відповідних актів (Акт прийому-передачі Товару (пооб'єктний Акт прийому-передачі Товару) та/або Акту наданих послуг (пооб'єктний Акт прийому-передачі Послуг)). У випадку поставки Мережевої інфраструктури частково, в тому числі за окремими адресами Об’єктів Замовника (позиціями, найменуванням) відповідно до зазначених строків, узгоджених Сторонами у Календарному плані, Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар/надані Послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:52
Зміни до тендерної документації від 25.02.2020.pdf
25 лютого 2020 17:52
Тендерна документація зі змінами від 25.02.2020.pdf
21 лютого 2020 17:35
Invitation for open tender.pdf
21 лютого 2020 17:34
Оголошення.pdf
25 лютого 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:52
Зміни до тендерної документації від 25.02.2020.pdf
25 лютого 2020 17:52
Тендерна документація зі змінами від 25.02.2020.pdf
21 лютого 2020 17:57
Тендерна документація.pdf
21 лютого 2020 17:35
Invitation for open tender.pdf
21 лютого 2020 17:34
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-002175-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 03 квітня 2020 16:12
Невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам
Керуючись ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР » вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2020 року, а саме: всупереч вимогам Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» запропоноване Учасником обладнання не відповідає технічним вимогам Замовника.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам специфікації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000022 ● 14881c1fca29445a8e15405a0871e5ef
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-02-21-002175-a 21.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс» (далі – Замовник), протоколом від 21.02.2020 № 16 затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури). Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади на момент оголошення закупівлі установлював Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон). Згідно висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), опублікованого 30.04.2020 через електронну систему закупівель «Prozorro», за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на звернення учасника від 03.04.2020, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, Замовник не надав відповідь у п’ятиденний термін, чим порушив частину третю статті 30 Закону. Так, відповідно до вимог частини третьої статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На виконання цих вимог Закону, на звернення учасника ТОВ «Алтаюр» від 03.04.2020 Замовником на електронну та поштову адреси ТОВ «Алтаюр», що зазначені в тендерній пропозиції учасника 08.04.2020 (п’ятий день розгляду), про результати розгляду вимоги направлено лист № 053/06-466 від 08.04.2020 (копія листа та скріншот екрана додається). Одночасно повідомляємо, що в електронній системі закупівель не було опубліковано відповідь на вимогу учасника ТОВ «Алтаюр», у зв’язку із тим, що 07.04.2020 завершився аукціон і електронним майданчиком функціонал системи, за допомогою якого можливо було надати відповідь учаснику через електронну систему закупівель, було заблоковано. Наведеним спростовується твердження органу державного фінансового контролю в частині порушення Замовником частини третьої статті 30 Закону. Окрім цього, відповідно до висновку ДАСУ за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30, пункту 6 частини першої статті 31 Закону. Встановлено, що Переможець (ТОВ «Білінтех Україна») надав договір на оренду приміщення від 18.01.2018 № 8.2-8.3, строк дії якого більше ніж 3 роки, без нотаріального посвідчення. Таким чином, вказаний договір є нікчемним у відповідності до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), оскільки згідно з частиною другою статті 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на 3 роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Білінтех Україна» не підтверджено право власності / користування офісом, технічним приміщенням, складом чи іншим приміщенням чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу 3 та Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «Білінтех Україна», яка не відповідає вимогам тендерної документації не відхилена Замовником, що є порушенням пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. Згідно з вимогами пунктів 3 та 6 частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами аналізу та опрацювання зазначеного висновку ДАСУ, повідомляємо наступне. Згідно частини першої статті 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. За своєю правовою природою договір найму відноситься до реальних договорів, оскільки права та обов’язки сторін за цим договором, виникають з моменту, що пов'язаний з настанням певної події, а саме з моменту передання майна. Відповідно до частини другої статті 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Разом із цим, договір оренди нежитлового приміщення № 8.2-8.3, який наданий ТОВ «Білінтех Україна» у складі тендерної пропозиції, укладений 18.01.2018 (далі – Договір). Відповідно до пункту 2.1. Договору, приміщення надається Орендарю на 35 місяців з дня передання приміщення Орендарю в порядку передбаченому статтею 4 цього Договору та діє до 31.01.2021 (включно). Відповідно до пункту 4.1. Договору передання Орендарю приміщення оформлюється підписанням Акту прийому-передачі приміщення в орендне користування, який є невід’ємною частиною цього Договору, що свідчить про фактичну передачу об’єкта в орендне користування. Цей пункт абсолютно узгоджується і повністю відповідає вимогам частини першої статті 795 ЦК України, згідно яких передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Згідно акту прийому-передачі приміщення від 01.02.2018, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «Білінтех Україна», підписаний та скріплений печатками сторін також 01.02.2018, свідчить про те, що фактична передача об’єкта в орендне користування відбулась не 18.01.2018, коли був підписаний Договір, а 01.02.2018, в день підписання сторонами акту прийому-передачі приміщення. Виходячи з викладеного, з урахуванням положень пунктів 2.1. та 4.1. Договору, вимог частини другої статті 793 та частини першої статті 795 ЦК України, загальний фактичний строк дії Договору і, відповідно, термін користування цим приміщенням, починає обчислюватись з 01.02.2018 і до 31.01.2021. Таким чином, загальний строк дії Договору складає 2 роки 11 місяців 30 днів, у зв’язку із чим не потребує обов’язкового нотаріального посвідчення, відповідно до вимог частини другої статті 793 ЦК України. Відтак, в даному випадку висновок органу державного фінансового контролю про нікчемність Договору на підставі частини першої статті 220 ЦК України, ґрунтується на суб’єктивних припущеннях посадових осіб останнього та суперечить положенням ЦК України. Отже, враховуючи викладене, зроблений за результатами моніторингу закупівлі: «Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури)» висновок ДАСУ про те, що Замовником допущені порушення вимог пунктів 1 і 4 частини першої статті 30 та пункту 6 частини першої статті 31 Закону й не відхилено пропозицію переможця ТОВ «Білінтех Україна», яка, на думку посадових осіб ДАСУ, не відповідає вимогам пункту 5 Розділу 3 та Додатку 1 до тендерної документації, у зв’язку із не підтвердженням права власності/користування офісом, технічним приміщенням, складом чи іншим приміщенням, ґрунтується на суб’єктивних припущеннях і не підтверджений наявними документами тендерної пропозиції Учасника та прийнятий поза межами правового поля.

2020-05-04 18:18:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання Замовником відповіді на звернення учасника встановлено порушення частини третьої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання Замовником відповіді на звернення учасника встановлено порушення частини третьої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-07-24 13:41:32

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 квітня 2020
UA-2020-02-21-002175-a0ab08113dd1549a6a5d103e14a8b9230
Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Місцезнаходження: 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 10
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОБІКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 14:56
Електронний підпис
20 березня 2020 14:54
13.3. Дозвіл МінПраці.pdf
20 березня 2020 14:54
13.1. Витяг ЄДРПОУ 02.03.2020.pdf
20 березня 2020 14:54
12. СТАТУТ з описом 06.08.2019.pdf
20 березня 2020 14:54
10.2. Ліцензія банку.zip
20 березня 2020 14:54
10.1 Довіреність банку 30.zip
20 березня 2020 14:54
8.1. Проект договору.pdf
20 березня 2020 14:54
3.4.1 Сертифікат НРЕ Бєлий.pdf
20 березня 2020 14:54
3.1.1 Копія диплому Беляєв.pdf
20 березня 2020 14:54
2. Довідка про МТБ.pdf

Документи

23 березня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 15:35
Електронний підпис
20 березня 2020 15:32
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf
20 березня 2020 15:32
Dovirenist_Savchenko.pdf
20 березня 2020 15:32
Dovidka pro nazvu.pdf
20 березня 2020 15:32
Bankivska Licenzia.pdf
20 березня 2020 15:32
203346_ГР_0632_1_208_535.pdf
20 березня 2020 15:32
Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2020 15:32
ВИПИСКА Мобіком.pdf
20 березня 2020 15:32
Авториз_лист1.pdf
20 березня 2020 15:32
Авториз_Лист.pdf
20 березня 2020 15:32
статут 2019.pdf
20 березня 2020 15:32
свідоцтво ПДВ.pdf
20 березня 2020 15:32
реєстр.mhtml
20 березня 2020 15:32
паспорт Ген.директор.pdf
20 березня 2020 15:32
опис.pdf
20 березня 2020 15:32
опис 2.pdf
20 березня 2020 15:32
МобикомСв-во НДС.jpg
20 березня 2020 15:32
ліцензія.pdf
20 березня 2020 15:31
диплом7.pdf
20 березня 2020 15:31
диплом6.pdf
20 березня 2020 15:31
диплом5.pdf
20 березня 2020 15:31
диплом2.pdf
20 березня 2020 15:31
Диплом1.pdf
20 березня 2020 15:31
диплом Ген.диреетор.pdf
20 березня 2020 15:31
диплом 3.pdf

Документи

23 березня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 15:40
Електронний підпис
20 березня 2020 15:40
Електронний підпис
20 березня 2020 15:40
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 березня 2020 15:40
Dovirenist_Savchenko.zip
20 березня 2020 15:40
Dovidka pro nazvu.zip
20 березня 2020 15:40
Bankivska Licenzia.zip
20 березня 2020 15:40
201241_19_4_20_1 208 535,00.zip
20 березня 2020 15:39
30. Витяг з ЄДР від 18.03.2020.pdf
20 березня 2020 15:39
28. Код доступу.pdf
20 березня 2020 15:39
27. Статут підприємства.pdf
20 березня 2020 15:39
24. Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 15:39
16. Авторизаційні листи.pdf
20 березня 2020 15:39
06. Дипломи працівників.pdf
20 березня 2020 15:39
02. Довідка наявність МТБ.pdf
20 березня 2020 15:39
01. Реєстр.pdf

Документи

23 березня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 квітня 2020 16:50
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:49
Антикорпрограма
17 квітня 2020 16:48
Довідка МВС
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:43
Garantiya_1 208 535_00.zip
20 березня 2020 15:43
Garantiya_1 208 535_00.pdf
20 березня 2020 15:43
15 Інші документи.pdf
20 березня 2020 15:43
14 Стату код.pdf
20 березня 2020 15:43
13 Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 15:43
12 Проет договор и угода.pdf
20 березня 2020 15:43
11 Повноваження.pdf
20 березня 2020 15:43
10 Партнер Сиско.pdf
20 березня 2020 15:42
09 Авторизация Сіско.pdf
20 березня 2020 15:42
08 Партнер НРЕ.pdf
20 березня 2020 15:42
07_Авторизація НРЕ.pdf
20 березня 2020 15:42
06 Технічна частина.pdf
20 березня 2020 15:42
05 ст17.pdf
20 березня 2020 15:42
04 Досвід.pdf
20 березня 2020 15:42
03 Працівники.pdf
20 березня 2020 15:42
02 МТБ.pdf
20 березня 2020 15:42
01 Реєстр.pdf

Документи

23 березня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОБІКОМ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА» 40 275 000,00
UAH з ПДВ
39 066 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 40 280 000,00
UAH з ПДВ
39 071 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:50
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:49
Антикорпрограма
17 квітня 2020 16:48
Довідка МВС
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:43
Garantiya_1 208 535_00.zip
20 березня 2020 15:43
Garantiya_1 208 535_00.pdf
20 березня 2020 15:43
15 Інші документи.pdf
20 березня 2020 15:43
14 Стату код.pdf
20 березня 2020 15:43
13 Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 15:43
12 Проет договор и угода.pdf
20 березня 2020 15:43
11 Повноваження.pdf
20 березня 2020 15:43
10 Партнер Сиско.pdf
20 березня 2020 15:42
09 Авторизация Сіско.pdf
20 березня 2020 15:42
08 Партнер НРЕ.pdf
20 березня 2020 15:42
07_Авторизація НРЕ.pdf
20 березня 2020 15:42
06 Технічна частина.pdf
20 березня 2020 15:42
05 ст17.pdf
20 березня 2020 15:42
04 Досвід.pdf
20 березня 2020 15:42
03 Працівники.pdf
20 березня 2020 15:42
02 МТБ.pdf
20 березня 2020 15:42
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 15:40
Електронний підпис
20 березня 2020 15:40
Електронний підпис
20 березня 2020 15:40
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 березня 2020 15:40
Dovirenist_Savchenko.zip
20 березня 2020 15:40
Dovidka pro nazvu.zip
20 березня 2020 15:40
Bankivska Licenzia.zip
20 березня 2020 15:40
201241_19_4_20_1 208 535,00.zip
20 березня 2020 15:39
30. Витяг з ЄДР від 18.03.2020.pdf
20 березня 2020 15:39
28. Код доступу.pdf
20 березня 2020 15:39
27. Статут підприємства.pdf
20 березня 2020 15:39
24. Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 15:39
16. Авторизаційні листи.pdf
20 березня 2020 15:39
06. Дипломи працівників.pdf
20 березня 2020 15:39
02. Довідка наявність МТБ.pdf
20 березня 2020 15:39
01. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА»

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА»
#37962954
Переможець 39 066 465,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА»
#37962954
39 066 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:58
ДУ № 3 від 18.12.2020 до договору від 30.04.2020 №ЗАК-04_012 - 39066465грн.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:56
Повідомлення про зміни № 3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:53
ДУ № 2 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:15
Повідомлення про зміни №2.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 18:36
ДУ 1 від 07.12.2020 Договір від 30.04.2020 №ЗАК-04_012 _ ТОВ Білінтех Україна _ 39 066 465 грн (2).pdf зміни до договору
07 грудня 2020 18:33
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 18:23
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 18:26
Договір від 30.04.2020 №ЗАК-04_012 _ ТОВ Білінтех Україна _ 39 066 465 грн.pdf укладений
04 травня 2020 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» Договору про закупівлю від 30 квітня 2020 року № ЗАК-05/012 .
Номер договору про закупівлю: ЗАК-04/012
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» Договору про закупівлю від 30 квітня 2020 року № ЗАК-04/012 .
Номер договору про закупівлю: ЗАК-04/012
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Відомість матеріалів та обладнання» до Додатку № 2 «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Договору про закупівлю від 30 квітня 2020 року № ЗАК-04/012.
Номер договору про закупівлю: ЗАК-04/012
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 066 465,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 453 985,50 UAH)