Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Network equipment - Code 021:2015 (CPV 2008, IDT) - 32420000-3 (Creation, development and maintenance of service network infrastructure)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | http://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 10 |
Контактна особа: |
Кохненко Григорій Іванович 380443668549 tenderokkts@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SPECIALIZED MUNICIPAL ENTERPRISE "KYIVTELESERVIS " |
National ID: | 31815760 |
Contact point: |
Kokhnenko Grigoriy Ivanovych 380443668549 tenderokkts@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 40 284 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 208 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1208535 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 17:34 |
Enquiries until: | 13 березня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 березня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 40 284 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 208 535 UAH |
Minimal lowering step, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету (КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) та КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами видаткових накладних, за наявності підписаних сторонами відповідних актів (Акт прийому-передачі Товару (пооб'єктний Акт прийому-передачі Товару) та/або Акту наданих послуг (пооб'єктний Акт прийому-передачі Послуг)). У випадку поставки Мережевої інфраструктури частково, в тому числі за окремими адресами Об’єктів Замовника (позиціями, найменуванням) відповідно до зазначених строків, узгоджених Сторонами у Календарному плані, Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар/надані Послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 17:52 |
Зміни до тендерної документації від 25.02.2020.pdf | |
25 лютого 2020 17:52 |
Тендерна документація зі змінами від 25.02.2020.pdf | |
21 лютого 2020 17:35 |
Invitation for open tender.pdf | |
21 лютого 2020 17:34 |
Оголошення.pdf |
25 лютого 2020 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2020 17:52 |
Зміни до тендерної документації від 25.02.2020.pdf
|
|||
25 лютого 2020 17:52 |
Тендерна документація зі змінами від 25.02.2020.pdf
|
|||
21 лютого 2020 17:35 |
Invitation for open tender.pdf
|
|||
21 лютого 2020 17:34 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам специфікації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-02-000022 ● 14881c1fca29445a8e15405a0871e5ef
- Статус: вирішено ● Дата: 24 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-02-21-002175-a 21.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету Спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс» (далі – Замовник), протоколом від 21.02.2020 № 16 затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури). Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади на момент оголошення закупівлі установлював Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон). Згідно висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), опублікованого 30.04.2020 через електронну систему закупівель «Prozorro», за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на звернення учасника від 03.04.2020, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, Замовник не надав відповідь у п’ятиденний термін, чим порушив частину третю статті 30 Закону. Так, відповідно до вимог частини третьої статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На виконання цих вимог Закону, на звернення учасника ТОВ «Алтаюр» від 03.04.2020 Замовником на електронну та поштову адреси ТОВ «Алтаюр», що зазначені в тендерній пропозиції учасника 08.04.2020 (п’ятий день розгляду), про результати розгляду вимоги направлено лист № 053/06-466 від 08.04.2020 (копія листа та скріншот екрана додається). Одночасно повідомляємо, що в електронній системі закупівель не було опубліковано відповідь на вимогу учасника ТОВ «Алтаюр», у зв’язку із тим, що 07.04.2020 завершився аукціон і електронним майданчиком функціонал системи, за допомогою якого можливо було надати відповідь учаснику через електронну систему закупівель, було заблоковано. Наведеним спростовується твердження органу державного фінансового контролю в частині порушення Замовником частини третьої статті 30 Закону. Окрім цього, відповідно до висновку ДАСУ за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30, пункту 6 частини першої статті 31 Закону. Встановлено, що Переможець (ТОВ «Білінтех Україна») надав договір на оренду приміщення від 18.01.2018 № 8.2-8.3, строк дії якого більше ніж 3 роки, без нотаріального посвідчення. Таким чином, вказаний договір є нікчемним у відповідності до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), оскільки згідно з частиною другою статті 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на 3 роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Білінтех Україна» не підтверджено право власності / користування офісом, технічним приміщенням, складом чи іншим приміщенням чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу 3 та Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ «Білінтех Україна», яка не відповідає вимогам тендерної документації не відхилена Замовником, що є порушенням пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. Згідно з вимогами пунктів 3 та 6 частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами аналізу та опрацювання зазначеного висновку ДАСУ, повідомляємо наступне. Згідно частини першої статті 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. За своєю правовою природою договір найму відноситься до реальних договорів, оскільки права та обов’язки сторін за цим договором, виникають з моменту, що пов'язаний з настанням певної події, а саме з моменту передання майна. Відповідно до частини другої статті 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Разом із цим, договір оренди нежитлового приміщення № 8.2-8.3, який наданий ТОВ «Білінтех Україна» у складі тендерної пропозиції, укладений 18.01.2018 (далі – Договір). Відповідно до пункту 2.1. Договору, приміщення надається Орендарю на 35 місяців з дня передання приміщення Орендарю в порядку передбаченому статтею 4 цього Договору та діє до 31.01.2021 (включно). Відповідно до пункту 4.1. Договору передання Орендарю приміщення оформлюється підписанням Акту прийому-передачі приміщення в орендне користування, який є невід’ємною частиною цього Договору, що свідчить про фактичну передачу об’єкта в орендне користування. Цей пункт абсолютно узгоджується і повністю відповідає вимогам частини першої статті 795 ЦК України, згідно яких передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Згідно акту прийому-передачі приміщення від 01.02.2018, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «Білінтех Україна», підписаний та скріплений печатками сторін також 01.02.2018, свідчить про те, що фактична передача об’єкта в орендне користування відбулась не 18.01.2018, коли був підписаний Договір, а 01.02.2018, в день підписання сторонами акту прийому-передачі приміщення. Виходячи з викладеного, з урахуванням положень пунктів 2.1. та 4.1. Договору, вимог частини другої статті 793 та частини першої статті 795 ЦК України, загальний фактичний строк дії Договору і, відповідно, термін користування цим приміщенням, починає обчислюватись з 01.02.2018 і до 31.01.2021. Таким чином, загальний строк дії Договору складає 2 роки 11 місяців 30 днів, у зв’язку із чим не потребує обов’язкового нотаріального посвідчення, відповідно до вимог частини другої статті 793 ЦК України. Відтак, в даному випадку висновок органу державного фінансового контролю про нікчемність Договору на підставі частини першої статті 220 ЦК України, ґрунтується на суб’єктивних припущеннях посадових осіб останнього та суперечить положенням ЦК України. Отже, враховуючи викладене, зроблений за результатами моніторингу закупівлі: «Мережеве обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 32420000-3 (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури)» висновок ДАСУ про те, що Замовником допущені порушення вимог пунктів 1 і 4 частини першої статті 30 та пункту 6 частини першої статті 31 Закону й не відхилено пропозицію переможця ТОВ «Білінтех Україна», яка, на думку посадових осіб ДАСУ, не відповідає вимогам пункту 5 Розділу 3 та Додатку 1 до тендерної документації, у зв’язку із не підтвердженням права власності/користування офісом, технічним приміщенням, складом чи іншим приміщенням, ґрунтується на суб’єктивних припущеннях і не підтверджений наявними документами тендерної пропозиції Учасника та прийнятий поза межами правового поля.
2020-05-04 18:18:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання Замовником відповіді на звернення учасника встановлено порушення частини третьої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання Замовником відповіді на звернення учасника встановлено порушення частини третьої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-07-24 13:41:32
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОБІКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА» #37962954 |
Переможець |
39 066 465,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:58
|
ДУ № 3 від 18.12.2020 до договору від 30.04.2020 №ЗАК-04_012 - 39066465грн.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:56
|
Повідомлення про зміни № 3.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:53
|
ДУ № 2 від 15.12.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:15
|
Повідомлення про зміни №2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 18:36
|
ДУ 1 від 07.12.2020 Договір від 30.04.2020 №ЗАК-04_012 _ ТОВ Білінтех Україна _ 39 066 465 грн (2).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 18:33
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 18:26
|
Договір від 30.04.2020 №ЗАК-04_012 _ ТОВ Білінтех Україна _ 39 066 465 грн.pdf | укладений |
04 травня 2020 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» Договору про закупівлю від 30 квітня 2020 року № ЗАК-05/012 . |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-04/012 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» Договору про закупівлю від 30 квітня 2020 року № ЗАК-04/012 . |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-04/012 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Відомість матеріалів та обладнання» до Додатку № 2 «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Договору про закупівлю від 30 квітня 2020 року № ЗАК-04/012. |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-04/012 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |