Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) в Херсонській області (4 лоти).
Current average repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) in Kherson region (4 lots)
Очікувана вартість
145 029 173,00 UAH
UA-2020-02-21-002170-a 1509de809623484dab8da8c6f2973ac3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

380552367768 sadho-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 25899361
Вебсайт: http://ks.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
380552367768
sadho-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Kherson Oblast
National ID: 25899361
Contact point: Funtova Nadia Sergiyivna
380552367768
sadho-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 00:00
Очікувана вартість: 145 029 173,00 UAH з ПДВ
Publication date: 21 лютого 2020 17:29
Enquiries until: 20 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 145 029 173 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг) (4 лоти).
IBS I.1-218-182:2011 Current average repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) in Kherson region (45233142-6 - Road-repair works)(4 lots)

Тендерна документація

22 квітня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 16:16
Документація (нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:18
Документація (нова редакція4).doc
23 березня 2020 15:59
Документація (нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:42
Документація (нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:31
Документація (нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:54
Документація.doc
22 квітня 2020 16:16
ДОДАТОК 1(нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:16
ДОДАТОК 1(нова редакція4).doc
23 березня 2020 15:59
ДОДАТОК 1(нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:41
ДОДАТОК 1(нова редакція2).doc
05 березня 2020 16:38
ДОДАТОК 1(нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:31
ДОДАТОК 1(нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:54
ДОДАТОК 1.doc
22 квітня 2020 16:14
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:17
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція4).doc
23 березня 2020 16:01
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:41
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція2).doc
05 березня 2020 16:38
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:32
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція).doc
03 березня 2020 15:32
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:55
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc
22 квітня 2020 16:14
Зміни ТД5.doc
10 квітня 2020 17:17
Зміни ТД4.doc
23 березня 2020 16:01
Зміни ТД3.doc
05 березня 2020 16:41
Зміни ТД2.doc
05 березня 2020 16:38
Зміни ТД2.doc
03 березня 2020 15:32
Зміни ТД.doc
22 квітня 2020 16:13
ДОДАТОК 2(нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:16
ДОДАТОК 2(нова редакція4).doc
23 березня 2020 15:59
ДОДАТОК 2(нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:40
ДОДАТОК 2(нова редакція2).doc
05 березня 2020 16:37
ДОДАТОК 2(нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:30
ДОДАТОК 2(нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:54
ДОДАТОК 2.doc
22 квітня 2020 16:13
ДОДАТОК 3(нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:16
ДОДАТОК 3(нова редакція4).doc
23 березня 2020 16:00
ДОДАТОК 3(нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:37
ДОДАТОК 3(нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:30
ДОДАТОК 3(нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:53
ДОДАТОК 3.doc
22 квітня 2020 16:12
ДОДАТОК 4(нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:16
ДОДАТОК 4(нова редакція4).doc
23 березня 2020 16:00
ДОДАТОК 4(нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:37
ДОДАТОК 4(нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:30
ДОДАТОК 4(нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:53
ДОДАТОК 4.doc
22 квітня 2020 16:11
ДОДАТОК 5(нова редакція5).doc
10 квітня 2020 17:16
ДОДАТОК 5(нова редакція4).doc
23 березня 2020 16:00
ДОДАТОК 5(нова редакція3).doc
05 березня 2020 16:36
ДОДАТОК 5(нова редакція2).doc
03 березня 2020 15:29
ДОДАТОК 5(нова редакція).doc
21 лютого 2020 17:30
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності працівників
Дата подання: 12 березня 2020 16:43
Дата відповіді: 17 березня 2020 15:13
Доброго дня! Чи обов'язково підтверджувати наявність лаборанта учасником у разі залучення випробувальної дорожньої лабораторії ззовні? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 17.03.2020 року № 74) розглянуто ваше запитання від 12.03.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
За результатами розгляду повідомляємо: що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 1.2.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 5, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації.
Таким чином, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен надати у тому числі інформацію про наявність у нього лаборанта або іншої особи, яка виконує функції лабораторного контролю.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 13 березня 2020 13:54
Дата відповіді: 17 березня 2020 15:19
Добрий день!Тендерною документацією (табляця 6 Додаток 1) вимагається довідка про виконання аналогічного договору. Просимо надати роз'яснення стосовно заповнення 7 графи Таблиці 6, а саме "Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт ". В дану графу вносити дані всіх актів виконаних робіт, що підтверджують вартість виконання договору чи тільки ті акти, в яких зазаначено найменування робіт, необхідне для підтвердження досвіду виконання відповідно до кожного лоту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 17.03.2020 року № 74) розглянуто ваше запитання від 13.03.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо: що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...». Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 1.3.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*. В графах 5, 6, 7 Таблиці 6 зазначається інформація, яка підтверджує виконання робіт/надання послуг в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, в натуральних величинах.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 28 лютого 2020 09:44
Вимога на АБЗ
Шановні члени тендерного комітету! Відповідно до Таблиці №3 Додатка №1 Тендерної документації Замовником визначено наступне: «У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.».
Виходячи з вищезазначеного, Замовником не було передбачено можливість надання Учасником «Мобільного асфальтобетонного заводу». Чинне законодавство України та Державне агентство автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) не забороняє використання «Мобільних асфальтобетонних заводів». В підтвердження цього Ви маєте можливість ознайомитись з тендерними документаціями інших служб автомобільних доріг України по областям. Тому, щоб уникнути штучне звуження кола потенційних Учасників, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, а саме надати можливість Учаснику використовувати в тому числі «Мобільний асфальтобетонний завод». Наприклад, доповнивши документацію наступною умовою: «У разі надання Учасником перелічених вище підтверджуючих документів щодо мобільного(-их) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)/установки (-ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт/надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання Замовника, Учасник додатково надає копію договору з власником/орендарем земельної ділянки на відповідний строк, що відповідає строку виконання робіт за предметом закупівлі, лист-згоду власника/орендаря на право розташування АБЗ на його території, документи, що підтверджують право власності/оренди на земельну ділянку.».
У разі відмови або ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та уникнення штучного звуження кола учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 09:28
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 52 від 04.03.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 28.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.c1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Так, згідно пункту 1.1.3. Додатку 1 тендерної документації
«Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо.
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає:
- атестат виробництва;
- договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.»
Виходячи з вищевикладеного, окремих вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вище перелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг згідно предмету закупівлі.

Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Роз’яснення щодо ккваліфікаційного критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 28 лютого 2020 09:46
Щодо транспортних засобів
Шановні члени тендерного комітету! Відповідно до Таблиці №1 Додатка №1 Тендерної документації Замовником визначено наступне: «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства;
- гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізмів, обладнання та устаткування тощо не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України.
Якщо техніка не є власністю Учасника, то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, Учасник додатково надає:
дійсні та чинні, договори: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
Якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає:
договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі.».
Ознайомившись з вищезазначеним, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію, а саме надати можливість Учаснику використовувати транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які знаходяться, наприклад, під заставою, під забороною відчуження, іншим засобом забезпечення, оскільки, відповідно до чинного законодавства України немає жодних обмежень в використанні таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів під час знаходженні їх в забезпеченнях виконання якихось зобов’язань. Така умова є дискримінаційною та грубо порушує закон! Багато компаній беруть, наприклад, кредити та під кредити надають у заставу своє майно, в т.ч. транспортні засоби та техніку, заводи тощо.
У разі відмови або ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та уникнення штучного звуження кола учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 09:27
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 52 від 04.03.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 28.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.a2) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимоги пункту 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме в частині надання Учасником гарантійного листа з інформацією, що техніка, машини, механізмів, обладнання та устаткування тощо не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, викладені в новій редакції. Замовником внесено відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Роз’яснення щодо ккваліфікаційного критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 28 лютого 2020 10:15
Щодо працівників
Шановні члени тендерного комітету! Відповідно до п.п.1.2.1 Таблиці №4 Додатка №1 Тендерної документації Замовником визначено наступне: «Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 5, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації.» та відповідно до Таблиці №5 Додатка №1 Тендерної документації Замовником визначено наступне: «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- копії трудових книжок та накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками;
Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає:
- дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів.»
У зв’язку з тим, що такі інженерно-технічні працівники, як «Лаборант» та «Геодезист» не повинні обов’язково мати освіту у сфері будівництва та кваліфікацію «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію, а саме зазначити, що на інженерно-технічних працівників «Лаборант» та «Геодезист» Учасник має можливість надати диплом, який дозволяє вищезазначеним працівникам надавати необхідні послуги(виконувати роботи), оскільки, зазначена вимога в тендерній документації суперечить чинному законодавству України.
У разі відмови або ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав та уникнення штучного звуження кола учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 09:25
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 52 від 04.03.2020 року.

У відповідь на вимогу, що надійшла 28.02.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.c3) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Таким чином, згідно Додатку 1 для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
«Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 5, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації.
Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо.»
Визначений в тендерній документації перелік кваліфікації не є вичерпним. Під час залучення інженерно-технічних працівників, таких як «Лаборант» та «Геодезист», Учасник надає диплом(и), який(і) дозволяє вищезазначеним працівникам надавати необхідні послуги (виконувати роботи).
Розгорнути Згорнути
Роз’яснення щодо кваліфікаційного критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 05 березня 2020 11:41
Щодо умов ТД
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України.
Наша компанія не має можливості підготувати пропозицію, яка б відповідала вищезазначеним вимогам Тендерної документації з огляду на наступне:
Правовий режим регулювання обтяжень рухомого майна, встановлених з метою забезпечення виконання зобов’язань, а також правовий режим виникнення, оприлюднення та реалізації інших прав юридичних і фізичних осіб стосовно рухомого майна, врегульовано Законом України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (ст. 1 Закону).
При цьому ст. 8 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» чітко встановлює, що «якщо інше не встановлено законом або правочином, на підставі якого виникло обтяження, боржник, у володінні якого знаходиться предмет обтяження, може використовувати його відповідно до цільового призначення, а також отримувати продукцію, плоди і доходи від предмета обтяження. При користуванні предметом обтяження боржник повинен не припускати погіршення його стану та необґрунтованого зменшення вартості понад норми амортизації (зносу)».
Таким чином, законом прямо передбачено право використовувати майно, яке є предметом обтяження.
Наше підприємство могло би зрозуміти логіку Замовника, якщо б вимагалось, щоб обладнання та матеріально-технічна база були вільними від обтяжень, які унеможливлюють використання такого обладнання під час надання послуг за предметом закупівлі…
Але ж ні, вимогою ТД Замовник вимагає, щоб учасники надавали гарантійний лист про те що, техніка не перебуває під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України
Вважаємо, що вимога є дискримінаційною відносно тих учасників (зокрема нашого підприємства), які планують залучити техніку, що має певні обтяження, які не створюють перешкод у використанні такої техніки під час надання послуг за предметом закупівлі.
Замовник вимагає надання учасниками банківської гарантії у якості забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, банківські установи надають відповідні гарантії під забезпечення (або грошове, або майнове, або будь-яке інше).
Обтяження майна, зокрема передача його в заставу під час отримання кредитів чи банківських гарантій, – є широко поширеним та прийнятним способом ведення господарської діяльності.
Принцип свободи підприємницької діяльності передбачає, що Підприємства мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, наше підприємство має право самостійно обирати модель ведення свого бізнесу та розпоряджатися своїм майном, а тим паче, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Оскільки, той факт, що техніка знаходиться під заставою, жодним чином не впливає на
можливість використання даної техніки при наданні послуг за предметом закупівлі, не впливає також на технічні характеристики, стан, продуктивність, фунціональні можливості даної техніки, - вимога щодо надання гарантійного листа з вищезазначеною інформацією є дискримінаційної.
Відповідна позиція підтверджується численною практикою АМКУ.
Просимо виключити вищезазначену вимогу із тендерної документації. В іншому випадку, ми будем змушені звертатися до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав та інтересів.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 09:58
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 58 від 11.03.2020 року.

1. У відповідь на вимогу, що надійшла 05.03.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-21-002170-a.a4) повідомляємо, що відповідно до змін, внесених до тендерної документації 03.03.2020 року, чинна редакція тендерної документації Замовника не містить умов на які посилається фізична/юридична особа у своєму звернені.
Звертаємо увагу, що зміни, які вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Положення тендерної документації, до яких було внесено зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Також, разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднюється перелік змін, що вносяться.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Роз’яснення щодо ккваліфікаційного критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-002170-a.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 20 березня 2020 22:41
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 18:30
Скарга відкликана скаржником
Причина: Враховучи внесення Замовником 23.03.2020р. змін до умов Документації в частині Оскаржуваних вимог, а також приймаючи до уваги винесення Органом оскарження рішення №6133-р/пк-пз від 31.03.2020 в рамках даної процедури закупівлі, яким Замовника зобов'язано внести зміни до Документації в частині Оскаржуваних вимог, Скаржник не вбачає практичної необхідності у подальшому розгляді його скарги та відкликає її.
Дата: 07 квітня 2020 19:35
рішення від 25.03.2020 № 5638 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 18:30
рішення від 08.04.2020 № 6727.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 17:41
Номер скарги: UA-2020-02-21-002170-a.c6
Статус:
Відкликано
Скаржник: ТОВ "БК ЄВРОДОР", Код ЄДРПОУ:36256287
Дата подання: 22 березня 2020 16:11
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 18:38
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та внесенням змін до тендерної документації повідомляємо про відкликання скарги
Дата: 31 березня 2020 09:39
рішення від 25.03.2020№5659+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 18:38
рішення від 31.03.2020№6133.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:20

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

24 березня 2020 11:16
Пояснення.PDF
30 березня 2020 16:28
Клопотання.PDF

Документи Органу Оскарження

09 квітня 2020 17:41
рішення від 08.04.2020 № 6727.pdf

Документи подані скаржником

22 березня 2020 16:10
Скарга.pdf
22 березня 2020 16:10
платіжне доручення.pdf
22 березня 2020 16:10
договір 10.pdf
22 березня 2020 16:10
Договір 5.pdf
22 березня 2020 16:10
договір 52.pdf
22 березня 2020 16:10
Договір 8 и 34.pdf
22 березня 2020 16:10
договор 10-О.pdf
22 березня 2020 16:10
Договор 11.pdf
22 березня 2020 16:10
договор 15 и 47.pdf
22 березня 2020 16:10
договор 1708.pdf
22 березня 2020 16:11
Договор 3.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 308+000 – км 311+700 в Херсонській області
Опис предмету закупівлі:
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 308+000 – км 311+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг).
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 33 837 191,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 169 185,96 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1015115.73 UAH


Title: Current average repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 308+000 - km 311+700 in Kherson region;
Description: IBS I.1-218-182:2011 Current average repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 308+000 - km 311+700 in Kherson region (45233142-6 - Road-repair works)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 33 837 191,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 169 185,96 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 червня 2020 12:25
Auction planned date: 04 червня 2020 12:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 308+000 – км 311+700 в Херсонській області (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-14 — Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 308+000 – км 311+700 в Херсонській області, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Current average repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 308+000 - km 311+700 in Kherson region (source of procurement financing: budget funds)
CPV: 45233142-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2020 13:43
Коментар щодо відміни: абз.3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Документи:
23 квітня 2020 13:42
Протокол 135.PDF