Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень ОЗОШ №39 I-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20»
Очікувана вартість
28 844 800,00 UAH
UA-2020-02-21-002005-a 19cce15cf7bb4a09a86b69c773bc996a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 17:30
Очікувана вартість: 28 844 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 224,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт приміщень ОЗОШ №39 I-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт приміщень ОЗОШ №39 I-III ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Успенська, 20»(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Успенська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:41
Звіт.pdf
21 лютого 2020 16:35
пояс запис Успенська 20.pdf
21 лютого 2020 16:34
11 ТД.doc
02 березня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:41
Звіт.pdf
21 лютого 2020 16:35
пояс запис Успенська 20.pdf
21 лютого 2020 16:34
11 ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 27 лютого 2020 15:56
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:10
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Від повідно до умов оголошення про проведення данної процедури закупівлі, а саме: "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)", встановлено 100 відсоткова післяоплата за виконані роботи напротязі 45 календарних днів, однак розділом 12. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ Додатку 2 до тендерної документації зазначені інші умови розрахунків. Вимагаємо визначити реальні умови здійснення оплати, які будуть діяти після підписання сторонами договору. Оскільки, Ваше оголошення не містить даної інформації і в разі проведення моніторингу закупівлі ДАСУ проведення цієї процедури буде визнано такою, що здійснено з порушеннями і процедура має бути відмінена. Дана ситуація порушує права учасників, які витратять кошти на участь в процедурі. Вимагаємо привести форму оголошення у відповідність. Вимагаємо усунути вищевказані порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни
2
Дата подання: 27 лютого 2020 15:57
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:10
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Вимога тендерної документації «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» є суто дискримінаційною та направлена виключно на обмеження кола учасників, якщо компанія має досвід роботи 3 роки та має виконані аналогічні договори чому вона не може прийняти участь у вашому тендері ? Чому саме 4 рокі, а не 10, 20, 30, або 2? Вимагаємо прибрати вимогу щодо досвіду учасника не менше 4-х років. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
3
Дата подання: 27 лютого 2020 15:57
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:10
Доброго дня шановный Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Тендерна документація містить кваліфікаційний критерій «5.4. Наявність фінансової спроможності». Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16». Статтею 16 Закону встановлено «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Таким чином, замовником неправомірно включено до тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності», якого не передбачено Законом. Вимагаємо виключити вказаний критерій. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
4
Дата подання: 27 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:09
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1.Тендерна документація вимагає надання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дана вимога прямо суперечить статті 16 Закону, яка містить імперативну норму щодо надання договору (тобто одного договору). Невідповідність цієї вимоги Закону підтверджено сталою практикою АМКУ, який підтверджує незаконність вимагати більше ніж один аналогічний договір, включаючи інші вимоги. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України в зв'язку протягуванням свого учасника на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
5
Дата подання: 27 лютого 2020 15:59
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:09
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1.Умовами "п. 11. Інші документи" розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається від Учасника надати" "- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником)". Оскільки, немає конкретного переліку вказаних документів по даній закупівлі, вимагаємо конкретизувати повний перелік необхідних документів, які вимагаються Замовником від Учасника, конкретно по данному пункту тендерної документації, шляхом усунути вказаного порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України в зв'язку протягуванням свого учасника на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій