Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Граблі віялові
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001984-a ● 52f907fbbd214b29846183c5ff741dbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 264 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 штуки
Граблі віялові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 16:26 |
Проект договору.docx | |
21 лютого 2020 16:26 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Корупція
Дата подання: 22 лютого 2020 21:14
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:42
Це теж прописано під Електротрейдсервіс чи під когось іншого ?
То можна не морочитись та не брати участь ?
Відповідь: Доброго дня! Всі учасники, що мають в наявності зазначений товар та бажання приймати участь у торгах, можуть подавати свої пропозиції у відповідності до чинного законодавства України.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 12:03
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:28
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто та повідомляється наступне:: для недискримінації учасників до участі у закупівлі допускаються всі учасники у тому числі фізичні особи-підприємці неплатники податку. Під час оцінювання наданих пропозиції неплатника ПДВ буде податок буде додаватися до його цінової пропозиції, оскільки в цьому випадку ПДВ буде сплачуати Замовник. Поняття "очікувана вартість" детально розписано у Методиці визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку розроблена з метою встановлення єдиних вимог щодо порядку визначення очікуваної вартості при здійсненні публічних закупівель товарів Централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО) Державною установою «Професійні закупівлі», а також підвищення ефективності закупівельного процесу. Методика описує порядок збору інформації, методи розрахунку очікуваної ціни закупівлі, застосування індексів корегування цін та інфляції, вплив зміни курсу валют при закупівлі товарів. Розрахунок очікуваної вартості здійснюється ЦЗО на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі ЦЗО товару з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару.
Про аналог.
Дата подання: 24 лютого 2020 12:07
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:39
Чи допускаєте Ви те, щоб дерев’яний держак був закріплений до граблів не шурупами, а одним шурупом? Або ж уточніть: скількома шурупами повинен бути прикріплений держак до граблів? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Граблі на держаку повинні бути добре зафіксовані. Кількість шурупів при цьому не має значення.
Аналог
Дата подання: 24 лютого 2020 14:01
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:34
Чи можливо пропонувати граблі, які мають 20 зубців?
Відповідь: Доброго дня! У технічному завданні чітко визначено , що повинно бути 18 зубців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Дебют-центр |
203 760,00
UAH з ПДВ
|
189 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метлайт" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФОРД" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
190 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" |
249 120,00
UAH з ПДВ
|
249 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дебют-центр #39421842 |
Переможець |
189 990,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 17:26
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 17:22
|
Договір №275.pdf | укладений |
01 квітня 2020 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |