Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання
Очікувана вартість
450 812,06 UAH
UA-2020-02-21-001964-a 3aca7b03984949f2b2eff4ee66a453cd
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Вебсайт: http://kz-cml.wix.com/likarnya
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705,380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії», на Антимонопольний комітет України покладені функції ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії. Згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua)». На підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України станом на 31.12.2019р. року ОКВП «Дніпро-Кіровоград» є суб’єктом природної монополії на ринку централізованого водопостачання та водовідведення в територіальних межах Кіровоградської області та м. Кропивницького (в межах території, на якій розташовані діючі мережі підприємства) (Зведений перелік суб’єктів природних монополій Кіровоградської області). ОКВП «Дніпро – Кіровоград» та КНП «ЦМЛ» мають багаторічний досвід плідної співпраці щодо закупівлі послуг з централізованого водопостачання, тобто є відповідна практика документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. ОКВП "Дніпро – Кіровоград" має відповідні довіреності та ліцензії на надання послуг централізованого водопостачання та є єдиним постачальником даної послуги в області. Будь-які альтернативи щодо надання послуг централізованого водопостачання в інших підприємств - відсутні. Не укладання з ОКВП "Дніпро – Кіровоград" договору на закупівлю послуг централізованого водопостачання в 2020 році може призвести до небажаних наслідків та призупинення належного функціонування підприємства, що є неприпустимим.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України "Про природні монополії"; Постанова НКРЕКП від 19.10.2017 року №1268 «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій»; Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про порядок складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій»; Зведений перелік суб'єктів природних монополій, який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua); Ліцензія НКРЕ на постачання централізованого водопостачання та водовідведення; протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:38
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25.1 тисяча кубічних метрів
централізоване водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар №1, Фортеця, 21; - стаціонар №2, вул. Архітектора Паученка, буд.45/35; - бухгалтерія, вул. Пашутіна, буд. 41; - неврологічне відділення стаціонару №2, вул. Велика Перспективна, буд. 28; - поліклініка, вул. Кропивницького, буд. 22.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після підписання актів наданих послуг, Споживач, на протязі 5 банківських днів, здійснює оплату коштів у відповідності до: а) рахунку-фактури за фактичні об'єми споживання води згідно актів виконаних робіт (наданих послуг); б) рахунків, виписаних за самовільне безоблікове водокористування згідно з п. 3.3. «Правил користування системами централізованого комунальною водопостачання та водовідведення в населених пунктах України». Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
Переможець 450 812,06
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
450 812,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
водопостач._copy.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:17
ДУ Дніпро-Кіровоград_copy.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:37
д.уг.водопостач.№2_copy.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 10:44
д.уг.водопостач._copy.pdf зміни до договору
21 травня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 13:09
додаток схеми водопостачання.pdf укладений
02 березня 2020 13:08
додаток ліміти водопостачання_copy.pdf укладений
02 березня 2020 13:08
Дог на водопостачання 450812,06 _copy.pdf укладений
02 березня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст.23 Бюджетного кодексу України та п. 1.4 Договору про закупівлю послуги централізованого водопостачання №5/173/1/2272 від 02.03.2020р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. У зв’язку із виділенням додаткових коштів з міського бюджету на оплату послуг з централізованого водопостачання визначити суму бюджетних зобов’язань на дату укладення додаткової угоди 63 671,00грн. ( шістдесят три тисячі шістсот сімдесят одна грн. 00коп.). 2. Всі інші умови Договору та Додатки залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 5/173/1/2272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст.23 Бюджетного кодексу України та п.п.1.4,13.3,13.5 Договору про закупівлю послуги централізованого водопостачання №5/173/1/2272 від 02.03.2020р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. У зв’язку із надходженням коштів від орендарів відшкодування оплати послуг з централізованого водопостачання визначити суму бюджетних зобов’язань на дату укладення додаткової угоди 11 718,34грн. (одинадцять тисяч сімсот вісімнадцять грн. 34 коп.). 2. В зв’язку зі зміною реквізитів Учасника внести зміни до розділу 15 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» виклавши реквізити Учасника в новій редакції: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград»,25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19а, р/р UA463052990000026004015102334 (для оплати послуг водопостачання) в КРУ АТ КБ “Приватбанк”, МФО 305299, код за ЄДРПОУ 03346822,Свідоцтво платника ПДВ № 15229783 ІПН 033468211231, тел. 33-07-94. 3. Всі інші умови Договору та Додатки залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 5/173/1/2272
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.8 ч.4, ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п.п.12.3., 13.2. Договору про закупівлю послуги централізованого водопостачання №5/173/1/2272 від 02.03.2020р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Конкретний розмір бюджетних зобов’язань та обсяг наданих послуг на період з 01 січня по 31 березня 2021 року будуть визначені окремою додатковою угодою між Сторонами. 3. Всі інші умови Договору та Додатки залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 5/173/1/2272
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п.п.1.3.,13.2. Договору про закупівлю послуги централізованого водопостачання №5/173/1/2272 від 02.03.2020р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму Договору на 331358,62грн.(Триста тридцять одна тисяча триста п'ятдесят вісім грн.62 коп.) та викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 119453,44 грн. (Сто дев'ятнадцять тисяч чотириста п'ятдесят три грн. 44 коп.) в т.ч. ПДВ.33996,09 грн ». 2. В зв’язку із внесеними пунктом першим цієї додаткової угоди змінами, викласти абзац другий пункту 1.2. Договору в такій редакції: «Кількість (об'єми надання) послуг: - 19,08861 тис.куб.м.» 3. Всі інші умови Договору та Додатки залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 5/173/1/2272
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 119 453,44
UAH (в тому числі ПДВ 19 908,91 UAH)