Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001932-a 35395ba8dc324b4b8c5db74ce9a3c9b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малеш Володимир Ілліч

+380312696012 admin@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатська ОДА
Код ЄДРПОУ: 00022496
Вебсайт: https://carpathia.gov.ua/
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Малеш Володимир Ілліч
+380312696012
admin@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Визначено у договорі (додаток 1) Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308 шт
Ціна за одиницю: 5000UAH без ПДВ
Офісне устаткування та приладдя різне (згідно специфікації до договору додаток 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл.Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором між Замовником та Постачальником проводиться на протязі десяти банківських днів на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 лютого 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Швець. С.І.
#2367113425
Переможець 5 000,00
UAH
21 лютого 2020 16:34

Документи

21 лютого 2020 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 17:05
Договір укладений
21 лютого 2020 16:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (згідно специфікації до договору додаток 1) 308 шт 5 000,00
UAH