Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №31, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. Коригування»
Очікувана вартість
35 619 300,00 UAH
UA-2020-02-21-001930-a b354f078b2c04df1ba6cb309cea7efba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 17:30
Очікувана вартість: 35 619 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 096,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №31, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. Коригування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №31, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. Коригування»(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Гастелло, 90-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:20
Пояснюв. Гастело лит А.pdf
21 лютого 2020 16:20
поя. Гастело лит Б.pdf
21 лютого 2020 16:20
поя. Гастело лит Г.pdf
21 лютого 2020 16:19
Звіт- лист Гастелло.pdf
21 лютого 2020 16:19
Експертний звіт Гастелло.pdf
21 лютого 2020 16:19
9ТД.doc
02 березня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:20
Пояснюв. Гастело лит А.pdf
21 лютого 2020 16:20
поя. Гастело лит Б.pdf
21 лютого 2020 16:20
поя. Гастело лит Г.pdf
21 лютого 2020 16:19
Звіт- лист Гастелло.pdf
21 лютого 2020 16:19
Експертний звіт Гастелло.pdf
21 лютого 2020 16:19
9ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 5.4. Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 27 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:13
Доброго дня шановный Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Тендерна документація містить кваліфікаційний критерій «5.4. Наявність фінансової спроможності». Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16». Статтею 16 Закону встановлено «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Таким чином, замовником неправомірно включено до тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності», якого не передбачено Законом. Вимагаємо виключити вказаний критерій. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років
Дата подання: 27 лютого 2020 12:24
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:13
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Вимога тендерної документації «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» є суто дискримінаційною та направлена виключно на обмеження кола учасників, якщо компанія має досвід роботи 3 роки та має виконані аналогічні договори чому вона не може прийняти участь у вашому тендері ? Чому саме 4 рокі, а не 10, 20, 30, або 2? Вимагаємо прибрати вимогу щодо досвіду учасника не менше 4-х років. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
надання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції
Дата подання: 27 лютого 2020 12:32
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:12
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1.Тендерна документація вимагає надання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дана вимога прямо суперечить статті 16 Закону, яка містить імперативну норму щодо надання договору (тобто одного договору). Невідповідність цієї вимоги Закону підтверджено сталою практикою АМКУ, який підтверджує незаконність вимагати більше ніж один аналогічний договір, включаючи інші вимоги. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України в зв'язку протягуванням свого учасника на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Дата подання: 27 лютого 2020 12:49
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:12
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Від повідно до умов оголошення про проведення данної процедури закупівлі, а саме: "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)", встановлено 100 відсоткова післяоплата за виконані роботи напротязі 45 календарних днів, однак розділом 12. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ Додатку 2 до тендерної документації зазначені інші умови розрахунків. Вимагаємо визначити реальні умови здійснення оплати, які будуть діяти після підписання сторонами договору. Оскільки, Ваше оголошення не містить даної інформації і в разі проведення моніторингу закупівлі ДАСУ проведення цієї процедури буде визнано такою, що здійснено з порушеннями і процедура має бути відмінена. Дана ситуація порушує права учасників, які витратять кошти на участь в процедурі. Вимагаємо привести форму оголошення у відповідність. Вимагаємо усунути вищевказані порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни
п. 11. Інші документи
Дата подання: 27 лютого 2020 13:57
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:11
Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1.Умовами "п. 11. Інші документи" розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається від Учасника надати" "- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником)". Оскільки, немає конкретного переліку вказаних документів по даній закупівлі, вимагаємо конкретизувати повний перелік необхідних документів, які вимагаються Замовником від Учасника, конкретно по данному пункту тендерної документації, шляхом усунути вказаного порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України в зв'язку протягуванням свого учасника на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ 32 556 491,02
UAH з ПДВ
32 556 491,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 17:20
Електронний підпис
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-16тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-15тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-14тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-13тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-12тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-11тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:17
Договор _ТК-10тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-9тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-8тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-7тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-6тмта акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-5тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-4тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-3тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-2тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ТК-1тм та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-18 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-17 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-16 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-15 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-6 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Статут.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-14 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Свідоцтво та Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-5 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
ПРОПОЗИЦІЯ (ЦІНОВА).pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-13 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-4 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-12 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-3 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-11 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-10 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-2 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Повноваження директора.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-9 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-1 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
Паспорт директора.pdf
10 березня 2020 17:16
Аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 17:16
Пакти (дод.8_9).pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-8 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
листи-відгуки.pdf
10 березня 2020 17:16
Пакти (дод.8_9) заповнені.pdf
10 березня 2020 17:16
Досвід Довідка.pdf
10 березня 2020 17:16
Договор _ЗМ-7 та акти.pdf
10 березня 2020 17:16
ліцензія Учасника.pdf
10 березня 2020 17:16
фінансова спроможність.pdf
10 березня 2020 17:16
Технічне завдання.pdf
10 березня 2020 17:16
субподряд сотрудники.pdf
10 березня 2020 17:16
Інф.з реєстру банкрут..pdf
10 березня 2020 17:16
дозвіл Учасника.pdf
10 березня 2020 17:16
Договір оренди техніки.pdf
10 березня 2020 17:16
Договір оренди техніки 1.pdf
10 березня 2020 17:16
довкілля.pdf
10 березня 2020 17:16
Довідка працівники.pdf
10 березня 2020 17:16
Довідка заборгованість.pdf
10 березня 2020 17:16
Банківська Гарантія.zip
10 березня 2020 17:16
016-001-9020-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій