«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Очікувана вартість
2 007 852,00 UAH
UA-2020-02-21-001805-a 4dd53d6418a44b7fbe540de6ba0d9f97
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт замовника: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа замовника: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 11:20
Очікувана вартість: 2 007 852,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 039,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2020 12:40
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:08
Шановний замовнику! Для відсутності підстав для дискваліфікації нашої пропозиції просимо уточнити - яким державним органом повинні бути видані сертифікати, що підтверджують проходження працівниками Учасника спеціального навчання для надання послуг в закладах освіти?
Відповідь: Шановний учасник, Замовник не вимагає якогось конкретного документу, і не встановлює якісь звужені вимоги до нього (щодо форми, змісту, ким і коли виданий), таким чином не створюючи дискримінацію для будь-кого з Учасників, просить підтвердити документально факт проходження навчання працівниками Учасника , у зв’язку з чим вони можуть надавати послуги в закладах освіти, тобто в тих місцях, де перебувають діти. Для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 26 лютого 2020 17:18
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:15
Шановний замовнику! В тендерній документації у вас наявна вимога - - Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт. Проведення такого огляду підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, разом із актом огляду, що надаються учасником у складі пропозиції. Дана вимога вважається дискримінаційною, у зв`язку з тим, що до винесення проколу рішення про визнання переможця замовник та учасник не має прав щодо будь-яких зустрічей та переговорів. Тому вимагаємо додати до тендерної документації відомості про технічні характеристики (плани приміщень)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Умова щодо огляду об’єкта в першу чергу встановлюється для зручності самих учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі. Також звертаємо Вашу увагу, що огляд об'єктів, які підпорядковані Замовнику, здійснюється безпосередньо за адресою закладу, якому будуть надаватися послуги, а не за адресою Замовника, тому будь - яка зустріч сторін до моменту проведення аукціону не можлива. Для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.Дякуємо за звернення.
лист-відгук
Дата подання: 27 лютого 2020 09:39
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:30
просимо надати ро`яснення щодо вимоги надання листа-відгука, адресованого замовнику. З чим пов`язана дана вимога? Чому лист повинен бути адресований замовнику закупівлі, а не учаснику, який безпосередньо надавав послуги відповідно до договору, до якого і надається лист-відгук?
Відповідь: Шановний Учасник, зазначена вимога в жодному чинні не обмежує та не дискримінує учасників закупівлі, та не суперечить чинному законодавству. Просимо дотримуватися умов документації. Дякуємо за звернення.
страховий поліс
Дата подання: 27 лютого 2020 09:40
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:04
На яких підставах ви вимагаєте надати копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами учасника дійсними на весь період виконання умов закупіві, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник, умова щодо наявності копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами учасника, встановлена з урахуванням ЗУ «Про страхування», та Цивільного кодексу України. Дякуємо за звернення.
сертифікат навчання працівників
Дата подання: 27 лютого 2020 09:51
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:20
Ваша вимога щодо надання сертифікатів (чи інших документів), що підтверджують проходження працівниками учасника спеціального навчання для надання послуг в закладах освіти є дикримінаційною. Адже жоден уповноважений орган не проводить даного роду навчання та не видає відповідні документи. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, інакше ми будемо вимушені оскаржувати це питання в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не вимагає якогось конкретного документу, і не встановлює якісь звужені вимоги до нього (щодо форми, змісту, ким і коли виданий), таким чиною не створюючи дискримінацію для будь-кого з Учасників, просить підтвердити документально факт проходження навчання працівниками Учасника , у зв’язку з чим вони можуть надавати послуги в закладах освіти, тобто в тих місцях, де перебувають діти. Для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
уточнення
Дата подання: 27 лютого 2020 17:49
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:19
Шановний Замовник! прошу написати законодавчу підставу надання сертифікату ISO/ISE 27001:2015! Ліцензійні вимоги надання послуг технічного обслуговування АПС не передбачають отримання даного сертифікату.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно чинного законодавства України (відповідного ДСТУ ISO/IEC 27001:2015) передбачається застосування у Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ISO/ISE 27001 передбачає безпечний обмін інформацією, реальну турботу про конфіденційність інформації, відповідальність та інші вимоги до діяльності, пов'язані з безпекою, що не може бути неважливим у сучасному інформаційному світі.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення.
уточнення
Дата подання: 27 лютого 2020 17:54
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:21
Прошу доповнити технічну частину планами, схемами приміщень, кресленнями проектів, оскільки Учасник не має можливості правильно розрахувати об’єм робіт і ціну. Відсутність даної інформації в тендерній документації є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Шановний Учасник, з метою правильного та чіткого розрахунку об'ємів робіт і ціни саме Учасником Замовником передбачена вимога щодо огляду об’єкту, що у першу чергу встановлюється для зручності учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі. Дякуємо за звернення.
привести тендерну документацію у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі"!!!!!
Дата подання: 27 лютого 2020 17:55
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:35
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі"!!!!!
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Дякуємо за звернення.
уточнення
Дата подання: 27 лютого 2020 17:57
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:24
Шановний Замовнк, а чи можна надати Лист-згоду на обробку персональних на директора як повну відповідність Вашій вимозі - лист- згода на обробку персональних даних (Додаток 6 до ТД)?
Відповідь: Шановний Учасник, лист-згода надається в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі. Дякуємо за звернення.
уточнення
Дата подання: 27 лютого 2020 17:59
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:27
Уточність, будь ласка, що повинен надати Учасник для підтвердження відповідності пропонованих послуг технічним і якісним характеристикам, встановленим замовником до предмета закупівлі?
Відповідь: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документальне підтвердження відповідності пропонованих послуг технічним і якісним характеристикам, встановленим замовником до предмета закупівлі. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001805-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 25 лютого 2020 18:48
На дискримінаційні умови
Доброго дня, Шановний Замовник !

1)В п.5 Тендерної документації Ви вимагаєте від учасника надання сертифікату, чи іншого документу, що підтверджує проходження працівниками учасника СПЕЦІАЛЬНОГО навчання для надання послуг в закладах освіти – просимо видалити цю вимогу, так як вона є не чіткою да дискримінаційною, нам не зрозуміло, хто надає цей документ і хто проводить це навчання, ніде в ліцензійних умовах не а зазначається, що такий документ є обов’язковий для всіх учасників і без нього не можуть надаватись послуги.

2. У п. 5 розділу 5 тендерної документації ви вимагаєте, що кожен учасник повинен оглянути обєкт та підтвердити це документально, для нас, як для учасника дана вимога є дискримінаційною, так як Замовник може підписати цей документ лише тім учасникам , які він бачить переможцем, нами уже не одноразово оскаржувалась дана вимога в інших закупівля в АМКУ, і ми завжди вигравали скаргу. Вимагаємо прибрати цей пункт з тендерної документації.
3) в п. 1.9 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати Копію декларації відповідності матеріально технічної бази з питань пожежної безпеки на офісні приміщення, для нас як для учасника дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, так як жодним документом і нормативно – правовим актом не передбачено надання таких документів для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Замовник, можливо нам потрібно ще надати квитанцію про сплату комунальних послуг – щоб ви впевнились що мі не маємо заборгованості за такі послуги. Вимагаємо прибрати вимогу про надання декларації на офісні приміщення.
4. в п. 1.7 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати копію відповідної ліцензії а у разі електронної – учасник ОБОВЯЗКОВО надає копію витягу з наказу та лист від ДСНС – нащо, Інформацію про ліцензування Ви як замовним можете переглянути на офіційному сайті ДСНС -. Якщо ви не знаєте як це зробити – можете замість всіх цих документів запросити інструкцію від учасника як перевірити ліцензію або гарантій лист про наявність ліцензії. Для нас, як для учасника Ваша вимога є дискримінаційною та такою, що написана під конкретного учасника. Вимагаємо прибрати дану вимогу.

5. . в п. 1.8 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати копію страхового полісу відповідальності перед 3-ми особами – цей поліс не потрібен для виконання робіт протипожежного призначення. Якщо ви хочете даний поліс від переможця торгів а цю вимогу замініть наданням гарантійного листа про надання даного полісу переможцем даного поліс.
Для нас вимога надання полісу учасником є дискримінаційною, вимагаємо прибрати дані вимоги.

6. в додатку 2 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників надати документи про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії – мі не маємо електротехнічну лабораторію та не зобов’язані її мати. хочемо повідомити, що дана вимога не стосується даного предмета закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту). Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг з окремим класифікатором: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань. Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю;
- вимірювання значення опору ізоляції;
- перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо.
Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско-налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має. Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Таким чином, учасники мають надавати послуги зі встановлення сигналізації та пуско-налагоджування на підставі отриманої ним ліцензії.

7. У складі тендерної документації ви вимагаєте надати сертифікати : ІSО 14001:2015, ІSО 9001:2015, ІSО 37001:2017 - , ІSО27001:2015, OHSAS 18001:2010 – Чому саме ці роки, для прикладу ІSО 27001 може бути не тільки року 2015 як і всі наступні сертифікати. Також повідомляємо, що OHSAS 18001:2010 зараз не видається а вже є інший сертифікат, який його заміняє, Шановний Замовник, не потрібно складати тендерну документацію під якогось конкретного учасника, яких має саме такі сертифікати – не порушуйте принципи визначені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», . Вимагаємо прибрати ці сертифікати або замінити іх вказавши, або інші, що мають такий саме характер, також Ви не вказали, на які роботи потрібно надавати ці сертифікати, для прикладу OHSAS 180001 – ми можемо надати на виготовлення ковбаси, і це не буде помилкою. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови.

8. У складі тендерної пропозиції ви вимагаєте надати протокол повірки електроінструменту, цей документ, як для замовника торгів вам не потрібен, так як за інструменти відповідає Учасник і в ліцензійних умовах відсутнє будь яке посилання на такий протокол. Тобто він не потрібен для надання такого виду робіт/послуг.
Ми маємо можливість виконати роботи якісно і в повному обсязі проте не маємо документів, які ви вимагаєте надати та які не потрібні для надання такого виду послуг.

Виходячи з вищенаведеного вимагаємо вне6сти зміни до тендерної документації, та виключити з неї документи, які несуть дискримінаційний характер та порушують добросовісну конкуренцію, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження АМКУ.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
28 лютого 2020 15:35
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.

Щодо питання 1: Замовник не вимагає якогось конкретного документу, і не встановлює якісь звужені вимоги до нього (щодо форми, змісту, ким і коли виданий), таким чиною не створюючи дискримінацію для будь-кого з Учасників, просить підтвердити документально факт проходження навчання працівниками Учасника , у зв’язку з чим вони можуть надавати послуги в закладах освіти, тобто в тих місцях, де перебувають діти. Для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Щодо питання 2: вимога щодо огляду об’єкту є обов’язкова, та в першу чергу встановлюється для зручності учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі. Дану вимогу тендерної документації може виконати будь-який суб’єкт господарювання, а тому це в жодному разі не є дискримінацією учасників.
Щодо питання 3: Умова щодо надання копію декларації відповідності матеріально технічної бази з питань пожежної безпеки на офісні приміщення, для Вас як для учасника дана вимога не є дискримінаційною, а такою, що встановлена в рамках чинного законодавства, як підтвердження того, що це дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Так, ч. 2. ст. 57 Кодексу цивільного захисту України передбачає,що початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).

Щодо питання 4: Умова щодо надання підтверджуючих документів щодо наявності чинної ліцензії ДСНС України вимагається в рамках чинного законодавства, як підтвердження того, що Учасник має право на здійснення відповідної діяльності. Адже, відповідно до п.п. 13ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачається, що Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. У відповідності до постанови КМ України від 23 листопада 2016 р. № 852 послуги згідно предмету даної закупівлі можуть здійснюватися лише при наявності відповідної ліцензії. Саме у зв’язку з цим ми і просимо надати підтверджуючі документи – копії паперової ліцензії, а в разі її відсутності та з метою недискримінацію будь-яких суб’єктів господарювання – документи про наявність електронної ліцензії.

Щодо питання 5: Умова встановлена в рамках чинного законодавства України, а саме - Закону України «Про страхування», який передбачає можливість оформлення договору страхування (полісу) відповідальності перед третіми особами та не містить жодних випадків, коли такий поліс не може бути оформлений та вимагатися від осіб. Даний документ може отримати будь-який суб’єкт господарювання. Наявність відповідного договору страхування буде гарантією для Замовника відшкодування можливих збитків, що може отримати останній в наслідок дій Переможця.
Щодо питання 6: Умова щодо наявності вимірювальної лабораторії, дає впевненість Замовнику в тому, що Учасник має змогу в повному обсязі здійснювати послуги, передбачені тендерною документацією (зокрема перевірка напруги в променях пожежної сигналізації, перевірка заземлення джерел живлення, вимір параметрів лінійних проводів сполучних ліній, перевірка надійності з'єднання всіх доступних випадковому доторканню металевих не струмопровідних частин ППКП з його зажимом "заземлення", а також вимірювання значення опору між вказаними частинами та зажимом "заземлення" на відповідність вимогам технічних умов на даний прилад, тощо). Тендерна документація передбачає наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії (для усунення будь-якої дискримінаційної складової).
Щодо питання 7: Умова щодо наявності сертифікатів ІSО 14001:2015, ІSО 9001:2015, ІSО 37001:2017, ІSО 27001:2015, OHSAS 18001:2010 встановлена з метою співпраці з Учасниками, які в тому числі дотримуються та застосовують у своїй діяльності норми та стандарти, що забезпечують впевненість у дотриманні ними законодавства з охорони праці, з охорони навколишнього середовища,інформаційної безпеки, впроваджують заходи по боротьбі з корупцією та вдосконалення поліпшенню процесів управління. Дотримання всіх вищезазначених стандартів дає Замовнику впевненість в якості та безпечності наданих послуг В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ, ДЕ ЗНАХОДЯТЬСЯ ДІТИ. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України (відповідними ДСТУ) та їх може отримати будь який суб’єкт господарювання. Щодо надання аналогічних сертифікатів інших років, Замовник не має жодних заперечень. Головне - що б вони були чинні та видавалися на підставі чинного на даний час нормативного документу.
Щодо питання 8: Дана умова встановлена впевненості того, що фахівці учасника під час надання послуг використовують справний та безпечний електроінструмент, особливо в закладах , де перебувають діти. Додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91) передбачається що для ручного інструмента вимірюється значення опору ізоляції обмоток та кабелю живлення відносно корпусу та зовнішніх металевих деталей електроінструмент .
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001805-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 25 лютого 2020 18:55
На тендерну документацію
Просимо Завантажити тендерну документацію у форматі з розширенням .doc,. Для якісної підхотовки тендерної пропозиції учасником.
Дякуємо
customer_decision: Вимога задоволена
26 лютого 2020 09:44
Доброго, дня документацію в форматі Word підкріплено, вибачте за незручності. Дякуємо за звернення.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001805-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 27 лютого 2020 16:54
Оскарження умов документації
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «акту огляду з підписом уповноваженої особи Замовника та уповноваженої особи кожного закладу освіти» є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника з Замовником. Тобто, підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом надання послуг у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого акту. Проте, відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Тобто, ініціювати, а тим більше проводити переговори, щодо проведення огляду об’єкта та підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом надання послуг, після подання пропозиції – є незаконним. Закупівлі при використанні електронної системи закупівель здійснюються на принципах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників, що передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником вимоги щодо надання Учасником Акту ознайомлення Учасника з об’єктом, підписаного Учасником та Замовником, містить корупційні ознаки та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого Акту, а як результат, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої повинен подаватися такий Акт, залежить не від учасника, а від Замовника, з урахуванням таких вимог. Разом з цим, є незрозумілою вимога замовника щодо надання Учасником вищезазначеного Акту, через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі. А, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, та повинна містити, в тому числі: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Тобто, Документація повинна містити усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, а підписання Учасником та Замовником акту огляду є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, просимо Замовника: Усунути вимоги Документації, що порушують права Учасників, а саме усунути вимогу надати у складі пропозиції Учасника «акту огляду з підписом уповноваженої особи Замовника та уповноваженої особи кожного закладу освіти».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
02 березня 2020 15:24
Шановний Учасник, Умова щодо огляду об’єкта в першу чергу встановлюється для зручності самих учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі. Також звертаємо Вашу увагу, що огляд об'єктів, які підпорядковані Замовнику, здійснюється безпосередньо за адресою закладу, якому будуть надаватися послуги, а не за адресою Замовника, тому будь - яка зустріч сторін до моменту проведення аукціону не можлива. Для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001805-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:41623748
Дата подання: 27 лютого 2020 16:55
Вимога не дійсна
Шановний замовнику! Нами уважно вивчено вимоги до учасника закупівлі.
Вважаємо за необхідне нагадати Вам вимоги законодавства щодо недопущення встановлення дискримінаційних вимог до учасників закупівель, на що прямо вказує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність таких вимог дасть підстави для оскарження результатів торгів в майбутньому, затягування часу виконання робіт і в свою чергу до не виконання планів по приведенню пожежної сигналізації до належного стану.
Наявність окремих вимог до учасників закупівлі, а саме наявність сертифікату «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2017) та копію декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства, вказує на спробу обмежити кількість Учасників та підігнати результати під конкретного суб’єкта.
Необхідно зазначити, що сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2017) скасовано наказом НАЦІОНАЛЬНОГО ОРГАНУ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» (ДП «УкрНДНЦ») №507 від 18 грудня 2018 року.
Цим же наказом введено ДСТУ ISO 37001:2018
(ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. На заміну ДСТУ ISO 37001:2017
(ISO 37001:2016, IDT)

Що стосується вимоги надати копію декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства, то відповідно до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 Декларація не подається: орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником.
Тому на підставі викладеного вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційні норми та як такі, що протирічать діючому законодавству.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
02 березня 2020 15:23
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Умова щодо надання копію декларації відповідності матеріально технічної бази з питань пожежної безпеки на офісні приміщення для Вас як для учасника не є дискримінаційною, а такою, що встановлена в рамках чинного законодавства, як підтвердження того, що це дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Так, ч. 2. ст. 57 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану). Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати мають усі суб’єкти господарювання (згідно вимог Кодексу цивільного захисту України організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Щодо сертифікату «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2017) до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-001805-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 03 березня 2020 18:20
На дискримінаційні умови тендерної документації
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі ««ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)» за оголошенням № UA-2020-02-21-001805-a (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1.У тендерній документації міститься вимога: п.1,7 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Оригінал ліцезії Державної служби з надзвичайних ситуацій, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України та листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою що порушує його права та зменшує коло потенційних учасників. Для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення потрібна ліцензія – Ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення. Ми не маємо паперової форми ліцензії, проте ми маємо наказ на видачу ліцензії. В наказі вказано номер наказу та дату коли ми отримали ліцензії. Будь яка особа, в тому числі і замовник може перевірити актуальність нашої ліцензії на офіційному сайті ДСНС України за посиланням https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html в ліцензійному реєстрі та впевнитися, що дана ліцензія отримана. Супровідний лист ДСНС може надаватися лише органом ДСНС який може надати а може і не надати цей лист. Додатково повідомляємо, що ДСНС може надати цей лист, у термін, згідно з ЗУ «Про звернення громадян» ( до 45 днів). ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу про надання надати копію витягу з наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності або замінити її наданням копії наказу на видачу ліцензії. 2. У тендерній документації міститься вимога: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, проведення такого огляду підтверджується наданням акту огляду з підписом уповноваженої особи кожного закладу освіти видвіданих учасником обєктів про що складається акт огляду і надається учасником у складі пропозиції. Вважаємо, що вимога щодо надання акту обстеження об’єкта підписаного уповноваженою особою кожного є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Для ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує можливість участі у даній закупівлі. У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження. 3. У тендерній документації міститься вимога: Для підтвердження перевірки надійності з'єднання всіх доступних випадковому доторканню металевих не струмопровідних частин ППКП з його зажимом "заземлення", а також вимірювання значення опору між вказаними частинами та зажимом "заземлення" на відповідність вимогам технічних умов на даний прилад Учасник має надати в складі тендерної пропозиції документи про наявність власно або орендованої електротехнічної лабораторії. Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Відповідно до постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 року завердженно вичерпний перелік обладнання які повинен мати виконавець для надання такого виду послуг а саме: а саме амперметр, оммметр, вольтметр, мегомметр, тестер та імітатор тепла та диму. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не має електротехнічної лабораторії та не зобовязаний її мати. Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2020 15:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: -
Дата: 18 березня 2020 17:56
рішення від 05.03.2020 № 4241 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 15:10
рішення від 24.03.2020 № 5618.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 18:25

Документи подані скаржником

03 березня 2020 18:20
скарга

Документи Органу Оскарження

25 березня 2020 18:25
рішення від 24.03.2020 № 5618.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 405 496,40
UAH з ПДВ
1 405 496,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 2 007 750,00
UAH з ПДВ
1 997 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 2 006 890,00
UAH з ПДВ
2 006 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:20
sign.p7s
06 березня 2020 16:19
цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:19
Статут та опис.pdf
06 березня 2020 16:19
сертифікат ISO 27001.pdf
06 березня 2020 16:19
проект договору.pdf
06 березня 2020 16:19
про санкції.pdf
06 березня 2020 16:19
про самостійні витрати.pdf
06 березня 2020 16:19
про обмежувальні заходи.pdf
06 березня 2020 16:19
поліс страхування.pdf
06 березня 2020 16:19
Ліцензія.pdf
06 березня 2020 16:19
ІСО 9001 2015.pdf
06 березня 2020 16:19
довідки з банку.pdf
06 березня 2020 16:19
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 16:19
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 16:19
Витяг платника ПДВ.pdf
06 березня 2020 16:19
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 16:19
акти огляду.pdf
06 березня 2020 16:19
OHSAS 18001-2010.pdf
06 березня 2020 16:19
ISO 37001 протидія корупції.pdf
06 березня 2020 16:19
ISO 14001-2015.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 16:37
sign.p7s
06 березня 2020 16:36
страховий поліс ПОВНИЙ .pdf
06 березня 2020 16:36
оренда обладнання к.pdf
06 березня 2020 16:36
декларація .pdf
06 березня 2020 16:36
послужний список+диплом.pdf
06 березня 2020 16:36
оренда обладнання (1).pdf
06 березня 2020 16:36
цив-прав.договора.pdf
06 березня 2020 16:36
оренда лабораторії.pdf
06 березня 2020 16:36
проект договору.pdf
06 березня 2020 16:36
!!! аналог.дог.та акт.к.pdf
06 березня 2020 16:36
Витяг з єдр к_03.03.2020.pdf
06 березня 2020 16:36
Витяг з єдр_ 05.02.2020.pdf
06 березня 2020 16:36
витяг з єдр о.pdf
06 березня 2020 16:36
Статут.pdf
06 березня 2020 16:36
оренда складу к.pdf
06 березня 2020 16:36
оренда складу.pdf
06 березня 2020 16:36
декларація мат.тех.база.pdf
06 березня 2020 16:36
ліцензія+наказ.pdf
06 березня 2020 16:36
обробка даних.pdf
06 березня 2020 16:36
тех.вимоги.pdf
06 березня 2020 16:36
сертиф.закл.освіти.pdf
06 березня 2020 16:36
посвідчення еб.pdf
06 березня 2020 16:35
акт огляду.pdf
06 березня 2020 16:35
довідка ст 17.pdf
06 березня 2020 16:35
опис до статуту.pdf
06 березня 2020 16:35
паспорт.pdf
06 березня 2020 16:35
довыдки з банку 03.03.2020.pdf
06 березня 2020 16:35
відомості з єдрпоу.pdf
06 березня 2020 16:35
ліцензія пояснення.pdf
06 березня 2020 16:35
Протокол опору_17.12.2019.pdf
06 березня 2020 16:35
ISO 27001.pdf
06 березня 2020 16:35
посвідчення пб.pdf
06 березня 2020 16:35
OHSAS 18001+додаток.pdf
06 березня 2020 16:35
ISO 3700 + додаток .pdf
06 березня 2020 16:35
ISO 14001+додаток.pdf
06 березня 2020 16:35
ISO 9001+додаток.pdf
06 березня 2020 16:35
довідка дпс.pdf
06 березня 2020 16:35
конт.дані.pdf
06 березня 2020 16:35
Дог оренда_примiщення.pdf
06 березня 2020 16:35
мат.тех.база.pdf
06 березня 2020 16:35
рішення учасника.pdf
06 березня 2020 16:35
довідка щодо підпису.pdf
06 березня 2020 16:35
гл щодо санкцій.pdf
06 березня 2020 16:35
довідка про працівників.pdf
06 березня 2020 16:35
довідка аналог.дог.pdf
06 березня 2020 16:35
дотрим зу про санкції.pdf
06 березня 2020 16:35
ст.17.pdf
06 березня 2020 16:35
лист погодження.pdf
06 березня 2020 16:35
лист підтвердження.pdf
06 березня 2020 16:35
постан.852.pdf
06 березня 2020 16:35
гл вартість.pdf
06 березня 2020 16:35
гл екол.безпека.pdf
06 березня 2020 16:35
достовірність даних.pdf
06 березня 2020 16:35
довідка активи.pdf
06 березня 2020 16:35
Видаткова вогнегасники.pdf
06 березня 2020 16:35
київаудит.pdf
06 березня 2020 16:35
гл корупція.pdf
06 березня 2020 16:35
гл захист довкілля.pdf
06 березня 2020 16:35
посвідчення ох.пр. о..pdf
06 березня 2020 16:35
!!! відгук.pdf
06 березня 2020 16:35
ІПН.pdf
06 березня 2020 16:35
наказ ліцензія.pdf
06 березня 2020 16:35
пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 19:23
sign.p7s
06 березня 2020 19:21
Довідка МВС.pdf
06 березня 2020 19:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 19:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Очікує рішення 1 405 496,40
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:48

Документи

30 березня 2020 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку