Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
борошно пшеничне, рис довгозернистий, злакові продукти(гречка), вівсяні пластівці
Очікувана вартість
270 762,00 UAH
UA-2020-02-21-001741-c ● 306cdb44e4984badac98454cc14eb620
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЗ ДССС "Джерело" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01981951 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул. Суховоля ,75 |
Контактна особа: |
Маруняк Наталія Володимирівна +38(03247)50004 dherelo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 22:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 270 762,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
борошно пшеничне, рис довгозернистий, злакові продукти(гречка), вівсяні пластівці
Тендерна документація
21 лютого 2020 22:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 22:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
21 лютого 2020 22:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001741-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Мідик Тарас Ярославович, Код ЄДРПОУ:2686811378
Дата подання: 12 березня 2020 19:24
СКАРГА!!!!
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.
У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.
З повагою, Т. Мідик
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.
У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.
З повагою, Т. Мідик
Скасована
Дата: 14 березня 2020 20:29
Причина: помилково розміщено.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001741-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мідик Тарас Ярославович, Код ЄДРПОУ:2686811378
Дата подання: 12 березня 2020 19:25
СКАРГА!!!!!
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.
У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.
З повагою, Т. Мідик
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.
У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.
З повагою, Т. Мідик
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 16:44
Відповідно до вимог документації вимагалось подання гарантійного листа про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. В Вашій довідці №503 від 06.03.2020р. зазначено, що «Заміна та поставка Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок». Інформація про термін заміни товару неналежної якості в зазначеній довідці не вказана. Враховуючи вищенаведене Ваша пропозиція була відхилена правомірно.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001741-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мідик Тарас Ярославович, Код ЄДРПОУ:2686811378
Дата подання: 12 березня 2020 19:27
СКАРГА!!!
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.
У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.
З повагою, Т. Мідик
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.
У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.
З повагою, Т. Мідик
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 16:44
Відповідно до вимог документації вимагалось подання гарантійного листа про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. В Вашій довідці №503 від 06.03.2020р. зазначено, що «Заміна та поставка Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок». Інформація про термін заміни товару неналежної якості в зазначеній довідці не вказана. Враховуючи вищенаведене Ваша пропозиція була відхилена правомірно.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 4. |
Опис предмету закупівлі: |
вівсяні пластівці
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 18 900,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 95,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
840 кг
вівсяні пластівці. Закупівля за кошти державного бюджету
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Суховоля, 75
Дата доставки:
23 березня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЩУКІН СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ |
18 690,00
UAH з ПДВ
|
13 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мідик Тарас Ярославович |
16 800,00
UAH з ПДВ
|
13 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Родина" |
17 892,00
UAH з ПДВ
|
15 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Волошин Галина Ігорівна |
18 900,00
UAH з ПДВ
|
18 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мідик Тарас Ярославович #2686811378 |
Відхилено |
13 272,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:23
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЩУКІН СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ #2966109452 |
Переможець |
13 356,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 00:30
|
4 20 2230 Вівсяні пластівці (1).PDF | зміни до договору |
03 грудня 2020 00:30
|
1_4 20 2230 Вівсяні пластівці.PDF | укладений |
03 грудня 2020 00:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 13:54
|
3 20 2230 (1).PDF | зміни до договору |
17 листопада 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 12:08
|
2 20 2230 (1).PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 11:46
|
1 20 2230 (1).PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2020 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 16:10
|
20 2230.PDF | укладений |
23 березня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 20/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 20/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни одиниці товару |
Номер договору про закупівлю: | 20/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 20/2230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |