Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

борошно пшеничне, рис довгозернистий, злакові продукти(гречка), вівсяні пластівці
Очікувана вартість
270 762,00 UAH
UA-2020-02-21-001741-c 306cdb44e4984badac98454cc14eb620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маруняк Наталія Володимирівна

+38(03247)50004 dherelo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ ДССС "Джерело" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01981951
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул. Суховоля ,75
Контактна особа: Маруняк Наталія Володимирівна
+38(03247)50004
dherelo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 22:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 270 762,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


борошно пшеничне, рис довгозернистий, злакові продукти(гречка), вівсяні пластівці

Тендерна документація

21 лютого 2020 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 22:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
21 лютого 2020 22:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001741-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Мідик Тарас Ярославович, Код ЄДРПОУ:2686811378
Дата подання: 12 березня 2020 19:24
СКАРГА!!!!
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.


У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.

З повагою, Т. Мідик
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 березня 2020 20:29
Причина: помилково розміщено.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001741-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мідик Тарас Ярославович, Код ЄДРПОУ:2686811378
Дата подання: 12 березня 2020 19:25
СКАРГА!!!!!
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.


У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.

З повагою, Т. Мідик
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 16:44
Відповідно до вимог документації вимагалось подання гарантійного листа про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. В Вашій довідці №503 від 06.03.2020р. зазначено, що «Заміна та поставка Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок». Інформація про термін заміни товару неналежної якості в зазначеній довідці не вказана. Враховуючи вищенаведене Ваша пропозиція була відхилена правомірно.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001741-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мідик Тарас Ярославович, Код ЄДРПОУ:2686811378
Дата подання: 12 березня 2020 19:27
СКАРГА!!!
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
Під час проведення кваліфікації переможців з 11.03.2020 року процедури відкритих торгів згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", тендерну пропозицію ФОП Мідик Т. Я. було відхилено. Підставою для відхилення тендерних пропозицій, на думку Замовника, є невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
- Не подано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від покупця, даний гарантійний лист нами надано довільної форми як того вимагав замовник і також присутній у нашій тендерній документації під вихідним №503 від 06.03.2020р.;
Ознайомившись із аргументацією Замовника щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції, ФОП Мідик Т. Я., не вбачає порушень умов тендерної документації, інші обставини, які могли б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку ФОП Мідик Т. Я., відсутні.
Користуючись правом, закріпленим у ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, що стали наслідком відхилення тендерних пропозицій, а також уважно розглянути нашу пропозицію.


У випадку вашого ігнорування, я буду змушений звертатися зі скаргою в АМКУ.

З повагою, Т. Мідик
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 16:44
Відповідно до вимог документації вимагалось подання гарантійного листа про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. В Вашій довідці №503 від 06.03.2020р. зазначено, що «Заміна та поставка Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок». Інформація про термін заміни товару неналежної якості в зазначеній довідці не вказана. Враховуючи вищенаведене Ваша пропозиція була відхилена правомірно.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4.
Опис предмету закупівлі:
вівсяні пластівці
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 18 900,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 95,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 11:46
Закінчення: 10 березня 2020 12:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

840 кг
вівсяні пластівці. Закупівля за кошти державного бюджету
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Суховоля, 75
Дата доставки: 23 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЩУКІН СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ 18 690,00
UAH з ПДВ
13 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мідик Тарас Ярославович 16 800,00
UAH з ПДВ
13 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Родина" 17 892,00
UAH з ПДВ
15 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошин Галина Ігорівна 18 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2020 15:15
Електронний підпис
14 березня 2020 15:15
кваліфікація лещукін 2020.pdf
09 березня 2020 17:01
лот4 пластівці 06,03,20.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 15:13
Електронний підпис
09 березня 2020 15:09
реєстр документів до ТД.pdf
09 березня 2020 15:08
протоколи змивів.машин.pdf
09 березня 2020 15:08
права корпесьо _Боднар.pdf
09 березня 2020 15:08
права гуляк.pdf
09 березня 2020 15:08
ідент. код Мідик Т. Я..pdf
09 березня 2020 15:08
сертифікат рис довгий.pdf
09 березня 2020 15:08
сертифікати крупи.pdf
09 березня 2020 15:08
договір оренди майна.pdf
09 березня 2020 15:08
лист про санкції..pdf
09 березня 2020 15:08
інформаційна довідка.pdf
09 березня 2020 15:08
договір поставки Терра.pdf
09 березня 2020 15:08
паспорт Мідик Т. Я..pdf
09 березня 2020 15:08
Ст. 17 ЗУ.pdf
09 березня 2020 15:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 березня 2020 15:07
технічне завдання..pdf
09 березня 2020 15:07
заява - згода до ТД.pdf
09 березня 2020 15:07
Додаток 2 ТД Джерело..pdf
09 березня 2020 15:07
Додаток 1 ТД Джерело..pdf

Публічні документи

06 березня 2020 18:21
3. технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 18:21
2. проект договору.pdf
06 березня 2020 18:21
1. цінова пластівці.pdf
06 березня 2020 18:21
крупи 3.zip
06 березня 2020 18:21
крупи 2.zip
06 березня 2020 18:21
крупи 1.zip

Публічні документи

04 березня 2020 14:13
Техпаспорт Галан.pdf
04 березня 2020 14:13
Техн. Джерело борошно.pdf
04 березня 2020 14:13
Тендерна рис.pdf
04 березня 2020 14:13
Тендерна пластівці.pdf
04 березня 2020 14:13
Тендерна гречка.pdf
04 березня 2020 14:13
Тендерна борошно.pdf
04 березня 2020 14:13
Медична книжка Русин.pdf
04 березня 2020 14:13
Медична книжка кучера.pdf
04 березня 2020 14:13
Медична книжка Галан.pdf
04 березня 2020 14:13
Копія паспорта.pdf
04 березня 2020 14:13
Заява-згода.pdf
04 березня 2020 14:13
Експлуатаційний дозвіл.pdf
04 березня 2020 14:13
Договір дж борошно.pdf
04 березня 2020 14:13
Договір дератизації.pdf
04 березня 2020 14:13
Договір дезинфекції.pdf
04 березня 2020 14:13
Договір Агісгруп відгук.pdf
04 березня 2020 14:13
Довідка ст 17.pdf
04 березня 2020 14:13
Довідка про обладнання.pdf
04 березня 2020 14:13
Гарантійний лист ГМО.pdf
04 березня 2020 14:13
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 14:13
Витяг ДПІ.pdf
04 березня 2020 14:13
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 14:13
Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЩУКІН СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ

ФОП Мідик Тарас Ярославович

ТОВ "Родина"

ФОП Волошин Галина Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мідик Тарас Ярославович
#2686811378
Відхилено 13 272,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЩУКІН СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ
#2966109452
Переможець 13 356,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕЩУКІН СЕРГІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ
#2966109452
13 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 00:30
4 20 2230 Вівсяні пластівці (1).PDF зміни до договору
03 грудня 2020 00:30
1_4 20 2230 Вівсяні пластівці.PDF укладений
03 грудня 2020 00:30
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 13:54
3 20 2230 (1).PDF зміни до договору
17 листопада 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 12:08
2 20 2230 (1).PDF зміни до договору
23 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:46
1 20 2230 (1).PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:10
20 2230.PDF укладений
23 березня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 20/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 20/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни одиниці товару
Номер договору про закупівлю: 20/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 20/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 356,00
UAH