Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Очікувана вартість
1 580 280,00 UAH
UA-2020-02-21-001704-a 64205b8f393148b6a7affa0b4935a522
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 15:52
Очікувана вартість: 1 580 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 901,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:53
Додаток 3 зі змінами.pdf
02 березня 2020 16:51
ТД Обслуговування АПС ДНЗ зі змінами.docx
02 березня 2020 16:51
ТД Обслуговування АПС ДНЗ зі змінами.pdf
21 лютого 2020 15:35
Додаток 9 Перелік об’єктів.pdf
21 лютого 2020 15:34
Додаток 8 Лист - згода.pdf
21 лютого 2020 15:34
Додаток 7.pdf
21 лютого 2020 15:33
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
21 лютого 2020 15:32
Додаток 4.pdf
21 лютого 2020 15:31
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf
21 лютого 2020 15:30
Проект договору.docx
02 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:53
Додаток 3 зі змінами.pdf
21 лютого 2020 15:32
Додаток 3.pdf
02 березня 2020 16:51
ТД Обслуговування АПС ДНЗ зі змінами.docx
26 лютого 2020 09:34
ТД Обслуговування АПС ДНЗ.docx
02 березня 2020 16:51
ТД Обслуговування АПС ДНЗ зі змінами.pdf
21 лютого 2020 15:30
ТД Обслуговування АПС ДНЗ.pdf
21 лютого 2020 15:35
Додаток 9 Перелік об’єктів.pdf
21 лютого 2020 15:34
Додаток 8 Лист - згода.pdf
21 лютого 2020 15:34
Додаток 7.pdf
21 лютого 2020 15:33
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
21 лютого 2020 15:32
Додаток 4.pdf
21 лютого 2020 15:31
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf
21 лютого 2020 15:30
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 лютого 2020 12:40
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:45
Шановний замовнику! Для відсутності підстав для дискваліфікації нашої пропозиції просимо уточнити - яким державним органом повинні бути видані сертифікати, що підтверджують проходження працівниками Учасника спеціального навчання для надання послуг в закладах освіти?
Відповідь: Шановний учасник, для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.Дякуємо за звернення.
Коректування ТД
Дата подання: 25 лютого 2020 16:12
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:40
Доброго дня. Враховуючи, що тендерна документація розміщена на майданчику має некоректний зовнішній вигляд (п. 1 - 4.4 ....), що у подальшому може унеможливити надання учасниками необхідного пакету документів, вважаємо за необхідне оновити її. Розміщення ТД із розширенням .doc, дасть можливість уникнути подібного в подальшому.
Відповідь: Доброго, дня документацію в форматі Word підкріплено, вибачте за незручності. Дякуємо за звернення.
Технічне завдання
Дата подання: 26 лютого 2020 17:19
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:54
Шановний замовнику! В тендерній документації у вас наявна вимога - - Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт. Проведення такого огляду підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, разом із актом огляду, що надаються учасником у складі пропозиції. Дана вимога вважається дискримінаційною, у зв`язку з тим, що до винесення проколу рішення про визнання переможця замовник та учасник не має прав щодо будь-яких зустрічей та переговорів. Тому вимагаємо додати до тендерної документації відомості про технічні характеристики (плани приміщень)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, вимогами тендерної документації передбачено: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, проведення такого огляду підтверджується наданням акту огляду з підписом уповноваженої особи Замовника та уповноваженої особи кожного закладу освіти і наданими у складі пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги "на планах оглянутих Учасником приміщень" .Також звертаємо Вашу увагу, що огляд об'єктів, які підпорядковані Замовнику, здійснюється безпосередньо за адресою закладу, якому будуть надаватися послуги, а не за адресою Замовника, тому будь - яка зустріч сторін до моменту проведення аукціону не можлива. Дякуємо за звернення.
страховий поліс
Дата подання: 26 лютого 2020 17:47
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:47
На яких підставах ви вимагаєте надати копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами учасника дійсними на весь період виконання умов закупіві, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник, умова щодо наявності копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами учасника, встановлена з урахуванням ЗУ «Про страхування», та Цивільного кодексу України. Дякуємо за звернення.
умова ТД
Дата подання: 26 лютого 2020 17:48
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:44
чому ви вимагаєте надати копію наказу на призначення відповідальної особи за провеження монтажних робіт та охорону праці, якщо тендер на ТО та спостереження?
Відповідь: Шановний учасник, для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.Дякуємо за звернення.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 лютого 2020 17:53
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:55
вимагаємо прибрати вимогу: Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників, у зв`язку з тим, що тендер на ТО а не на монтаж, і дана вимога є дискримінаційною! У разі ігнорування нашої вимоги замовником ми будемо вимушені оскаржувати це питання в уповноваженого органу АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, для уникнення непорозумінь стосовно даної вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.Дякуємо за звернення.
огляд об`єкту
Дата подання: 26 лютого 2020 18:00
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:44
вимога стосовно обстеження об`єктів є дискримінаційною, тому вимагаємо прибрати її з тендерної документації! Адже законодавством не передбачена будь-яка зустріч сторін до моменту проведення аукціону.
Відповідь: Шановний Учасник, Умова щодо огляду об’єкта в першу чергу встановлюється для зручності самих учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі. Також звертаємо Вашу увагу, що огляд об'єктів, які підпорядковані Замовнику, здійснюється безпосередньо за адресою закладу, якому будуть надаватися послуги, а не за адресою Замовника, тому будь - яка зустріч сторін до моменту проведення аукціону не можлива. Дякуємо за звернення.
уточнення
Дата подання: 27 лютого 2020 15:45
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви надання Учасником копії страхового полісу відповідальності перед третіми особами, дійсний на весь період виконання умов закупівлі, з закритою для загального доступу інформацією про суму страхового платежу? Ми вважаємо інформацію про суму страхового платежу комерційною інформацією та не бажаємо її розголошувати. Додатково надаємо лист гарантію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до норм чинного законодавства, а саме:
Закону України «Про страхування», постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", Цивільного кодексу України, інформація про суму страхового платежу не відноситься до комерційної таємниці. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001704-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 25 лютого 2020 19:17
На тендерну документацію
Просимо Завантажити тендерну документацію у форматі з розширенням .doc,. Для якісної підготовки тендерної пропозиції учасником.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 09:41
Доброго, дня документацію в форматі Word підкріплено, вибачте за незручності. Дякуємо за звернення.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001704-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 26 лютого 2020 09:41
На дискримінаційні умови
Доброго дня, Шановний Замовник !

1.Шановний замовник, просимо Вас перечитати ендерну документацію, яку ми сподіваємось писали Ви, та прибрати з неї документи які порушують принципи здійснення закупівель, щоб не змушувати учасників писати скарги до органу оскарження та таким чином залишати такі важливі заклади без спостереження та обслуговування і цим самим не наражати дітей на небезпеку.
2. У тендерній документації ви вимагаєте, що кожен учасник повинен оглянути обєкт та підтвердити це документально, для нас, як для учасника дана вимога є дискримінаційною, так як Замовник може підписати цей документ лише тим учасникам , які він бачить переможцем, нами уже не одноразово оскаржувалась дана вимога в інших закупівля в АМКУ, і ми завжди вигравали скаргу. Вимагаємо прибрати цей пункт з тендерної документації або замінити його, що учасник може за бажанням оглянути об’єкти.
3) У тендерної документації, Ви вимагаєте надати Копію декларації відповідності матеріально технічної бази з питань пожежної безпеки на офісні приміщення, для нас як для учасника дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, так як жодним документом і нормативно – правовим актом не передбачено надання таких документів для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Замовник, можливо нам потрібно ще надати квитанцію про сплату комунальних послуг – щоб ви впевнились що мі не маємо заборгованості за такі послуги. Вимагаємо прибрати вимогу про надання декларації на офісні приміщення.
4. Ви вимагаєте надати копію відповідної ліцензії а у разі електронної – учасник ОБОВЯЗКОВО надає копію витягу з наказу та лист від ДСНС – навіщо, Інформацію про ліцензування Ви як замовним можете переглянути на офіційному сайті ДСНС -. Якщо ви не знаєте як це зробити – можете замість всіх цих документів запросити інструкцію від учасника як перевірити ліцензію або гарантій лист про наявність ліцензії. Для нас, як для учасника Ваша вимога є дискримінаційною та такою, що написана під конкретного учасника. Вимагаємо прибрати дану вимогу.

5. , Ви вимагаєте надати копію страхового полісу відповідальності перед 3-ми особами – цей поліс не потрібен для виконання робіт протипожежного призначення. Якщо ви хочете даний поліс від переможця торгів а цю вимогу замініть наданням гарантійного листа про надання даного полісу переможцем даного поліс.
Для нас вимога надання полісу учасником є дискримінаційною, вимагаємо прибрати дані вимоги.

6.У складі тендерної пропозиції ви вимагаєте надати документи на право власності або користування приміщень /будівлель/складу/офісу – з терміном дії який відповідає дії договору надання порслуг – у нас е приміщення, проте термін дії завершується в 2020 році 4 кварталі, мі будемо продовжувати цей договір або можливо за нашим бажанням будемо змінювати розташування офісу або складу – ви як замовним не можете диктувати що нам робити в 2020 році та де знаходитись, вимагаємо замінити цей пункт наданням гарантійного листа що у нас будуть приміщення та надати договір чинний на момент подання пропозиції.

7. Ви вимагаєте надати довідку про наявність первинних засобів пожежогасіння та підтвердити це документально – Шановний Замовник, можливо ви забули, але у вас закупівля – технічне обслуговування і первинні засоби пожежогасіння для цієї закупівлі не потрібні. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
8. Ви вимагаєте надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання від виробника або імпортера – згідно ліцензійних умов ці документи не передбачені для подання учасником, тобто від вас ця вимога може нести лише рекомендаційний характер. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації та не звужувати коло потенційних учасників.
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо вне6сти зміни до тендерної документації, та виключити з неї документи, які несуть дискримінаційний характер та порушують добросовісну конкуренцію, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 09:38
Доброго дня, шановний Учасник!
По першому питанню, так як послуги будуть виконуватись у закладах дошкільної освіти тендерна документація (далі по тексту – ТД) була сформована згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
По другому, питанню, вимога щодо огляду об’єктів, які зазначені в ТД вказана для того, щоб учасники перед тим, як брати участь у закупівлі, та в свою чергу в подальшому взяти на себе зобов’язання виконувати роботи згідно предмету закупівлі, обов’язково повинні виїхати на об’єкти для оцінки об’ємів робіт та можливості Учасником їх виконання для того, щоб в подальшому уникнути розбіжностей. Всі заклади дошкільної освіти з розумінням ставляться до зазначеного та без проблем фіксують подібні огляди. Тому зміни до ТД по зазначеному питанню вноситись не будуть.
По третьому питанню, щодо надання декларації відповідності матеріально технічної бази з питань пожежної безпеки на офісні приміщення, умова встановлена з урахуванням, того що суб’єкт господарювання набуває право вчиняти дії щодо провадження господарської діяльності, передбачені частиною другою статті 57 Кодексу цивільного захисту України, з дня реєстрації декларації відповідним дозвільним органом. Тому зміни до ТД по зазначеному питанню вноситись не будуть.
По четвертому питанню, щодо «надання копії відповідної ліцензії, а у разі електронної – учасник ОБОВЯЗКОВО надає копію витягу з наказу та лист від ДСНС», вказана вимога встановлена у відповідності до пункту 1 частини другої статті 6, пункту 13 частини першої статті 7, частини дев’ятої статті 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та з урахуванням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, тому вимога залишається без змін.
По п’ятому питанню, страховий поліс відповідальності перед третіми особами Учасника - цей вид страхування може включати в себе страховий захист від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб майном, що знаходиться у володінні, на збереженні чи під контролем Страхувальника (Учасника) у процесі виробничої та господарської діяльності працівниками при виконанні робіт в подібних закупівлях. В разі настання зазначених подій, висуваючи цю вимогу, Замовник, в першу чергу страхує себе від понесення збитків, тому це є обов’язковою умовою до виконання зазначеної закупівлі. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною.
По шостому питанню, вимога щодо надання «У складі тендерної пропозиції ви вимагаєте надати документи на право власності або користування приміщень /будівель/складу/офісу – з терміном дії який відповідає дії договору надання послуг», так по завершенню вказаної закупівлі планується заключення договору з переможцем на довготривалий термін дії, тому для нас Замовника, важливо щоб у переможця торгів, та в свою чергу у виконавця послуг були довготривалі, стабільні відносини на весь період виконання договору, це стосується і складу, і офісу, тому вказана вимога залишається без змін.
По сьомому питанню, щодо забезпечення засобами пожежогасіння, при виконанні зазначених послуг представники Переможця (Виконавця) повинні мати при собі на об’єкті первинні засоби пожежогасіння, так як послуги зазначені в предметі закупівлі мають певні ризикові фактори взаємодії з мережею електроживлення, тому від Учасників на стадії приймання участі в тендерній закупівлі вимагається надати довідку про наявність первинних засобів пожежогасіння та підтвердити це документально, вказана вимога залишається в ТД без змін.
По восьмому питанню, щодо навчання, Замовник не вимагає надання такого документу, виданого саме уповноваженим органом, Замовник не вимагає документу з якоїсь конкретно встановленої форми, і цим самим не встановлює звужені вимоги до нього (щодо форми, змісту, ким і коли виданий), таким чином, не створюючи дискримінацію для будь-кого з Учасників, а просить підтвердити документально факт проходження навчання працівниками Учасника, у зв’язку з чим вони можуть надавати послуги обслуговування протипожежного обладнання. Крім вище вказаного, звертаємо Вашу увагу на тому що, у відповідності до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому вказана вимога залишається без змін.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001704-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 26 лютого 2020 18:00
На дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «акту огляду з підписом уповноваженої особи Замовника та уповноваженої особи кожного закладу освіти» є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника з Замовником.
Тобто, підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом надання послуг у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого акту.
Проте, відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Тобто, ініціювати, а тим більше проводити переговори, щодо проведення огляду об’єкта та підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом надання послуг, після подання пропозиції – є незаконним.
Закупівлі при використанні електронної системи закупівель здійснюються на принципах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників, що передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлення Замовником вимоги щодо надання Учасником Акту ознайомлення Учасника з об’єктом, підписаного Учасником та Замовником, містить корупційні ознаки та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого Акту, а як результат, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої повинен подаватися такий Акт, залежить не від учасника, а від Замовника, з урахуванням таких вимог.
Разом з цим, є незрозумілою вимога замовника щодо надання Учасником вищезазначеного Акту, через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі.
А, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, та повинна містити, в тому числі: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".»
Тобто, Документація повинна містити усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, а підписання Учасником та Замовником акту огляду є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене, просимо Замовника:
Усунути вимоги Документації, що порушують права Учасників, а саме усунути вимогу надати у складі пропозиції Учасника «акту огляду з підписом уповноваженої особи Замовника та уповноваженої особи кожного закладу освіти».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2020 10:36
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
Умова щодо огляду об’єкта в першу чергу встановлюється для зручності самих учасників, які ознайомившись з об’єктом, мають змогу чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі.
Замовник не проводить жодних переговорів з Учасниками.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001704-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 27 лютого 2020 17:35
дискримінаційні умови в тендерній документації
- Шановний замовнику! В тендерній документації вимагається надати учасником документальне підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників. Оскільки в тендерній документації відсутня будь-яка інформація стосовно технічних вимог (плани приміщень, обладнання тощо) ,що в свою чергу є порушенням та ознакою оголошення дискримінаційної документації, дана вимога являється хибною, дискримінаційною та такою, що не відповідає дійсності. Це обумовлюється тим, що відсутні будь-які дані про обладнання, та, відповідно, про виробників цього обладнання, тому учасник, який планує організувати проведення навчання для працівників не має інформації - у яких саме виробників обладнання повинні пройти навчання працівники організації-учасника. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: надати технічні відомості стосовно даної закупівлі та прибрати вимогу щодо обов’язкового проведення навчання працівників учасника для обслуговування протипожежного обладнання від виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 09:36
Шановний Учасник! Тендерна документація містить вимоги виключно ті, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою ознайомлення в повній мірі з обладнанням, яке планується на обслуговування, відповідно до п. 2 Розділу V і викладена вимога щодо огляду об’єктів. Ознайомтесь уважно з умовами тендерної документації.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-001704-a.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 03 березня 2020 17:34
На дискримінаційні вимоги в тендерній документації
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)» за оголошенням № UA-2020-02-21-001704-a (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1.У тендерній документації міститься вимога: п.2.1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Оригінал ліцезії Державної служби з надзвичайних ситуацій, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, з обовязковим включенням послуг: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування ) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управляння евакуюванням людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень або спостерігання за системами протипожежного захисту. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою що порушує його права та зменшує коло потенційних учасників. Для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення потрібна ліцензія – Ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення. Ми не маємо паперової форми ліцензії, проте ми маємо наказ на видачу ліцензії. В наказі вказано номер наказу та дату коли ми отримали ліцензії. Будь яка особа, в тому числі і замовник може перевірити актуальність нашої ліцензії на офіційному сайті ДСНС України за посиланням https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html в ліцензійному реєстрі та впевнитися, що дана ліцензія отримана. Супровідний лист ДСНС може надаватися лише органом ДСНС який може надати а може і не надати цей лист. Додатково повідомляємо, що ДСНС може надати цей лист, у термін, згідно з ЗУ «Про звернення громадян» ( до 45 днів). ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу про надання надати копію витягу з наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності або замінити її наданням копії наказу на видачу ліцензії. 2) У тендерній документації міститься вимога: Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) –якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів), що підтверджується відповідними документами або листом- поясненням від представництва чи філії виробника або від офіційно уповноваженого представника) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою що порушує його права та зменшує коло потенційних учасників. Для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення потрібні мати працівників відповідної кваліфікації а саме ( керівника робіт, Електромонтера ОПС (не нижче 3-го розряду) та налагоджуваника КВП та А ( не нижче 4-го розряду). Відповідно до постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року – е вичервний перелік вимог, обовязковий для виконання ліцензіатом та вичерпний перелік документів. Всі наші працівники мають освіту до документи що підтверджують кваліфікацію(розряд) наших працівників. Цього достатньо для виконання робіт протипожежного призначення. Вимога з приводу проходження спеціального навчання у виробника для нас є дискримінаційною, так як ми не маємо документів про проходження спеціального навчання у виробника обладнання і не зобов’язані ії мати щоб надавати послуги. Проте маємо можливість надати послуги якісно та в повному обсязі. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу про надання документального підтвердження проходження навчання у виробника. . 3) У тендерній документації міститься вимога: п. 2.4. додатку 1 до тендерної документації – довідку про наявних первинних засобів пожежогасіння з копіями документів які підтверджують прово власності або користування. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» повідомляє, що для надання даного виду послуг встановлений вичерпний перелік обладнання необхідного (відповідно до пупкту 16 постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 року), а саме амперметр, оммметр, вольтметр, мегомметр, тестер та імітатор тепла та диму). Первинні засоби пожежогасіння мають бути у наявності у замовника. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу про надання довідки про наявних первинних засобів пожежогасіння з копіями документів які підтверджують право власності або користування. 4. У тендерній документації міститься вимога: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, проведення такого огляду підтверджується наданням акту огляду з підписом уповноваженої особи кожного закладу освіти і наданими у складі пропозиції. Вважаємо, що вимога щодо надання акту обстеження об’єкта підписаного уповноваженою особою кожного є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Для ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує можливість участі у даній закупівлі. У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження. Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2020 15:09
Скарга відкликана скаржником
Причина: -
Дата: 11 березня 2020 16:46
Рішення від 05.03.2020 № 4253 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 15:08
Рішення від 24.03.2020 № 5603.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 19:38

Документи подані скаржником

03 березня 2020 17:33
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 106 196,00
UAH з ПДВ
778 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 1 202 656,20
UAH з ПДВ
778 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАГР.УКР" 1 209 060,00
UAH з ПДВ
1 209 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 1 578 200,00
UAH з ПДВ
1 578 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 11:42
Електронний підпис
06 березня 2020 16:48
Електронний підпис
06 березня 2020 16:48
цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:48
Статут та опис.pdf
06 березня 2020 16:48
протокол.pdf
06 березня 2020 16:48
проект договору.pdf
06 березня 2020 16:48
про самостійні витрати.pdf
06 березня 2020 16:48
поліс страхування.pdf
06 березня 2020 16:48
Ліцензія.pdf
06 березня 2020 16:48
договір оренди Окіпна.pdf
06 березня 2020 16:48
довідки про працівників.pdf
06 березня 2020 16:48
довідки з банку.pdf
06 березня 2020 16:48
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 16:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 16:48
Витяг з ПДВ.pdf
06 березня 2020 16:48
акти огляду.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 00:44
Електронний підпис
06 квітня 2020 00:37
Електронний підпис
06 квітня 2020 00:28
Довідка МВС Рудник А.В..pdf
09 березня 2020 16:29
Електронний підпис
09 березня 2020 16:01
Електронний підпис
09 березня 2020 15:52
Електронний підпис
09 березня 2020 15:35
Проект договору.pdf
09 березня 2020 15:09
Додаток 8_листи-згода.pdf1.pdf
09 березня 2020 14:46
Витяг з наказу ДСНС.pdf
09 березня 2020 14:46
Витяг з Єдиного реєстру.pdf
09 березня 2020 14:46
Додаток 8_листи-згода.pdf
09 березня 2020 14:46
Медичні книжки.pdf
09 березня 2020 14:46
Акти огляду.pdf
09 березня 2020 14:46
Проект договору.pdf
09 березня 2020 14:46
Договір оренди.pdf
09 березня 2020 14:46
Копія страхового полісу.pdf
09 березня 2020 14:46
Копія паспорту та ІПН.pdf.pdf
09 березня 2020 14:46
Копія Статут та опис.pdf.pdf
09 березня 2020 14:45
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2020 14:45
Рішення засновників.pdf
09 березня 2020 14:45
Фінансовий звіт.pdf
09 березня 2020 14:40
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

09 березня 2020 12:25
Електронний підпис
09 березня 2020 12:23
Довідка МВС.pdf
09 березня 2020 12:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2020 12:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ТОВ "ТРИ.КА"

ТОВ "БАГР.УКР"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 778 240,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 11:27
ТОВ "ТРИ.КА"
#43082343
Відхилено 778 245,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 11:32
ТОВ "БАГР.УКР"
#43082364
Переможець 1 209 060,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАГР.УКР"
#43082364
1 209 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 15:19
Д У 2 договору 488.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 10:13
Д у 1 Договору 488.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 11:53
Додаткова угода зменшення.PDF укладений
13 квітня 2020 11:52
Договір обслуговування АПС.PDF укладений
13 квітня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 488/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів учасника
Номер договору про закупівлю: 488/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 088 154,00
UAH