Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
6 282,00 UAH
UA-2020-02-21-001605-c ● 207b3ee49341474691d9cd377937349d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23068809 |
Місцезнаходження: | 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7, |
Контактна особа: |
Юлія Бузоверя +380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 6 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
349 рулон
Пакети для сміття на 35л. прочні кількість 1/50 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2020
—
29 березня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 19:12 |
по закладам.xlsx | |
21 лютого 2020 19:12 |
пакети сміття ДНЗ.docx | |
21 лютого 2020 19:12 |
ДОГОВІР.doc | |
21 лютого 2020 19:12 |
spetsifikatsiya_k_dogovoru (1).doc |
24 лютого 2020 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2020 19:12 |
по закладам.xlsx
|
||||||
21 лютого 2020 19:12 |
пакети сміття ДНЗ.docx
|
||||||
21 лютого 2020 19:12 |
ДОГОВІР.doc
|
||||||
21 лютого 2020 19:12 |
spetsifikatsiya_k_dogovoru (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 24 лютого 2020 13:16
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, позиції з конкретною назвою торгової марки є пріоритетними, але Ви можете запропонувати еквівалент з підтвердженням його відповідності заявленому товару. У документації до закупівлі форма специфікації у якій буде вказуватися конкретна назва предмета закупівлі, невідповідність може бути тільки у разі обгрунтованої заміни на еквівалент (зі всіма необхідними документами) у іншому випадку замовник відмовляється від укладання договору в зв'язку з невідповідністю предмета закупівлі. До участі у закупівлі приймаються усі учасники які відповідають кваліфікаційним критеріям вказаним у документації до закупівлі, загальна сума цінової пропозиції зі всіма податками і зборами не повинна перевищувати очікуваної вартості закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 16:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
3 769,20
UAH з ПДВ
|
3 769,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Нікітіна А.Н. |
4 990,70
UAH з ПДВ
|
3 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
3 999,54
UAH з ПДВ
|
3 999,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орьол Олена Вікторівна |
4 798,75
UAH з ПДВ
|
4 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
5 946,96
UAH з ПДВ
|
4 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКСІО" |
6 219,18
UAH з ПДВ
|
4 732,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
6 107,50
UAH з ПДВ
|
6 107,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Юрченко Олена Яківна |
6 229,65
UAH з ПДВ
|
6 229,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" #19143995 |
Переможець |
3 769,20
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 15:52
|
252_0001.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:52
|