Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001605-a 323ff3544f0b42e1a32cf55ff7a52074
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 15:16
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


У складі, визначеному у технічних вимогах (додаток № 1 до тендерної документації) - 9 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Системні блоки персональних комп'ютерів (у складі, визначеному у технічних вимогах (додаток № 1 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237100-0 — Частини до комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У національній грошовій одиниці України на підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:59
Технічні вимоги змінені.pdf
21 лютого 2020 15:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 лютого 2020 15:12
Тендерна документація.pdf
24 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:59
Технічні вимоги змінені.pdf
21 лютого 2020 15:12
Технічні вимоги.pdf
21 лютого 2020 15:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 лютого 2020 15:12
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:51
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Управління. Проте під час кваліфікації переможця перевага буде надаватися саме оригінальним системним блокам персональних комп'ютерів, навіть, якщо їх вартість буде дещо вищою за вартість аналогів, тому що пріоритетом для Управління в даній закупівлі є придбання саме оригінальної техніки, яка повністю задовольняє потреби Управління. В разі надання Вами пропозиції аналогів персональних комп'ютерів, відповідно до п. 7 Технічних вимог до вказаної закупівлі, у складі Вашої тендерної пропозиції Ви повинні надати порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Вами аналогу та оригіналу.
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку;
4) Управління не вимагає подавати пропозиції виключно з ПДВ, мається на увазі - цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції СПД неплатників ПДВ.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 14:55
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:41
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Управління. Проте під час кваліфікації переможця перевага буде надаватися саме оригінальним персональним комп'ютерам, навіть, якщо їх вартість буде дещо вищою за вартість аналогів, тому що пріоритетом для Управління в даній закупівлі є придбання саме оригінальної техніки, яка повністю задовольняє потреби Управління. В разі надання Вами пропозиції аналогів персональних комп'ютерів, відповідно до п. 7 Технічних вимог до вказаної закупівлі, у складі Вашої тендерної пропозиції Ви повинні надати порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Вами аналогу та оригіналу.
З метою забезпечення інтеграції до мережевої інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) при обранні мережевого обладнання Управління керується Рекомендованими технічними вимогами (технічними характеристиками)
щодо придбання комп’ютерної техніки для потреб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва. У вказаних рекомендаціях не зазначено системних блоків на базі процесора АМD, таким чином вказані системні блоки розглядатися тендерним комітетом Управління не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001605-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2976218289
Дата подання: 22 лютого 2020 15:01
1
Шановний Замовник, учасники які приймають участь у закупівлі не мають право розголошувати комерційні договори з ТОВ «Майкрософт Україна», просимо виключити цей пункт. В той же час учасник може виконати вимогу, що до надання авторизаційного листа підтвердження офіційного дистриб’ютора Microsoft.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 17:07
Шановний учаснику! Приносимо свої вибачення. На Вашу вимогу були внесені зміни до "Технічних вимог до закупівлі", зазначивши, що для кваліфікації переможця достатньо надати авторизаційний лист-підтвердження офіційного дистриб'ютора Microsoft.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001605-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 лютого 2020 15:39
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки в м. Києві.»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 17:20
Тендерний комітет Управління буде розглядати тендерні пропозиції учасників, які нададуть документи, що підтверджують співпрацю з сервісними центрами на договірних засадах. Відсутність саме "ВЛАСНОГО" сервісного центру в м. Києві не буде підставою для відмови учаснику у кваліфікації його в якості переможця закупівлі, проте для замовника принциповим є саме місцезнаходження сервісного центру у місті Києві.

Документи

24 лютого 2020 17:07
Технічні вимоги змінені

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 146 402,64
UAH з ПДВ
146 402,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 11:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:16
гар лист санкції.pdf
28 лютого 2020 11:16
гар лист лицен.pdf
28 лютого 2020 11:16
3001298 повн.pdf
28 лютого 2020 11:16
2436485 про підпри.pdf
28 лютого 2020 11:16
Протокол.jpg
28 лютого 2020 11:16
Наказ.jpg
28 лютого 2020 11:16
витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 11:16
Витяг від 19.02.2020.pdf
28 лютого 2020 11:16
Опис ВСЕСВИТ.pdf
28 лютого 2020 11:16
Скриншот Microsoft VSESVIT.jpg
28 лютого 2020 11:16
Vsesvit.jpeg
28 лютого 2020 11:16
ГАРАНТІНИЙ ТАЛОН 5325514.pdf
28 лютого 2020 11:16
5325514 довідка 2.pdf
28 лютого 2020 11:16
5325514 цінова.pdf
28 лютого 2020 11:16
5325514 довідка.pdf
28 лютого 2020 11:16
5325514 договор.pdf
28 лютого 2020 11:16
5325514 тех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 146 402,64
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:48

Документи

03 березня 2020 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
146 402,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:21
Договір про закупівлю укладений
30 березня 2020 14:21