Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо 2 лоти: Лот №1 – М'ясо свійської птиці; Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини. (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.)
Очікувана вартість
1 265 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001602-a 92fc2c078d504c458e4f2a466970700c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тріщ Ростислав Іванович

380342531559 buhgalter@ifnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010758
Вебсайт: http://www.ifnmu.edu.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Галицька, буд.2
Контактна особа: Тріщ Ростислав Іванович
380342531559
buhgalter@ifnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 265 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Обсяг закупівлі:
Лот №1 – М'ясо свійської птиці: 4 од. найменувань продукції - 4620 кг.;
Лот №2 – М'ясо яловичини і м'ясо свинини: 9 од. найменувань - 6170 кг.;

Тендерна документація

21 лютого 2020 15:17
Проект договору.docx
21 лютого 2020 15:16
Тендерна документація.doc
21 лютого 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000038 ● 5e979c6c6121430a980c055f34b4125f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

16.04.2020_ № 21__

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.04.2020 №21
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

6 UA-2020-02-21-001602-a 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – М'ясо свійської птиці (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.);
Опис предмету закупівлі:
Обсяг закупівлі:
4 од. найменувань продукції - 4620 кг.;
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 485 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 485,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4625 кг
Лот №1 – М'ясо свійської птиці (для забезпечення центру клінічної медицини та об'єднання студентських їдалень ІФНМУ на 2020 р.);
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Гермес-1" 453 300,00
UAH з ПДВ
453 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 20:17
Електронний підпис
11 березня 2020 19:23
Довідка корупція 07.02.20.pdf
11 березня 2020 19:23
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 19:23
проект договору.pdf
11 березня 2020 19:23
технічні вимоги.pdf
11 березня 2020 19:23
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 19:23
Декларація виробника.pdf
11 березня 2020 19:23
Транспортування.pdf
11 березня 2020 19:23
тара та упаковка.pdf
11 березня 2020 19:23
Термін поставки.pdf
11 березня 2020 19:23
Про санкції.pdf
11 березня 2020 19:23
Якість та безпечність.pdf
11 березня 2020 19:23
Про дотримання вимог.pdf
11 березня 2020 19:22
Лист відгук Кам- Под.pdf
11 березня 2020 19:22
Лист відчук Чернівці.pdf
11 березня 2020 19:22
Довідка МВС від 02.03.2020.pdf
11 березня 2020 19:22
Довідка Палагнюк В. М..pdf
11 березня 2020 19:22
Статут ПП Гермес-1.pdf
11 березня 2020 19:22
Свідотство платника ПДВ.pdf
11 березня 2020 19:22
Рішення засновника.pdf
11 березня 2020 19:22
Тех. паспорт Mercedes-Benz 412D(1).pdf
11 березня 2020 19:22
Довідка №4-ОПП.pdf
11 березня 2020 19:21
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Гермес-1"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 березня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій