Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Копіювально-розмножувальна система у комплекті з пристроєм для автоматичного виготовлення брошур
Очікувана вартість
518 940,00 UAH
UA-2020-02-21-001510-c f5a4c42c895141d093461f2944cee016
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бевз

+380444252021 o.s.bevz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЦЕНТР ТЕСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ "МЕДИЦИНА" І "ФАРМАЦІЯ" ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21707413
Вебсайт: https://www.testcentr.org.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м. Киев, вул. Ярославська, буд. 41
Контактна особа: Оксана Бевз
+380444252021
o.s.bevz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:21
Очікувана вартість: 518 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Копіювально-розмножувальна система у комплекті з пристроєм для автоматичного виготовлення брошур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем в національній валюті України – гривні, за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 5 (п'яти) робочих дня після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 18:05
Додаток_5_(list zgoda na obr.dan).docx
21 лютого 2020 18:05
Додаток_6_(list zgoda z ymov.Dogov).docx
21 лютого 2020 18:05
Додаток_4_(perelik dokumentiv).doc
21 лютого 2020 18:05
Додаток_2_(tehnichni vimogi).doc
21 лютого 2020 18:05
Додаток_3_(proekt dogovory).doc
21 лютого 2020 18:05
TD_коп.розм.облад.doc
21 лютого 2020 18:05
Додаток_1_(tenderna propoziciya).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:10
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:46
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 2 до тендерної документації, в якому зазначено: «До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником. Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником.».
В тендерній пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації ) учасник повинен зазначити «найменування товару запропонованого учасником (включаючи повну інформацію про модель/марку/ виробника Товару).
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна з ПДВ». Питома вага цього критерію – 100%.
Відповідно до п. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 510 420,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Версія" 516 312,00
UAH з ПДВ
505 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАР ПРІНТ" 518 100,00
UAH з ПДВ
518 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 15:17
Електронний підпис
17 березня 2020 15:06
довідка_корупція.pdf
17 березня 2020 15:06
довідка_мвс.pdf
17 березня 2020 15:06
довідка_ДПІ.zip
17 березня 2020 15:06
остаточна пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:21
Електронний підпис
04 березня 2020 16:20
висновок сангіг.pdf
04 березня 2020 16:20
статут.pdf
04 березня 2020 16:20
Довідка_ст.17.pdf
04 березня 2020 16:20
довідка_сервісний центр.pdf
04 березня 2020 16:20
повноваження керівника.pdf
04 березня 2020 16:20
пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:20
відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 16:20
згода_персональні дані.pdf
04 березня 2020 16:20
згода_проект договору.pdf
04 березня 2020 16:20
авторизаційний лист_Xerox.pdf
04 березня 2020 16:20
довідка_санкції.pdf
04 березня 2020 16:20
Довідка про довкілля.pdf
04 березня 2020 16:20
пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:28
Електронний підпис
05 березня 2020 16:25
Авторизація.pdf
05 березня 2020 16:25
Кваліфікація.pdf
05 березня 2020 16:25
Ст16.pdf
05 березня 2020 16:25
Ст17.pdf
05 березня 2020 16:25
Технічна.pdf
05 березня 2020 16:25
Цінова.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 07:37
Наказ про директора.pdf
04 березня 2020 07:37
bizhub_PRO_1100_DS_v1_150dpi_rus.pdf
04 березня 2020 07:37
Захист довкілля.doc
04 березня 2020 07:37
відомості про учасника.doc
04 березня 2020 07:37
згода_проект договору.docx
04 березня 2020 07:37
пропозиція.docx
04 березня 2020 07:37
довідка_ст17.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

ТОВ "Компанія "Версія"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАР ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
Переможець 499 500,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 11:06
Договір з ТОВ ВАУ-ПРИНТ від 26.03.2020 N 27_20.pdf укладений
26 березня 2020 11:05